-Buluşma-
Uzun zamandır kızlarla birlikte takılmamıştık, Taehyung hayatıma girdiğinden beri arkadaşlarımı çok ihmal ediyordum. Nasıl yaparım bunu?! Birlikte büyüdüğüm insanları nasıl ihmal ederdim? Reyna Marinette ile telefonda konuşurken ben yiyecek birşeyler hazırlamakla meşguldüm. Telefonu kapatıp yanıma geldi ve hazırladığım çikolata parçalı muffinleri fırına koydu.
"Madem sen muffin yaptın bende pizza yapacağım. Ama meksika usulü"
"Yani acılı mı?"
Sesli güldü. N'olmuş yani? Daha önce hiç meksika pizzası yemeyi bırak görmedim bile.
"Hayır. Domates, avokado, fasulye, jalepeno biberi, kıyma, çedar peyniri gibi şeyler oluyor içinde. Ama ben biraz kendi imzamı katarak yapacağım"
"Göster bakalım mutfakta ne kadar iyisin"
"Benimle iddiaya girenlerin her zaman kaybettiklerini çok iyi biliyorsun Levin. Deneme bile"
"Ne iddiası? Ben sadece hünerlerini görmek istiyorum"
"Kesin öyledir"
Reyna ellerini yıkayıp işe başladı, çocukluğunu Amerika'da geçirmiş bir Meksikalı için fazla Meksikalı gibiydi Reyna'nın yemek zevki. Acılı, etli, baharatlı şeyleri severek yerdi. Aynı şekilde sebzeleri de. Bizim evin dolabı dünya mutfağı gibidir zaten çoğu zaman, hepimiz farklı milletlerden olduğumuz için yemek zevklerimizde çok farklıydı, Reyna dolapta malzemeleri ararken başını kaldırdı.
"Buranın bizim ev olmadığını unutmuşum"
"Ne lazımsa internetten spariş verelim"
"Neredeyse tüm malzemeler gerekiyor"
Reyna'ya telefonumu uzattım, bana dik dik baktı
"Benimde durumum iyi Levin, biliyorsun"
"Ama benim evimde sayılırsın, o yüzden kendi evimin ihtiyacını kendim ödeyeceğim. Al şu telefonu"
Başını salladı ve telefonumu alıp malzemeleri spariş verdi sanal marketten. Birkaç dakika sonra zil çaldı, Reyna kapıyı açıp teşekkür ettikten ve malzemeleri aldıktan hemen sonra kapıyı kapatıp mutfağa geldi.
"Tamamdır artık başlayabilirim"
Reyna'yı ilk defa yemek yaparken görüyordum, açıkçası yaptığı herşeyde bu kadar iyi olması beni şaşırtıyordu.
"Tamamdır!" Pizza tepsisini fırına koyarken muffinlerimi çıkardı. Tepsiyi soğuması için tezgaha bıraktıktan sonra etrafı toplayıp salona geçecektik ki kapı çaldı. Mariposa ile Marinette gelmişti büyük ihtimalle, Reyna bana fırsat vermeden kapıyı açıp kızların geldiğini görünce eğildi.
"Hoşgeldiniz New York şehrinin en güzel kızları"
"Hoşbulduk New York şehrinin en tomboy kızı"
Doğruldu yavaşça,
"Bu iyiydi"
Yiyecekleri de alıp doğruca yatak odasına gittik, üçüde etrafa göz gezdirirken ben dolapta pijama arıyordum.
"Bu odayı kim döşedi?" Diye sordu Marinette
"Büyük ihtimalle Taehyung"
"Böyle bir dua etmem ne kadar doğru bilmiyorum ama lanet olası herif gibi biri karşıma çıkarsa belki erkeklerden hoşlanmaya başlayabilirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BLOOD [KTH]
Teen Fiction"Ön yargı tehlikeli birşeydir; insanlarda aslında olmayan şeyler düşündürür bize, en kötüsü de bu önyargıyı aşmak o kadar kolay değildir" 16+ Tiktok: Badblood_edits Instagram: Badblood_watty