itiraflar

565 56 2
                                    




O kız'a;

Ön yargı kimilerini bilmeden kurban kimilerini kurt edermiş.

O şimdi kütüphanede oturduğum masanın ucunda ders çalışırken benim sınıfıma çıkmak için sarf ettiği bu masum çaba...

Kurt olmayı beklemiyordum.

Geçenlerde kantinin önünde tanıdık ama bana her zaman yabancı gelen biriyle yaptığım tartışma şu an aynı masada benimle ders çalışan kıza olan bakış açımı komple değiştirdi. Nedenler zihnimdeki yerini bir başkasına çevirdi.

O kız kafasının dikine gidiyor demiştim kestirip atarcasına, nedenini yeni fark ediyorum, çünkü öyle yapmadığında insanlar üzerine gitmiş.

O kız vurdumduymaz tavrıyla bencil gözüküyor demiştim öfkeyle, nedenini yeni fark ediyorum, çünkü bencil maskesi takmasa insanlar onu tek bırakmış, o da yalnız olmayı kendisi seçmiş rolünü oynamış.

O kız insanları arkadaş olmaya değer görmüyor demiştim kendisini büyük gördüğünü zannederek, nedenini yeni fark ediyorum, çünkü kendine basit bir anomaliden kaynaklı verilmeyen değer onu arkadaşsızlığa itmiş, o da kendisine en yakın arkadaş olmuş.

O kız konuşmayı değil de susmayı seviyor demiştim sosyal biri olmadığını düşünerek, nedenini yeni fark ediyorum, çünkü ağzını açtığında bir lakap hiçbir zaman peşini bırakmamış, o da bundan kaçmış.

O kekemeymiş.

Farklı insanların karşımıza zamansız çıkacağını söylerdi ortaokuldaki bir hocam, farklı bir insan çıktı karşıma, bana ilgisinin olduğunu barizce belli eden ve bunu söylemekten çekinmeyen; her türlü ilişkiye kapıları kapattığım bu dönmede çıkmasıyla karşıma gerçekten zamansız olduğunu gösteren.

Ön yargımın kurbanı değil de kurt'u olarak yumuşak davranılmayı hak ettiğini düşünüyorum onun.

Hak ettiğinin karşılığını kendi sınırlarım ölçütünde sana vereceğim kaküllü kız, ama nihayetinde kurt kurttur, bunu unutma.

Biri Seni Sevsin İstedim ║ 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin