İyi okumalar ballar 🙏
İzlediği görüntülerde pek birşey yoktu, hatta nasıl olduysa bazı dakikalardaki görüntülerde silinmişti. Elbette bu işin içinde biri olduğu mechuldü.
Saatler geçen araştırmadan sonra sonunda silinen kameralardan bir tanesine ulaşmıştı. Az buçuk olsa birinin yüzü belli oluyordu. Ekrana dahada yaklaşmış, siyah sulieti çözmeye çalışmıştı.
Kameralarda beş kişinin Mabellanın önünü kesip kenara çekilip dövdukleri görüntüler vardı. Pek gorunmuyordu fakat çipide o arada taktıkları belliydi. Kim yapmıştı bilmiyordu fakat bulacaktı, öyle yada böyle
Aradan geçen saatler ardından hem birikmiş işlerini halletmiş hemde Mabellanın olayıyla ilgilenmişti.
Az buçuk öğrendiği bilgiler vardı elinde, ama elbette araştırmaya devam edecekti, sadece şuanlık yeterdi.Kendisini eve attığında boynunun ağrısından kafasını kaldıramıyordu, kendine acı bir kahve yapıp yemek sipariş etmek için telefonu almıştıki kapının çalması ile durmuş kapıya gitmişti.
Delikten baktığında bir kurye olduğunu gördü, başta açmak istemesede uğraşmak istemediği için açmıştı kapıyı
"Buyrun?"
"Ronal hanım sizmisiniz?"
"Evet benim, fakat sizin burada ne işiniz var? Ben birşey sipariş etmemiştim"
"Fakat adres burayı gösteriyor, bir tane mercimek çorbası ve pilav üstü tavuk sipariş etmişsiniz"
Duydukları ile sadece şaşırmış bir şekilde kuryeye baktı
"Eminmisiniz? Çunki ben birşey sipariş etmedim, adres yanlış olabilir"
Kurye önündeki kağıda tekrar baktığında kaşları çatık bir şekilde incelemeye başladı.
"Hayır efendim adres doğru Buyurun bakın"
Ronal kağıda bakıp okuduğunda gerçekten adresin doğru olduğunu gördü.
"Kim tarafından sipariş edilmiş peki?"
"İsim yazmıyor fakat bir not var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIRAZAM
Novela Juvenil"Biliyorum seni sevmek suç" "Biliyorsun beni sevmek suç" "Ama avukatlar suç işlemez" "Bunu bana yardım ederek çoktan çiğnedin"