11

3.1K 294 1.5K
                                    

...

Kapıda duran korumalardan biri kapıyı açmıştı. Kapı açılır açılmaz anında içeriye genç bir kız girdi.

"Felix nerede!?"

"Uyuyor."

"Hangi odada!?"

Adam elindeki telefonu koltuğa bırakıp ayağa kalktı. Ellerini bornozunun ceplerine koymuş ve yavaş adımlarla genç kızın karşısında durmuştu. Kendinden kısa olan kızın yüzüne doğru hafifçe eğilmiş, kafasını da hafifçe sola yatırmıştı.

"Kim oluyorsun da benim evimde bana bağırıyorsun?"

"Ryujin ben, Felix'in sevgilisiyim. Asıl sen kimsin? Felix'in kendinden yaşça büyük bir arkadaşı veya akrabası yok."

"Hmm, sevgilisisin demek ki... Siz en son, ayrılmamış mıydınız?"

"Ne ayrılması, ne saçmalıyorsun sen!? Felix hangi odada!?"

"Beni takip et."

Dövmeli adam önden merdivenlerden çıkmaya başlamışken, Ryujin de adamı takip ediyordu. Üçüncü katta kalan küçük çocuğun odasına girmişti, ardından küçük kız da. Genç kız hızla yatakta mışıl mışıl uyuyan sarışın çocuğun yanına koşmuştu. Yatağın üzerine çıkıp çilli çocuğun yüzünü minik öpücükler konduruyordu. Tabi bu sırada adam da kapının pervazına yaşlanmış, duygusuz bir ifade ile ikiliye bakıyordu.

Yüzünde hissettiği ıslaklıklar ile gözlerini hafifçe aralamıştı çocuk. Gördüğü tanıdık yüz ile gülümseyip kız arkadaşına sarılmıştı.

"Seni çok özledim Lixie~!"

Çocuğun gözleri kapıdaki adam ile buluşunca aklına Yuqi'nin söyledikleri gelmişti.

'Yalnız bu dediğini Hyunjin duymasın.'

Ryujin'i kendinden uzaklaştırmış, boğazını temizleyip dudaklarını aralamıştı.

"Neden geldin? Burayı nasıl buldun?"

"Unuttun mu?! Yengem polis olduğu için çok kolay oldu. Seni merak ettiğim için gelmiştim. Yoksa beni istemiyor musun?"

Gözlerini hâlâ aynı yerde duran adama yöneltmişti. Adam tek kaşını kaldırıp gözlerini bir salise bile ayırmadığı sarışın çocuğa bakmaya devam etmişti. Küçük çocuk derince yutkunup bakışlarını Ryujin'e çevirdi.

"İstemiyorum."

"Ne diyorsun sen Felix? Bu adam..."

İşaret parmağı ile odak noktası küçük çocuk olan adamı gösterdi.

" 'Ayrılmamış mıydınız?' Dedi. Benim haberim olmadan, ayrıldık mı biz?"

Küçük çocuk bakışlarını tekrar adama yöneltti. Adamın derin bakışları ile rahatsızca yerinde kıpırdanıp tekrar kız arkadaşına baktı.

"Haberin olsun o zaman. Ayrılalım Ryu. Böylesi daha iyi olacak."

Aslına bakarsak güzeller güzeli kız arkadaşından asla ayrılmak istemiyordu. Sadece bu adamdan korktuğu içindi. Ama zamanla bunun doğru bir karar olduğunu anlayacaktı belki.

"Ama, ama ben istemiyorum Felix. Ayrılmamız hiç iyi olmayacak! İkimizde birbirimize özlem duyacağız. Kötü zamanlarımızda birbirimiz olmadan ne yapacağı-"

"Artık seni sevmiyorum Ryujin. Kalbimde artık başka birisi var. Lütfen şimdi git. Git ve bir daha sakın buraya gelme."

"İzin ver, o kalbin yeniden benimle dolsun. Ben hâlâ seni seviyorum."

Venom's of shade | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin