Episode 21

5 1 0
                                    

-Soyutlanmış-

Taehyung'un anlatımıyla

Bugün hayatımın miladı diyebileceğim bir gün! Çünkü bugünden itibaren sadece kendim gibi davranacağım!

Erken kalkıp kahvaltı hazırladım, -çünkü yemek yapmayı seviyorum- Ellie'yi uyandırdım ve kahvaltı ettik, sonrasında yaklaşık bir buçuk saat piyano çaldım, Taylor Swift'in Love Story şarkısını. Ara sıra Ellie'nin yüzünde tatlı bir tebessümle beni izlediğini fark etmiştim. Onunla olmaktan mutluydum, başka birine ihtiyacım yok.

Bunca zaman neden öyle davrandım bilmiyorum. Sanırım Kim Taehyung'un o şekilde olmasını istediğim için... Herkes tarafından hem korkulan, hem sevilen, havalı, belalı, kısacası saçmalık. Silahlardan, içkilerden ve barlardan nefret ederim, her gün birinin bir yerine sıkmak, normalde tüketilmemesi gereken oranda alkol tüketmekten nefret ediyorum. Odamda herhangi bir eseri keman, gitar ya da piyanoyla çalmayı veya resim yapmayı tercih ederim.

Bitirdiğimde alkış sesi duydum kapının oradan. Kimden geldiğini anlamak zor değildi, fakat ben arkamı döndüğümde iki değil bir kişi görmeyi bekliyordum.

"Reyna?"

"Keşke piyanist olsaymışsın be Taehyung!"

"Senin ne işin var burada?"

Reyna'nın gülümseyen hatta kıkırdayan yüzü kırgın bir hâl aldı,

"Ne kadar kabasın Tae! Arkadaş olduğumuzu sanıyordum. Ki arkadaşlar birbirini görmeye gelir benim bildiğim kadarıyla"

"Tamam da neden geldin?"

"Gelmek için bir nedenim mi olması gerekiyor?"

Ellie araya girdi,

"Tae biz ne konuştuk?"

"Ne konuştuk?"

"Kendin gibi davran dedim ya sana"

Tek kaşımı kaldırdım,

"Aynısını Reyna'ya da mı söyledin yani?"

"Evet"

"Aman ne güzel! Ben bunun gıcık ve sinir bozucu derecede gevşek tavırlarına alıştım Ennie. Değişmesine gerek yok"

Reyna rahat bir nefes aldı,

"İşte buna sevindim! Çünkü ben zaten içimden geldiği gibi davranıyorum"

"Farkındayım Reyna"

"Siz şunu bunu bırakın da, hadi gelin dışarı çıkalım"

Ellie gülümsedi,

"Bana uyar"

"Taehyung hazretleri? Sizin fikriniz nedir?"

"Benim için fark etmiyor, siz nereye giderseniz bende oraya gideceğim zaten her türlü"

"Peki o zaman ben eve gidip üstümü değiştireceğim. Sizin evin önünde buluşalım"

"Reyna! Şık mı giyineyim yoksa rahat mı? Sen normalde böyle şeyleri önemsemezsin çünkü, değişik bir yere gittiğimiz belli"

"Hem şık hem güzel giyin"

"Peki"

Reyna eve döndü, bende yatak odasına gidip hazırlanmaya başladım. Aslında hazırlanmadım, elime geçeni giydim. Siyah bir kot, siyah ayakkabılar, saçlarımı da yaptıktan sonra Reyna'nın yanına gittim ve Ellie'yi beklemeye başladık. Reyna Ellie'yi baştan aşağı süzüp ıslık çaldı.

BAD BLOOD [KTH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin