3

4.1K 380 467
                                    


...

"Sende kimsin?"

"Bay Hwang sizi aşağıda bekliyor."

Demiş ve odadan çıkmıştı. Felix göz devirip gelen adamın peşinden gitmeye başlamıştı.

Aşağı indiklerinde gözleri geniş bir salonda, büyük bir koltukta bacak bacak üstüne atmış, kitap okuyan adama ilişmişti küçük olanın.

Merdivenlerden gelen adım sesleri ona doğru yaklaştığı anda kitabı kapatmış ve yanına koymuştu.

Minik beden dövmeli adamın tam karşısında durmuştu.

Adam kafasını hafif bir şekilde kaldırıp minik bedene bakmıştı.

"Otur"

Demiş ve arkasını dönmeden merdivenlerin bulunduğu yerde bekleyen korumaya karşın konuşmuştu.

"Çıkın, izinlisiniz"

Koruma cevap vermeden giriş kapısında bekleyen iki adamla beraber çıkmıştı.

Felix Hyunjin'in çaprazındaki tekli koltuğa oturup adamın konuşmasını beklemeden kendisi konuşmuştu.

"O gün anneme 500 milyon doları neden teklif ettin? Altına almak için mi?"

"Hayır, senin için"

"Ne!?"

Dolmaya başlayan gözleri ile karşısındaki bedene bakıyordu.

"Annen Bayan Lee, geçen hafta escortluk yaptığı bardan ayrıldı. Ama büyük miktarda para ödemesi gerekiyordu, bunun için seni bana sattı."

"Peki sen, bana ne yapacaksın"

"Henüz düşünmedim. Annen yakında seni başka adamlara satmaya kalkışacak. Bundan sonra onun geçim kaynağı sen olacaksın. Sana sadece tek bir şey teklif edeceğim. Ya bundan sonra bu evde güvence altında kalırsın, ya da 3 gün sonra başka bir evde bir adamın yatağında bulursun kendini. Seçim senin."

"Senin bana bir şey yapmayacağın ne malûm?"

"Güvenmemekte haklısın, henüz daha küçüksün düşündüğün şeyi yapmam merak etme."

"Peki, seninle kalacağım"

Hyunjin belli belirsiz sırıtmış ve ayağa kalkmıştı.

"Şimdi mutfağa git ve yemek ye, sonra odama gel."

"Odanın yerini bilmiyorum ki"

"3. katta kolidorun sonunda"

Demiş ve gitmişti. Felix arkasından göz devirip amerikan mutfağa ilerlemiş ve modern 8 kişilik masaya oturup önündekileri yemeye başladı.

_

Yemeğini yedikten sonra 3. kata çıkmış ve koridorun sonundaki odanın önüne gelmişti. Kapıyı çalmaya tenezzül bile etmeden açmıştı.

"Bir dahakine kapıyı çalda gir."

Felix onayladığına dair bir kaç mırıltı çıkarmış ve kapıyı kapatıp bilgisayar ile ilgilenen adamın tam karşısında durmuştu.

"Otur"

Felix kısa bir süre etrafına bakındı, oturacak başka bir yer yoktu. Yatağı kastettiğini düşünüp yatağa ilerleyecekti ki elinden tutulmasıyla durmuştu.

"Nereye"

"Oturacağım?"

"Orayı değil burayı kastetmiştim."

Demişti gözü ile kucağını işaret ederken. Felix şaşkınca ona bakıp yanmaya başladığını hissettiği yüzünü eğmişti hafifçe.

"Uhm ben yatağa o-oturayım"

Hafif titrek sesle söylediği şeye göz devirmişti dövmeli adam. Küçüğün elindeki elini biraz yukarı çıkarmış ve bileğini hafifçe kavrayıp sol bacağına çekip oturtmuştu.

Dudaklarını aralayıp birşey söyleyeceği sırada Hyunjin'in sert bakışları ile karşılaşmış, söyleyeceği şeyden vazgeçip kafasını eğmişti.

"Artık bu evde yaşayacağına göre bilmen gereken bir kaç kural var."

Felix kafasıyla onaylayıp büyük bedeni dinlemeye devam etmişti.

"Bağırmamaya ve yüksek sesle konuşmamaya özen göstereceksin. Kaçmayacaksın, küfretmeyeceksin, bana karşı çıkmayacaksın, sözümü ikiletmeyeceksin şimdilik bu kadar. Eğer bunlara uymazsan olacaklardan ben sorumlu değilim."

"Saçma"

"Anlamadım."

"Kuralların diyorum çok saçma, hadi küfretmemeyi anladım diğerleri ne alaka?"

Hyunjin kaşları havalanmış bir şekilde dilini yanağını içinde gezdirip konuşmaya başlamıştı.

"Yan taraftaki oda senin odan. Şimdi git ve uyu, uyku saatin geçiyor."

Felix göz devirip oturduğu yerden kalkmış ve odadan çıkmıştı.

Hyunjin kaşlarını indirip derin bir nefes solumuş ve masanın çekmecesinin kilidini açıp içinden bir tablet hap çıkarmış ve tabletten bir tane hap çıkarıp ağzına atıp su içme gereği duymadan yutmuştu.

Yan taraftaki odaya girip kapıyı kapattığı anda kendi kendine konuşmaya başlamıştı minik beden.

"İyki siitin giçiyir, sanki bebeğim ben, manyak."

"Beni taklit etmeyi bırak ve uyu"

Korku ile gözlerini odada gezdirdi küçük çocuk. Gözleri en sonunda tavanın ortasında nokta kadar küçük kırmızı ışık ile buluşmuştu.

Anında gözlerini kocaman açılmış ve kafasını normal bir şekilde eğip sertçe yutkunmuştu. Yatağa ilerleyecek iken yeniden Hyunjin'in sesini işitmişti.

"Üzerini değiştir. Dolapta kıyafet var."

Felix kafası ile onaylamış ve dolaba doğru ilerlemişti. Dolabı açıp bir pijama takımı çıkarmış ve odanın içindeki banyoya girip üzerini değiştirmişti.

Ardından yatağa yatmıştı.

...





Üzgünüm soyledigim saatte gelmedi acil bir isim cikti

kısa oldugunu biliyorum bir dahaki bolume telafi edecegim

kendinize çok iyi bakın saglicakla kalin

oylamayı ve yorumlamayi unutmayin

görüşürüz öpüldünüz<3

Sınır: 45 oy 100 yorum

Venom's of shade | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin