-Herkese bir Reyna lazım-
Marinette'in anlatımıyla
Ne zaman uyuduğumu bile hatırlamıyorum, fakat uyandığımda yatağımdaydım. Festivalde giydiğim kıyafetlerimi değiştirdikten sonra aşağı indim. Reyna salonda oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
"Bizi sen mi yatağımıza taşıdın Reyna?"
Bakışlarını telefonundan çekip bana çevirdi,
"Seni ben taşıdım. Mariposa'yı Taehyung"
"Pekii"
Dedikten sonra mutfağa su içmeye gittim. Reyna hakkındaki düşüncelerim yıllardır arkadaş olmamıza rağmen çok değişkendi. Gerçi Reyna'nın ne zaman ne yapacağı belli olmadığı için de olabilir. Bardağı durulayıp kurumaya koyduktan sonra salona geçip Reyna'nın yanına oturdum.
"Reyna bak, senden nefret ediyormuşum gibi duruyor farkındayım ama gerçekten öyle değil"
Kaşlarını kaldırdı,
"Benden nefret ettiğini düşündüğümü nereden çıkardın?"
"Bilmiyorum"
"Marinette, birlikte büyüdük hatırlatırım. Beni tanıyorsun, bende seni tanıyorum. Ayrıca bizi düşündüğün için böyle kızdığının farkındayım. Sana sinirlenmiyorum, sadece; ben ne yaptığımın farkındayım. Bilmeni istedim"
Reyna saçlarımı kulağımın arkasına attı. Ve ekledi,
"Benim için endişelenmene gerek yok Marinette. Bu arada, saçlarını topla da güzel yüzün ortaya çıksın"
Sonra da koltuktan kalkıp odasına gitti. Yaklaşık yarım saat sonra üstünü değiştirmiş olarak yanıma geldi. Reyna'yı uzun zamandır böyle şık görmemiştim.
"Nereye gidiyorsun böyle?"
"Taehyung'a birlikte dışarı çıkacağımıza dair söz vermiştim. Solar'ın yanına gidiyoruz. Sanırsam Ellie de geliyor"
"Biz de gelsek sence Taehyung ne der?"
"Ne diyecek? 'Hoşgeldiniz kızlar, sizi burada görmeyi beklemiyordum' der"
"O zaman gelelim"
"Gidin hazırlanın, bekliyorum sizi"
Mariposa ile hazırlanmaya gittik, aşağı indiğimizde Reyna montunu giymiş bizi bekliyordu.
"Hadi gidelim" diyerek kapıyı açtı Reyna,
"Teşekkürler Reyna" dedim kapıdan geçerken
"Rica ederim Mari"
Kapının önünde Taehyung ve Ellie'yi beklemeye başladık. Birkaç dakika sonra geldiler.
"Atlayın kızlar" diye seslendi Taehyung. Hepimiz arabaya bindik. Ellie ön koltukta telefonuyla ilgileniyordu ya da müzik dinliyordu. Marinette Ellie'nin koltuğuna uzanıp kulaklığını çıkardı, Ellie de refleks olarak bize döndü.
"Hoşgeldiniz kızlar"
"Hoşbulduk" dedik hep bir ağızdan, arabada pek sohbet olmadı. Varış noktasına geldiğimize ise Taehyung arabayı durdurdu.
"Varış noktasına gelmiş bulunmaktayız. Şöförünüz Kim Taehyung kendisini tercih ettiğiniz için teşekkür eder ve sizi yeniden görmek ister"
Gülerek yanıt verdim,
"Teşekkürler Taehyung"
Hep birlikte arabadan indik, ben Solar'ın garsonluk yaptığı bara gideceğimizi düşünüyordum fakat burası çok büyük, lüks ve yüksek güvenlikli biryer gibi görünüyordu. Böyle düşünmemin sebebi kapıda bizi iki güvenliğin karşılamasıydı. O iki güvenlikten birinin Kevin, diğerinin ise Jackson olduğunu görmek beni şaşırtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BLOOD [KTH]
Ficção Adolescente"Ön yargı tehlikeli birşeydir; insanlarda aslında olmayan şeyler düşündürür bize, en kötüsü de bu önyargıyı aşmak o kadar kolay değildir" 16+ Tiktok: Badblood_edits Instagram: Badblood_watty