Akatay soyoğlu.Şöhrete sahip olan bir ailenin 2. Çocuğu, abisi ve o henüz 15 yaşındayken silah eğitimleri almış farklı işkencelere alet olmuşlardı.
Çocukluğunun bir çoğu zamanını gittiği kurslarda ve eğitimlerde geçerdi. Tabi buna ailesinin yer altından yürüttüğü gizli bir ticarette dahildi.
28 yaşını dolduracak olan Akatay, ona çalışan avukat Ronal'la uğraşmaya bayılırdı. Aksine bakılırsa o avukatı bulmamıştı avukat onu bulmuştu, fakat o elbette eline gecen bu firsatı kullanmış ve avukatın başına bela olmuştu.
Şuan kendisi hem yer altında abisine yardım ediyor, hemde dışarıdaki mekanlarına bakıyordu bunun yanında birde kendisinin ajan olduğuda vardı elbette.
Kendisinin oldukça ünü vardı iyi yada kötü. O kime nasıl davranılması gerekiyorsa onun gibi davranırdı .
Yapmacık, yalancı, işinde iyi olmayan, adaletsiz biri onun için çöpten farksızdı.Şimdi ise sonunda kendisini karşısındaki avukata açmış, onun cevabını bekliyordu.
Bir yandan mesaja bakıyor bir yandan karşısındaki ekrandan güzel avukata bakıyordu.
•_•
Sonunda kendini bana tanıtma gereği duydun demek
Akatay.
Herneyse artık yeter yaptığın bu çocukça şakaları bir son ver.Özel numara
İlk olarak dönüp durmak yerine bir yerine otur ve sakin ol. Beni artık tanıyorsun
Tahmin etmişsindirki seni izliyorum. Her hareketinden haberdar oluyorum içtin sudan tut izlediğin filme kadar. Ama sanmaki bunlarla sınırlı , hayır avukat seni senden daha iyi tanıyorum.Beni izlediğini biliyordum! Evime kamera taktın değilmi? Anca böyle uzaktan uzaktan ahkam kesersin zaten.
Eğer varsa cesaretin çık karşıma yüzüme konuş Akatay.
Ve ne diyorsun sen? seni senden daha iyi tanırım falan,Çok boş yapıyorsun.
Onunla girdiği kısa diyalog'da şunu anlamıştı, bu adamla çok işi vardı. Elbette gidip birazdan bu adamı araştıracak daha çok bilgi sahibi olmaya çalışacaktı.☆
Saat akşama yaklaşıyor, güneş kendini az az yansıtıyordu.
Adliyeden yeni çıkmış arkadaşı Mabellayla buluşmaya gidiyordu.Sonunda pahalı restorana varmış arkadaşının olduğu masaya doğru yönelmişti.
"Selam" dedi sarılarak.
Kısa bir aradan sonra Masada koyu bir sohbet dönüyor içkiler içiliyordu."İste bende Sina ile uğraşıyorum tatlım , biliyorsun gereksiz tavırları ve sorumsuzluğu beni çıldırtıyor."
Bilmezmiydi, onlar beraber buyümuşlerdi. Gecenki müvekkilide Sinay'dı zaten .
"Bilmemmi, bende kendisiyle uğraşıyorum."
"Geçen az kalsın hapse giriyormuş, sen yardımcı olmuşsun ben Amerikadayken. Çok sağol bitanem senin hakkını ödeyemem"
"Saçmalama Mabella sizin yaptıklarınız benim yaptıklarım ile kıyaslanamaz bile asıl ben sizin hakkınızı ödeyemem"
ikili ufak bir duygusal konuşmadan sonra restorandan ayrılmışlardı.
Sahil kenarında elinde içki şişesi karşısında dalgalar ile düşünüyordu. Sadece düşünüp çözüm yolu bulmak istiyordu , ama bulamiyordu bütün kapılar kapalıydı ona.
Arkasına düşen gölgeyi fark etmiş fakat kafasını kaldirmamıştı. Gelen kişi yanina oturmak yerine arkasına oturmuş nefesini hissetmesini sağlamıştı.
" Ne yapıyorsun burada?"
Sesi hiç tanıdık gelmiyordu, hoş tanısada bu mayhoş kafayla hatirlayabilceğıni düşünmüyordu.
"Oturuyorum"
"Onu görüyorum, bu soğukta burada ne yapıyorsun?"
"Seni ilgilendirmez"
Konuştuğu kişiyi tanımıyordu, niye konuşuyordu onunla? Belki bir amaci vardı, fakat kafasını kaldıracak hali yoktu.
"Hayır ilgilendirir, seninle ilgili hersey beni ilgilendirir"
"Niye kimsinki sen?"
Arkadaki adam derin bir nefes almış biraz daha yaklaşmıştı, Kokusu artık biraz daha netti.
"Bence beni tanıyorsun"
"Hayır tanımıyorum tanısam bilirim"
Arkadan bir gülme sesi geldi. Gelen ses ile arkasını tam dönecekken
"Şşş sakin ol rahatla, tamam tanımıyorsun beni"
Kolunu tutup onun donmemesini sağlayan adam ile şaşırmış fakat birşey yapmamıştı. Sanki eli kolu kilitlenmiş gibiydi. Aradan geçen sessiz dakikalar ardından arkasındaki bedenin hareketlendigini hissetti.
"Ben gidiyorum güzellik, umarım birgun beni hatırlarsın."
Beden ondan yavaş yavaş uzaklaşırken o arkasını dönmüş giden bedene bakıyordu. 1.90 boylarında kısa siyah saçlı ve siyah giyimli bir adam olduğunu gördü.
Arkasindan
"UMARIM BIRGUN KARSILASIRIZ SENI MERAK ETTIM BAY GİZLİ"
Diye bağırdı, öndeki beden kahkahayla gülmüş ve bu bütün sahilde yankilanmişti.GELDIM YENI BIR BOLUM ILE UMARIM BEGENIRSINIZ HOSCAKALINNN ✌️❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIRAZAM
Teen Fiction"Biliyorum seni sevmek suç" "Biliyorsun beni sevmek suç" "Ama avukatlar suç işlemez" "Bunu bana yardım ederek çoktan çiğnedin"