...
Gerçekten seven insan sevdiği kişinin yanında bambaşka bir kılığa bürünür. Sevdiği kişinin yanında heyecanlandığını hisseder, kalp atışı hızlanır, nefesi kesikleşir, hızlı kalp atışlarından dolayı vücuduna normalden daha fazla kan pompalanırken kan akışının durduğunu, o an sadece düzensiz kalp ritimlerini hisseder.
Peki ya sevgisinden emin değilse hissettikleri ne?
Hoşlantı?
Belki de.
"Woah, benimleyken heyecanlanıyorsun galiba."
"Hmm, olabilir."
Felix gülümseyerek gözlerini kapattı.
"Benimde öyle oluyor bazen... Neden bilmiyorum. O kadar da heyecanlandığımı düşünmüyorum aslında."
Hyunjin nefesiyle gülmüştü. Üzerindeki yorganı küçük bedene sıkıca dolamış ve gece lambasını kapatmıştı.
"İyi uykular." demişti gözlerini kapatmadan önce.
"Sanada."
...
"Felix."
"Oh Seungmin, n'oldu?"
"Matematik notlarını yetiştiremedim de. Yazdıysan bana verebilir misin?"
"Elbette." Defterini Seungmin'e uzatıp tebessüm etmişti. Seungmin teşekkür edip sırasına geçip oturmuş Felix'in defterinde yazılanları kendi defterine geçirmeye başlamıştı. Felix kitabını okumaya devam ederken bir çift fısıltılar işitmişti.
"Ha, Jaeyoon mu o? Tanrım dehşet yakışıklı!"
"Kime bakıyor o?"
"Ah ne bileyim be... Bir dakika, şu ucubeyi izliyor."
"Ucube? Hangisi?"
"Şu yeni gelen."
"Ha?"
Kızların fısıltılarına ister istemez kulak misafiri olduğu için kafasını kitaptan kaldırmıştı. Jaeyoon da kimdi?
Jaeyoon denilen çocuk sınıf kapısının önünde birini bekliyor gibiydi. Ve kızların dediği gibi Felix'e bakıyordu.
Peki neden Felix'e bakıyordu?
Jaeyoon ile göz göze geldiğinde yutkunarak geri çekti bakışlarını. Fakat üzerindeki rahatsız edici bakışları engellemek için gözlerini o çocuğa dikmişti.
Jaeyoon'un yüzünde tuhaf bir gülümseme oluştu. Sarışın, çocuğun gülümsemesine kilitlenmişti. Gülümsemesi Felix'i etkilemişti.
Jaeyoon yanına gelen arkadaşı ile çıkmadan önce Felix'e göz kırpmıştı son kez. O çocuk kimdi, neyin nesiydi bilmiyordu.
Ama tek bildiği o tuhaf gülümsemesine hipnoz olduğu.
"Felix!" Öyle dalmıştı ki ona seslenilmesini bile duymamıştı.
"Ha? Ah pardon dalmışım."
Seungmin defteri verip teşekkür etmişti.
...
Öğle arası vaktiydi. Herkes yemekhanede yemeğini yiyordu. Felixle Seungmin'in oturduğu masanın karşısında Jaeyoon ve arkadaşları oturuyordu. Yemeğini yerken Felix'e bakmayı ihmal etmiyordu.
Felix farkındaydı kendisine baktığının. O da ara ara çekingen bakışlarını gönderiyordu.
"Felix kime bakıyorsun sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venom's of shade | Hyunlix Daddykink
FanficBuna ne kadar dayanabilir? ... !Rahatsız olanlar okumasın! 1#hyunlix | 230923