Episode 9

26 2 0
                                    

Bu bölüm önceki bölüm ile aynı zaman diliminde geçmektedir. İyi okumalar Levin's<3 Oy vermeyi unutmayın^^

-Reyna Adams-

Reyna'nın anlatımıyla

Saat 10:30

Kapının önünde sigara içerken Marinette'in yanıma gelmesiyle şaşkınlıkla bakışlarımı ona çevirdim.

"Ne oldu? Sen yanıma pek gelmezsin"

"Senden nefret ettiğimi mi düşünüyorsun?"

"Ne alaka?"

"Mariposa sen, Ellie ve Taehyung'a biraz sert davrandığımı söyledi"

"Sert davranmak demeyelim de... serseri olduğumuzu düşünüyorsun"

"Ne? Hayır! Ben sadece..."

"Açıklama yapmaya çalışma Mukami. Düşüncen böyle, bunu ikimizde biliyoruz. Boşuna yalan söyleme, hem belki de haklısın. Ama benim serseri olmam konusunda. Taehyung hakkında bir yorumda bulunma sakın"

"Neden Taehyung?"

"Nasıl?"

"Neden Taehyung'la arkadaşsın?"

"Çünkü aynıyız"

"Onun da mı babası?..."

"Evet, Taehyung her zaman babasına benzemekten korkardı, kişinin korktuğu başına gelir derler ya, aynen öyle oldu. Bakma Taehyung'un böyle serseri gibi göründüğüne iyi adamdır, sadece içkiyle arası iyi biraz. Gerçi artık yanında Ellie var, iyi hissetmek için içkiye ihtiyacı olacağını sanmıyorum"

Buruk bir gülümseme yerleştirdim yüzüme,

"Biliyor musun? İkisi birbirini tamamlıyor, Ellie gündüz Taehyung gece, Ellie beyaz Taehyung siyah, Ellie güneş Taehyung ay, daha pek çok örnek bulabilirim ama bu kadar romantiklikten midem bulandı"

"Neden Ellie'ye Ennie diyor biliyor musun?"

"Lakap, ama Étoile'in özel bir anlamı var"

"Dinliyorum"

"Ellie Taehyung ile V'nin kayan yıldızı. Onu yanlarında çok tutamıyorlardı, yanlarındayken de mutlu oluyorlardı. Kayan yıldız da öyledir ya, gelmesini beklersin, geldiğinde mutluluk ve heyecanla ona bakarsın, sonra kayıp gidince de üzülüp tekrar gelmesini umarsın"

"Bak sen şu ikiz kardeşlere!"

"Onları tanıdığım için hiç pişman değilim. Özellikle de büyük ikizi"

"Büyük ikiz Tae mi?"

"Evet"

"Peki şu mekanlar?"

"Eğlencesine"

Marinette anlamışcasına başını salladı bana, aslında bunları daha önce anlatsaydım keşke, Taehyung arkadaşım ve kimse onun hakkında ileri geri konuşamaz ya da düşünemez.

"Bak Mari, Taehyung benim çocukluk arkadaşım. Birlikte büyüdük sayılır, onu en iyi tanıyan benim içinizde. Yaşadıklarını en iyi bilen de benim. Bu yüzden lütfen onun hakkında ileri geri yorum yapmayın. Ayrıca emin olun tanısanız çok seversiniz"

BAD BLOOD [KTH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin