...Gözlerini siyahın yoğunluklu olduğu odada aralamıştı küçük çocuk.
Bugünden itibaren yeni hayatı başlıyordu.
Belki şu andan itibaren bu yaşam onu bir cennette gibi hissettirecekti, kim bilir belki de ateşin bol olduğu bir cehennemde?
Peki ya cehennemde yaşasaydı buna ne kadar dayanabilirdi?
Fazla oyalanmadan yataktan kalkmış ve odanın içindeki banyoya gitmişti. Musluğu açıp minik avucuna su doldurmuş ve soğuk suyu yüzüne çarpmıştı.
Musluğu kapatıp yüzünü kurulamış ve önce banyodan sonra da odadan çıkmıştı.
Gözlerini ovuşturarak merdivenlerden inerken ikinci kattaki bir kapı dikkatini çekmişti. Siyah ama kırmızı boya ile kan lekesi görünümü verilmiş kapıya doğru ilerlemişti. Ama belki de o boya gerçek kandı?
Etrafı kontrol edip kapının kolunu indirmişti.
Kapıyı açtığında buram buram kan kokan oda ile yüzünü buruşturmuştu küçük çocuk. Gözlerini oda da gezdirdiğinde tuvale çizilmiş bir çok resim vardı. Fakat hepsi kırmızı boya ile yapılmış resimlerdi.
Manzara resimleri veya birden fazla nesne içeren resimler çoğunlukluydu. Üstü kırmızı bir örtü ile örtülmüş bir tuval daha vardı.
Örtüyü kaldıracağı esnada aşağıdan gelen kapı sesi ile hızla odadan çıkıp kapıyı kapatmış ve yavaş adımlarla aşağıya inmişti.
"Günaydın Felix."
"Günaydın uhm..."
"Yuqi"
"...Yuqi Noona"
Tebessüm ederek söylediği şeye gülümseyerek karşılık vermişti genç kadın, kollarını katlayıp mutfağa ilerlerken dudaklarını aralamıştı.
"Ne yemek istersin? Hyunjin'in emri üzerine bugün yemek konusunda serbestsin."
"Nasıl yani? Diğer günler istediğimi yiyemez miyim?"
"Yersin tabi ama Hyunjin'in izni olmadan yiyemezsin."
"Oh anladım"
Yuqi Amerikan mutfakta poşetten çıkardığı sebzeleri yıkamaya başlamıştı. Felix yemek masasındaki mutfağa doğru bakan sandalyelerden birine oturmuş ve Yuqi'yi izlemeye başlamıştı.
"Sadece yemek yapmak için mi görevlisin Noona?"
"Evet, aslında Hyunjin'in şirkette asistanıyım ufak bir rica ve, maaşıma yaptığı zam ile yemek yapmayı kabul ettim. Normalde sadece akşam yemeği yapıyordum, ama bundan sonra tüm öğünler için yemek yapacağım galiba"
"Neden sadece akşam yemeği yapıyorsun ki?"
"Hyunjin'in yaptığı maksimum kahvaltı iki sigara ve büyük bir fincan acı kahve oluyor. Öğle yemeği ise şirkette nadiren yer. Buna göre geriye akşam yemeği kalıyor."
"Onu çok iyi tanıyor olmalısın"
"Evet, lisedeyken aynı okulda, aynı sınıftaydık. Sen peki, derslerin nasıl?"
"Ortanın biraz üstü"
"En sevdiğin ders?"
"Matematik"
"Oh ciddi misin?! Matematiği seven sayılı kişilerdensin sanırım, ben de nefret ediyordum her öğrenci gibi."
"Hangi dersi severdin peki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venom's of shade | Hyunlix Daddykink
FanfictionBuna ne kadar dayanabilir? ... !Rahatsız olanlar okumasın! 1#hyunlix | 230923