İyi okumalarr☄️Suç.
Ronala göre sevmek suçtu. Bunun en iyi örneği ablasıydı. Nolmuştu ablasına? Sevdi, aşık oldu. Sonra kendisini yerde buldu. Aşk onu öldürdü, yıktı onun için aşk zor bir şeydi. İki insanın bir birini sevmesi, birlikte yol çizmeleri çok güzeldi fakat o hiç sevgi görmedi. Sevmeyi öğretecek kimse yoktu etrafında.
"Ben Akatay Soyoĝlu. Yirmi dokuz yaşıma yeni girdim. Akrep burcuyum," Ronal Akatay burcunu söyleyince kahkaha attı. Tanışmada burcunu söyleyen ilk erkek olabilirdi.
"Neden gülüyorsun, bak anlatmam"
Ronal zar zor kendisini durdurarak devam etmesi için işaret verdi."Gaziantepliyim, çocukluğumda yaklaşık olarak beş yıl kadar orada yaşadım sonrasında ise İstanbula taşındık. Bir abim var. Annem ile babam hala yaşıyor fakat bizden uzakta. Turkiyede değiller."
"Neden? Yani özel değilse tabi. Baban ve annen Neden yurt dışında?"
"Babam öyle bilindik bir şirket adamı değil. O şirketin başına geçmek için türlü türlü oyunlar oynadı. Adamlar öldürdü. Bizide bu işin içinde büyütüp bırakıp gitti. Daha on beş yaşındayken ajan eğitimlerine başladım, çünkü babamın işleri ilerletmesi için düşmanlarının planlarını öğrenmesi gerekiyordu. Benide abimize ağır eğitimlerle büyüttü. Yeri geldik aç kaldık, yeri geldi buz gibi odalarda haftalarca kaldık. Yeri geldi derimiz yandı kızgın ateşlerde. Ama yinede hiç birinde ses çıkaramadık. Babam çok katı bir adamdı. İstediğine ulaştı ama hala yer altında az çok adi geçiyor, bizim sayemizde tabi."
"Peki bu hikayede benim yerim nere? Neden benimle bunca zamandır oynadın?" Ronalın sorusu ile Akatay derin bir iç çekti ve devam etti.
"Aslında seni tam tamına dokuz yıldır takip ediyorum."
Ronal Duydukları ile ağzı açık kaldı. Nasıl yani bu adam onu tam on üç yaşından beri takipmi ediyordu? Neredeyse şaşkınlıktan küçük dilini yutacaktı. Nasıl fark etmezdi bunca yıl?
"Sen, ne?"
"Duydun. Aslında buda babamın işiydi. Babam ile baban arkadaşlarmış. Fakat Babam sırf bir güç uğruna babanıda satmış, onuda yarı yolda bırakmış. Babamda aradan zaman geçince babanı tekrar yanına istedi. Bende onu gözetleyip ne iş yaptığını, kim olduğunu, nerede kaldığını izliyordum. O sırada seni gördüm. Daha on üç yaşındayken bile çok güzeldin, uzun saçların kısa tombik ellerin, her gün o sevmeye gittigin çiçekleri hep izlerdim. O yaşta daha böyleyken ilerde seni düşünmek istemedim. Çünkü düşündükçe kalbim hızlanıyor elim ayağıma giriyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIRAZAM
Teen Fiction"Biliyorum seni sevmek suç" "Biliyorsun beni sevmek suç" "Ama avukatlar suç işlemez" "Bunu bana yardım ederek çoktan çiğnedin"