Korku.
Şuan hissettiği ve anımsadığı tek duygu.Kalbi ağzında atıyor bacakları titriyordu , fakat bir türlü adım atamaya cesaret edemiyordu.
"Kim var orada?"
Banyo kapısına doğru seslenmiş elbette bir yanıt alamamıştı.
Elinde tuttuğu beyzbol sopası ile yavaş adımlar atıyor içerden gelen şeyin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Sonunda kapının kolunu tutmuş aşağıya doğru çekmişti, fakat gördüğü şey karşısında şoka girmişti.
Çünki banyodaki şey Roseydi . Derin bir nefes almış elini kalbinin üstüne koymuştu Korkudan hala titreyen bedeni ise yavaş yavaş geçiyordu.
"Rose sen buraya nasıl girdin? Tanrım nasıl korktum haberin varmı?"
Kediyi hızla kucağına almış Banyodan çıkarmıştı, halen daha kedinin nasıl oraya girdiğini düşünüyordu.
"Bütün uykumu kaçırdın Rose bunun hesabı sorardımda neyseki çok yorgunum."
Gülerek kedinin kafasını sevmiş onunla sakinleşmek adına biraz oynamıştı fakat kedinin boynunda gördüğü küçük not ile kalakalmış, hızla boynundaki notu okumaya başlamıştı.
Naber avukat ?
Yorgun görünüyorsun gene.
Herneyse umarım suprizimi beğenmişsindir, ah yoksa korkuttummu seni:)Notu hızla elinde buruşturmuş bunun eve nasıl geldiğini hatta ve hatta kedinin boynuna nasıl asıldığını düşünüyordu. Nasil bu kadar rahat olabilirdi o bir avukattı, hiçbir korkusu olmadan evine giriyor birde kedisiyle not gönderiyordu.
Hızla telefonunu çıkarmış ona mesaj atan özel numaraya yazmıştı .
Sen ne yaptığını sanıyorsun?
Kedimin tasmasına not yapıştırmakta
Ne?Mesajı yollamış kediyi ise odadan gondermişti , gelen mesaj sesi ile hızla sohbete girmişti .
Sakin ol şampiyon .
Bişi yapmadım kedine , hem benim işim kediyle değil senle, bunu biliyorsun .
Hem kedin çok tatlıydı iyi anlaşmıştık oysaki Roseyle.Onun evine girmişti hatta belki şuanda bile burda olabilirdi , artık bundan bıkmış ve sonuçlarını umursamadan içini dökmüştü .
Bana bak pislik herif benimle uğraşıp durma . Seni tanımıyorum bile sadece sana çalışıyorum , oda lanet olası bir süre eğer bir daha bunu yaparsan bu sefer acımam duydunmu beni?
Evime girmekte ne ? Bu kadar rahat olmanı neye bağlıyorsun senin dediklerini yapmamamı.
Birdaha evime gireyim deme.
Sonunda yazmış mutfağa su içmeye inmişti , içinden hem kendine hemde o manyağa sövüyordu.Bir yandan kendine kızıyordu, keşke bu işe hiç bulaşmasaydım diyordu fakat bir yandanda eğer bunu yapmasaydı sonuçlarını çok iyi biliyordu . -Çok az kaldı- dedi içinden bitecekti bu kabus bu lanet sozlesme .
Sonunda kendini yatağa atmış , evine daha fazla güvenliğini arttırması gerektiğini duşünmüştü .
Telefona gelen mesaj sesi odaya dolduğunda yerinden kalkmamış daha fazla buna katlanamayacagıni düşünmüş ve Bakmamıştı.
Fakat içindeki merakla yine kendini tutamamış hızla sohbete yine girmişti .
"Tanrı kahretsin!"
Odayı çığlığı doldurduğunda tek birsey yapmıştı polisi aramak.Evett belki kısa yazmışsın sarmıyor böyle derseniz kusura bakmayın fakat anlatabildiğim kadar anlatmaya çalışıyorum kiii zaten bir sonraki bölüm artık olayların başladığı aşkımızın tutuştuğu yerdir ♡
Simdi izninizle gidiyorum ve oylarınızı bekliyorum.
Bu mesajım ise bana bu bölümü attıran gönüllü arkadaşım "B" kişisine gelsin öpüldunuzzzz 🫶💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIRAZAM
Teen Fiction"Biliyorum seni sevmek suç" "Biliyorsun beni sevmek suç" "Ama avukatlar suç işlemez" "Bunu bana yardım ederek çoktan çiğnedin"