-Baş belası-
Taehyung'un anlatımıyla
Saat 20:18, dışarı yürüyüşe çıktım. Ennie gitar çalacağını söylemişti ben gitmeden önce. Yürürken etrafa bakındım, New York ne kadar kalabalık bir şehirmiş. Sanırım genelde etrafı incelemek yerine önüme bakarak yürüdüğüm için daha önce fark etmedim. Her zamanki gibi klasik siyah kombinleydim, yolda yürürken birden birinin çığlık sesini duydum ama ses o kadar tanıdıktı ki gidip bakma ihtiyacı duydum. Siktiğimin silahı da yok- bir dakika yanımdaydı. Altıncı hissimi seveyim! İyi ki yanıma silah almayı akıl etmiştim. Sokaklar karanlık olduğu için adamı duvara yapıştırıp ensesine silah dayamam zor olmamıştı. Hızlıca sağımdaki bedene baktığımda biraz şaşırmıştım, Yongsun.
"Arkadaşımı rahat bırak ve siktir git yoksa bağırsaklarını çıkarıp onlarla tavana asarım seni. Reddedecek olursan söyleyeyim, bugün kız arkadaşıma yanaşmaya kalkan bir herifle de benzer şekilde konuştum istersen uygulamaya geçmeden git buradan!"
Adam hiçbirşey demeden uzaklaştı. Ama hareketleri başına silah dayanmış biri için fazla rahattı sanki, çok da umursamayıp Yongsun'a döndüm.
"İyi misin Solar?"
"İyiyim Taehyung teşekkürler. Nasıl geldin sen buraya?"
"Yürüyüşe çıkmıştım kafa dağıtmak için, çığlık sesi duyunca duraksadım. Sesini tanımak biraz zor oldu. Seni eve bırakmamı ister misin?"
"Olur, teşekkürler Taehyung"
"Rica ederim ne demek"
Biz yolda yürürken V'ye mesaj attım,
"Eğer dışarıdaysan Times meydanının yakınlarındaki sokaklarda dolaşan bir pislik var. 1.70 boylarında, yüzünü görmedim ama şüpheli davranışları var. İşini bitirince bana da haber verirsen sevinirim"
Yazıp telefonumu kapattım, Solar meraklı gözlerle bana baktı.
"Sen neden kafa dağıtma ihtiyacı duydun?"
"Mariposa'nın abisi Ennie'ye abayı yakmış sanırım o yüzden"
"NE"
"Evet"
"Fazla cesurmuş"
"Ve fazla aptal, Ellie'nin erkeklerden nefret ettiğini herkes bilir"
"Böyle düşününce sen nasıl tavlamayı başardın onu?"
"Ona bunu sorduğumda bana kendimi evimde hissettiriyorsun demişti. Birde her ne kadar ben öyle düşünmesem de mükemmel olduğum için"
"Ne kadar romantik"
"Öyle"
"Ben şaka yapmıştım ama sen ciddisin galiba?"
"Evet, çok ciddiyim"
"Sen çok pis aşık olmuşsun Taehyung"
"Aşık olmak gözü o kişiden başkasını görmemek, flört etmeye çalışan herkesi ortadan kaldırmak istemek ve onun için ölümü bile göze almaksa evet, çok pis aşığım, deliler gibi aşığım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BLOOD [KTH]
Teen Fiction"Ön yargı tehlikeli birşeydir; insanlarda aslında olmayan şeyler düşündürür bize, en kötüsü de bu önyargıyı aşmak o kadar kolay değildir" 16+ Tiktok: Badblood_edits Instagram: Badblood_watty