11 DAHA YENİ BAŞLADI

21 4 0
                                    


iyi okumalarr🙏

Odaya girdiğinde gördüğü kişi karşısında tekrar şaşırmıştı. O günden sonra onu göreceğini elbette biliyordu, ama bu kadar kısa zamanda beklemiyordu.

Akatay yatağın köşesine oturmuş Mabella ile birşeyler konuşuyorlardı.
ikisininde yüzünde belli belirsiz bir öfke vardı.

"Ne oluyor burada?"

Sina sinirli ve meraklı bir ses tonuyla konuştuğunda Sonunda Akatay yataktan kalkmış, Ronalın yanına doğru ilerlemişti

"Abla iyimisin, noldu?"

Sina koşarak ablasına sarılmış fakat bir tepki alamamıştı. Hala neden burada olduklarını söylememişti.

"Abla noldu,Neden tepki vermiyorsun?"

Mabella hala dümdüz bakıyor herhangi bir hareket etmiyordu. Gozleri doldu Ronalın, onu böyle görmek hiç istemediğini bir şeydi.

"Sina, ablan," titreyen sesiyle doğru düzgün konusamazken lafa Akatay atladı

"Sina ablan şuan kendini kontrol edemiyor. Beyninde bir çip var o yüzden kendisinin pek bir tepki verme yetkisi yok, ama sen sakin ol doktorlar halledicekler."

Sina inanmaz gozlerle baktı bir Ronala bir Akataya. Hızla yataktan kalkıp Akatayın yakasını kavradığında yüzüne sert bir yumruk atmıştı. Hırsını alamamış daha fazla vurmaya başlamıştı.

"Sina dur!"

Ronal Sinanın kolunu tutmuştu durması için fakat Sinanın gücüyle geriye doğru senledeleyip kolunu sertçe kapıya vurmuştu. Acıyla bağırsada Sina onu pek takmamıştı bu seferde Ronala doğru yürümüştü.

"Peki sen Ronal, bana neden haber vermedin kaç günden beri! Ablam burada bir robot gibi yatıyor hatta ölümlerden dönüyor, bu herif ablamın kafasında çip olduğunu söylüyor,FAKAT SEN NE YAPIYORSUN HE!"

Sonlara doğru bağırıp Ronalın acıyan kolunu tuttuğunda Ronalın ağzından ufak bir inilti çıkmıştı.

Hemen gelip Sinayı Ronaldan uzaklaştıran Akatay konuşmaya başlamıştı

"Sina! Kendine gel, ablan burada yatıyor dedik öldü demedik! Hem doktorlar uğraşıyor en kısa zamanda bu sorunu halledeceğiz"

Sakin sakin konuşması her ne kadar yatıştırıcı olsada Sina için geçerli değildi bu durum. Hala ona dik dik bakıyor sinirden gülüyordu

"Kim yaptı bunu, ablama kim zarar verdi!"

Ablası onun için canından daha değerliydi o onun nefesiydi, nefsiydi.

KADIRAZAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin