-Kurtarma timi-
Ennie'ye dışarı çıkacağımı söyleyip Reyna ve V ile buluştum. Eğer Ennie öğrenirse en azından yanlız gitmediğimi söyleyip paçayı sıyırayım diye.
"Ne kadar kaldı?" Diye sordu Reyna sabırsızca,
"Belli bir rotamız mı vardı?"
"Doğru, yok"
Jason heryerde olabilirdi, sahi bu yüzden arabayla dolaşmak pek de mantıklı değil.
"Arabayı bir yere park edip yürüyelim"
"Bunu şimdi mi söylüyorsun Taehyung?!" Diyerek kızdı V
"Evet"
Bana bıkkınlıkla bakıp derin bir iç çekti,
Ne var ya?
"Durdur o zaman arabayı da inelim"
Dediğini yapıp arabayı park ettim, içimden bir ses başımız derde girmeden buradan ayrılamayacağız diyordu. Fakat bu herif en yakın arkadaşıma zarar vermişti ve ben bunun hesabını sormadan asla gitmeyecektim.
"Burada olduğuna emin misin?" Diye sordu V
"Evet eminim, Grayson'dan yerini tespit etmesini istedim. Buranın konumunu atmıştı"
"Senden 3 yaş büyük birine arkadaşın hakkında konuşuyormuş gibi hitap etmen ne kadar doğru?"
"Herneyse"
Birinin bizi izlediğini hissetmeye başlamıştım. Jason mıydı yoksa başkası mı?
"Bence de önce biraz saygıyı öğrenmelisin Taehyung"
Kaldırımın diğer tarafında duran bedene baktık,
"Grayson?!" Reyna şok içinde karşısındaki bedene bakıyordu
"Evet ta kendisi"
"Seni görmeyeli baya oldu"
"Seni de öyle Reyna"
Kulaktan dolma bilgilerime göre Bruce Wayne kızların koruyucu ailesi olduktan sonra Bruce'un evlatlık oğlu Dick Grayson ile sürekli görüşmeye başlamışlar. Yani abileri gibi olmasına şaşırmıyorum.
"Küçük kardeşlerim nasıl?" Diye sordu bana,
"İyi olduklarını düşünüyorum"
Biz sohbet ederken Reyna cebimden telefonumu aldı,
"Tae telefonun çalıyor"
"Ha teşekkürler"
Telefonu açıp kulağıma götürdüm, hoparlörden gelen ses yüzümde bir tebessüm oluşmasına sebep olmuştu.
"Neredesiniz Tae?"
"Tek kalma diye Marinette'lere bırakmadım mı ben seni? Aklın bende olmasın sapasağlam geleceğiz işte"
"Elimde mi sanıyorsun aptal?! New York sokaklarının belli bir kesiminin nasıl olduğuna dair haberin var mı?!"
"Haberim olduğu için sen beni aramaya kalkma diye uğraşıyorum. Sonra görüşürüz yıldızım, seni seviyorum"
"Tae-"
Bu konuşmanın daha ne kadar uzayacağını tahmin edebiliyordum, bu yüzden normalde yapmadığım birşey yapıp Ellie'nin yüzüne kapattım. Üzgünüm güzelim ama şuan daha önemli meselelerimiz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BLOOD [KTH]
Teen Fiction"Ön yargı tehlikeli birşeydir; insanlarda aslında olmayan şeyler düşündürür bize, en kötüsü de bu önyargıyı aşmak o kadar kolay değildir" 16+ Tiktok: Badblood_edits Instagram: Badblood_watty