Özel numara:İlk olarak evin güvenliğini arttırarak benden kaçamazsın bu bir,
sen artık bensin, bana bağlasın. O yüzden benimle doğru konuş buda iki :)Gelen mesaj bir hayli onu sinirlendirmiş ve korkutmuştu. Mesaj atan kişinin kim olduğunu bilmiyordu , fakat ona çalıştığı adamdı onu biliyordu .
Hızla polisi aramış ve odadan çıkıp salona gecmişti . Onun evine girme düşüncesi bile ürkütüyor'du. Nasıl olurda bu zamana kadar fark etmezdi bunu?
Kapı çaldığında hızla delikten bakmış polis ekibinin geldiğini görünce hemen açmıştı .
Polis ekibi kimin evine geldiklerini elbette biliyorlardı o çok ünlü bir avukatti o yüzden polislerlede arası vardı.
"Buyurun memur bey içeri geçin "
Memur üç polisi dışarıda bırakmış diğer ikisi eve girmişti.
"Ronal hanım Buyurun, bir sorunmu var?"
" evimde izlendiğimi düşünüyorum. O yüzden ekibinizin evimi araştırmasını istiyorum ."
Polisler eve geldiğinde zaten bir sorun olduğunu anlamıştı fakat bunu beklemiyorlardı, sonucta bir avukatın evine biri kolay kolay girmezdi.
"Tamam Ronal hanım biz bir ekip daha çağırıp evinizi gözetim altına alicaz şimdi izninizle bahçeden başlayalım araştırmaya ."
"Tabiki başlayabilirsiniz , lütfen çekinmeyin. Sizinde bu saatte yordum kusura bakmayın"
"Ne demek Ronal hanım bizim görevimiz bu şimdi biz ekibe haber verelim sizde odanızda uyuyun isterseniz bir sorun olursa haber veririz"
"Tamam o zaman size kolay gelsin "
Merdivenlerden çıkarken tekrar özür dilemiş ve gitmişti.
Saat 06.05 geçiyordu güneş yavaş yavaş kendini belli ediyordu . Fakat bütün uykusu kaçmıştı, şuan ne oluyor nasıl bir şeyin içinde olduğunu bilmiyordu fakat buna bir son gelmesi için artık elini çabuk tutuyordu biran önce bulaştığı bu lanet işe son vermeliydi, yoksa bu evden ölüsü çıkacaktı.
<_>
Perdenin arasından giren güneş ışıklarıyla gözlerini açmış uyku sersemliği ile etrafı incelemişti bir kaç dakika. Sonra ise saate bakmış 11.37 olduğunu gördüğünde şok ile yataktan kalkmıştı, bu kadar saat uyumuşmuydu gerçekten?
Hızla odasından çıkmış salona doğru yürütmüştü. Salonda bahçeye bakan camların kenarlarında ve bahçede nöbet tutan polisleri görmüştü.
"Günaydın, siz bu saate kadar buradamı beklediniz ?"
Utana sıkıla kurduğu cümle ile genç polis ona samimi bir gülüş vermiş konuşmaya başlamıştı.
"Evet bekledik , bizde konuşmak için sizin uyanmanızı bekliyorduk ."
ikili koltuğa oturmuş aralarında geçen sessiz bir kaç saniyeden sonra genç memur konuşmaya başlamıştı.
"Ronal hanım evinizin içinde veya dışında ters bir duruma rastlamadık acaba yanlış anlamış olabilirmisiniz ?"
Polis Ronalin gözlerinin içine bakıyor, ondan cevap bekliyordu.
"Bilemiyorum izleniyormuş gibi hissettiğim için sizi çağırdım kusura bakmayın geceden beri size iş çıkardım."
Ne kusuru Ronal hanım, bizim görevimiz bu . Biz ne olur ne olmaz diye ekibimizden 4 kişiyi nöbet tutması için burada bırakacağız. "
ikili ayağa kalkmış kapıya doğru yurümüştü.
"Tekrardan kusura bakmayın, sizide uğraştırdım. "
Kapıda geçen kısa dakikalardan sonra genç polis evden ayrılmıştı. Ronal derin bir nefes almış telefonuna gelen bildirim sesi ile tekrar odasına dönmüştü.
Özel numara
Evine polis çağıracak kadarmı korktun benden ? Avukat ben sana ne dedim?
istediğin kadar evin güvenliğini arttır, benden saklanamazsın.Bundan bahsediyordu işte, onu izliyor her haketinden haberdar oluyordu. Fakat o hiçbir şey yapamiyordu. Hızla cevap yazmaya başladı
Bak yeter. Benimle alıp veremediğin ne ?
Evime kameramı taktın bilmiyorum ama buna son ver. Ya düzgünce benimle tanış yada korkak gibi kaç.
Özel numara
Pekala yavaş yavaş tanışalım diyorsun yani? Öyleyse, ben AKATAY SOYOĞLU.AGGAGQGAGAGQ ERKEGIMIZIN ADINI BULDUMM UMARIM SIZDE GUZEL BULURSUNUZZZZ HERNEYSE OYLARINIZI BEKLIYORUM VEEE YORUMLARINIZDA BOLUM UZUN OLDU BENCE AMA DAHADA UZUN YAZMAYA CALISACAGIM BIRDEE BU BOLUMU YAZARKEN YANIMDA BENLE BERABER DURAN Y,S,B TESEKKURLERRRR HOSCAKALINN🤍🤍🤍💖💖💖🫶🤍🫶💖🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIRAZAM
Teen Fiction"Biliyorum seni sevmek suç" "Biliyorsun beni sevmek suç" "Ama avukatlar suç işlemez" "Bunu bana yardım ederek çoktan çiğnedin"