Hayat bazen tekrar ederdi gereksiz şeyleri. Ya tekrar yaşarsın travmaları ya atlatırsın yaşadıklarını ama buna karşı çıkamayanlar olur elbet, Ronal gibi.Sedef Boranlı.
Tekrar gelmişti hayatını zindana çevirmeye kabusu olmaya tekrar gelmişti. Ama nasıl olurdu? O ölmüştü, gözlerinin önünde morga götürmüşlerdi.Elleri titremeye başlamış, nefesi artık duyulmayacak kadar kesilmişti.
Sen
Nasıl olur bu.
Öldun gözlerimin önünde.
Demekki ölmemişim degilmi
Canım kardeşim. Hiç merak etme seni almadan bir yere gidesim yokSen olduğunu nerden bilicem belki beni kandırıyorsun?
Öylemi canım kardeşim sende haklısın sonucta kimse senin en yakın arkadaşını 2 el ateş ederek öldürdüğünü bilmiyor mesela, ama ne tesadüfki ben biliyorum.
Sen, sen bunu nerden
Tamam ,tamam kes seninle bu kadar konuşmak yeter zaten ilerde çok güzel konusucaz. Sadece sabret biricik kardeşim. Sadece sabret
Ben sana ne yaptım?
Bana olan bu kinin ne abla.Mesaj görülmüştü fakat cevap yazmamıştı. Oydu, gerçekten ablası gelmişti. Ve en önemlisi onun en büyük sırrını biliyordu. Korkuyordu hemde o kadar korkuyorduki. Ablasından, hayattan, eğer bu sırrı ortaya çıkarsa başına geleceklerden.
Kendini zar zor attığı koltuğuna yaslandı ve dönen başını göz ardı etmeye çalıştı.
Ablası onu nerden öğrenmişti?
Bunu bilen Sadece bir kişi vardı oda Akataydı. Yoksa, yoksa omu söylemişti.Gözlerinden yaşlar geliyor, titreyen bacağıyla mermerde ses cıkartıyordu.
"Tanrım bana yardım et"
***
"Sağolun Ronal hanım gerçekten size ne kadar teşekkür etsem az"
Mahkeme salonundan yanında müvekkili Sebehat hanım ile ayrılıyordu
"Ne demek Sebehat hanım benim görevim bu asıl ben teşekkür ederim, böyle bir olayda susmak yerine mahkemeye baş vurduğunuz için kadına şiddette asla susmamalısınız."
Sonkez konuşmuş ve arabasına binmişti.
Evine giden yolda hala 3 gün önce yaşadığı korkunç olaylar aklına geliyordu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIRAZAM
Roman pour Adolescents"Biliyorum seni sevmek suç" "Biliyorsun beni sevmek suç" "Ama avukatlar suç işlemez" "Bunu bana yardım ederek çoktan çiğnedin"