14 ASSOLISTLER EN SON GELİR

19 4 0
                                    


İyi okumalarr☄️

Bölüm şarkıları

BTS (Black swan& piano)

Nilüfer (Son arzum)

Aylıva ( Aber sie)

Şarkıları istediğiniz yerde açın fakat Ronalın konuşma yaptığı yerde Black swan açarsanız daha güzel olur size kalmış, iyi seyirler.

Gelmişti. O büyük gün gelmişti sonunda. Kulakları uğulduryor, elleri titriyordu. Neden titriyordu? Korkudan? Heyecandan? Yenilmişlikten? Oda bilmiyordu bütün duygular karışıktı şuan. Kafasını kaldırmaya korkarken çoğu kişinin ona baktığını biliyordu. Soyadından dolayı herkes anlamıştı birşeyler olduğunu.

"Evet şuan büyük ihtimal diyorsunuzki bu kim? Ama merak etmeyin birazdan hepiniz beni çok iyi tanıyacaksınız sonuçta assolistler en son gelir oyle değilmi"

Bir yandan gülüyor bir yandan konuşuyordu Ronal onun gözlerine baktığında gördü. Kendisine ne denli nefret beslediğini gördü. Hiç değişmemişti, hala siyah saçlı kahverengi gözlüydü.

Sonunda ikili göz göze geldiğinde Sedef kardeşine öyle bir nefret ve kötülükle bakıyorduki,salondaki herkes bunu anlamıştı neredeyse

"Evet bugün burada birşeyi açığa kavuşturmak için buradayım, sizlerde buna burada şahit olucaksınız"

"Bitti, herşey Bitti. Ben bittim hayatım bitti." Kendi kendine sayıklarken elbette bunların hepsini Akatay duymuştu.

"Sakin ol Ronal, belki başka birşey diyecek"

Akatay onu ne kadar sakinleştirmek istesede Ronal bu saatten sonra asla sakin kalamazdı. Ablasını tanıyordu, burada ne diyeceğini elbette biliyordu.

"Ne diyecek başka Akatay? Hani beni koruyordun? Hani bu bilgiyi senden başka kimse bilmiyordu? O neden burada o zaman Akatay? Neden onu durdurmuyorsun madem!"

Akatay tam cevap verecekken Sedef tekrar konuştu

"Evet, bence artık başlayalım ne dersiniz?"

Bütün salonun pür dikkat onu dinlediğini fark ettiğinde alayla güldü ve elindeki kumanda ile yanındaki ekrana birşeyler yansıttı.

"Bakin burada kimi görüyoruz"

Dediğinde ekrana Ronalın o olayın yaşandığı geceninki görüntüleri vardı. Fakat sadece masada oturuyor ve arkadaşlarıyla sohbet ediyordu.

KADIRAZAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin