10 GÜL

22 4 0
                                    

"Akatay Soyoğlu"

Hala olanları idrak edemiyordu. Aylardır peşinde olan adamı karşısında amansızca görmeyi beklemiyordu

Karşısındaki adama hala bakıyor olanları çözmeye çalısıyordu

"Evet, ta kendisi"

Akatay hala yarı sırıtış ile kendisine bakıyordu.

"Sen, senin burada ne işin var"

" Mabellaya bakmaya gelmiştim tabi,"

Kulağına yaklaşmıştı yavaş yavaş

"Seni görmekte bir bahaneydi"

Aldığı koku ona hiç tanıdık gelmiyordu, ama bu adamın yanında kendisinide yabancı hissetmiyordu. Duyguları çok karışıktı şuan hangi olaya odaklanacağını bilmiyordu.

"Noldu? Nolduda şimdi çıktın karşıma"

Sinirlenmişti böyle yanlış bir günde nefret ettiği kişiyi görmek en son istedigi şeydi

Hırsını alamayıp devam etti,

"Sen yaptın demi? Arkadaşımın beynine Sen çip taktın"

Karşısındaki adam mimiklerini ve hareketlerini çok iyi kullanıyordu, hiç bir tepki göstermeden karşındaki kişiyi dinliyordu.

"Hayır ben yapmadım"

Net sesi her ne kadar insanı kendisine inandıracak kadar çıksana şuan Ronal için en şüpheli kişi oydu elbette basit bir hayıra inanmayacaktı.

"Kes! Hala benimle oynuyorsun. Ne istedin kızdan senin işin benle değilmi, kardeşimin ne suçu vardı"

Artık dayanamamış bağırmaya başlamıştı, onun hiç bir suçu yoktu ve içerde canıyla cebelleşiyordu

"Bağırmayı kes! Ben yapmadım diyorum sana. Ne işim olur benim onunla"

"O zaman niye benim kardeşim içerde Akatay, Niye orada yatıyor?"

Cevap bekleyen gozlerle bakıyordu Akataya fakat Akatay pekte oralı değildi.

"Bilmiyorum demekki benden başka biri daha var seninle uğraşan, ve bir daha bana sesini yükseltmek gibi bir hata yapma. Sonuçları acı olur"

Histerik bir kahkaha attı Ronal, hala onu tehdit ediyordu, Hala.

"Sen beni nasıl hala tehdit edebilme cuğretinde bulunuyorsun ya"

Akatay artık dayanamamış olcakki onu susturmanın en iyi şekilde biliyordu. Geldiğinden beri arkasında sakladığı bir buket çiçeği çıkarıp ona doğru tutmuştu.

KADIRAZAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin