20.Bölüm|Aşığım Ben Aşık!

113 64 0
                                    

Elif'in Anlatımı ile

Ünlülerin gittiği lüks bir restoranta gideceğimizi her ne kadar göz önünde bulundurmaya çalışsam da giyecek elbisem yoktu.

Ah ne kadar da güzel(!)Kapının çalmasını işittiğim gibi kapı deliğinden baktım.Kargocu mu?Adam bana paketleri uzatırken imzalamam için bir kağıt uzattı.

Geçiştirmek için hemen imzaladım ve bir tane kocaman bir de orta boyutta olan paketlere baktım.Orta boyutta olanı yırtarak açtığımda içinde bir paket dolusu tuzlu kurabiye görmem ile gülümsemem yüzümde yer etti.

Paketi açarak bir tanesini ağızıma tıktım,hem yerken hemde ikinci özenle paketlenmiş kutuyu açmaya çalışıyordum.Makas yardımı ile bantlarını çıkardığımda kutunun kapağını da çıkardım-

Dur bu şaka mı?Lila,omuz dekolteli korse ile beli öne çıkarıyordu bu göz kamaştırıcı elbise.Belinin altında kalan kısım püsküller ile kaplıydı.Kocaman gülümseyerek odama doğru ilerledim.

Bu Emir en olmadık zamanda en mantıklı şeyleri yapıyordu vallah.Restorantta yürüyüş pantalonum ile gelmek çok hoş olmazdı çünkü.

Aynada kendime ışıl ışıl bakarken büyülenmiştim.Tütütü maşallah Allah nazarlardan saklasın şimdi nazar değer falan kaldıramam.Saçımı dağınık topuz yaptığımda daha çok yakışmıştı.

Son kez Emir'in gönderdiği konuma bakarak gideceğim yeri teyit ettim.Çantamı omzuma takarak evden hafif bir makyaj ile çıktım.

Dışarı çıktığım gibi taksi durağını gözüme kestirdim ve oraya doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.Boş bir taksi bularak konumu taksiciye gösterdim.Adam onaylar şekilde kafasını salladıktan sonra taksiyi çalıştırdı.

Kafamı cama yaslayarak gelmeyi bekledim.Yüzümde kocaman bir gülümseme eşliğinde gidiyordum.Seviyorum be adam seviyorum!

Mekana geldiğimde Emir'in saatine bakarak beni dışarı da beklediğini gördüm.Üstüne çok şık bir ceket geçirmiş,saçlarını özenle taramış beni bekliyordu.

Hemen yanında göz kamaştırıcı göğüs ve omuz dekolteli açık yumuşak tonlu yeşil bir elbise giyen Mayıs vardı.Saçlarını özenle taramış açık bırakmıştı.Buradan prensesleri andırıyordu.

Yiğit yanında beyaz bir tişört giymişti.Dar olduğu için yüzmekten hali ile gelen göğüs kasları belli oluyordu.Üstüne lacivert bir ceket geçirmişti.Gümüş saati de ayrı bir hava veriyordu.Siyah pantalonu zaten gözler önündeydi.

Yağız gri bir sweat giymiş altına da siyah bir eşofman geçirmişti.Hah tipik ayıcık aslında düşününce Yağız'a ayıcık değil de ayı daha çok yakışıyordu.Bunu düşününce kendi kendime güldüm.

Eren siyah gri kareli bir gömlek giymiş ve hazırlanmıştı.Hepsinin beni beklediğini görünce daha hızla elbisemi tutarak onlara doğru koştum.Ah lanet topuklular!

Emir bana sahte bir referans çekerek kapıyı açtı teşekkür etmek amacı ile elbisemin eteklerini tuttum ve eğildim.İçerisi en az fotoğraflar kadar vardı.İçerisi lüks avizeler ile ışıklandırılmıştı.

Mayıs etrafa hayranlıkla bakarken Yiğit etrafı inceliyordu.Eren insanların yemeklerine bakarken Yağız arkadan uykulu uykulu geliyordu.Böyle bir günde de uykulu olmazsın be Ayı(cık)!

Kırmızı masa örtüsü serilmiş 6 kişilik bir masaya gelmiştik.Emir en başa beni de yanına alarak oturmuştu.Yanıma Mayıs onun yanına Yiğit,Yağız ve Eren sırayla dizilmişti.

Emir "Ben çoktan yemekleri söyledim servis yapacaklar" deyince hepimiz ona teşekkür ettik.Mayıs büyük bir hayranlıkla etrafı izlerken "Vay çok güzelmiş Emir tekrardan teşekkürler" dedi.Emir bu teşekkürünü hoş karşılayarak kafa salladı.

✓ Tuzlu Kurabiye #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin