5

3.9K 328 745
                                    


...

1,5 Saat sonra

Ne kadar evin ses yalıtımı iyi olsa da aşağıdan gelen bağırış ve yalvarış seslerini duymamaya çaba sarf ederek işine odaklanıyordu. Ama bu pek mümkün değildi.

Bir süre sonra sesler kesilmişti.

Seslerin kesilmesi ile birlikte kaşlarını çatmıştı. Derin bir nefes alıp vermiş ve ayağa kalkıp odasından çıkıp bir kat aşağı indi.

Çocuğu bıraktığı odaya girmiş ve yavaş adımlarla küçük olanın yanına yaklaşmıştı.

Tahmin ettiği gibi çocuk bayılmıştı.

Sarışın çocuğu hafifçe sarsmaya başlamıştı.

"Hey, öldün mü?"

Cebinden çıkardığı küçük anahtar ile kelepçeleri açmaya başlamıştı. Çocuğun süt beyazı ama soğuktan dolayı kıpkırmızı olan vücudunda göz gezdirmişti.

Çocuğu sudan çıkarıp kucağına almış ve kendi odasına götürmüştü.

Kucağındaki bedeni yatağa bırakıp çekmeceden ateş ölçer çıkarmış ve çocuğun ateşini ölçmüştü.

38.5°

Hemen banyodan bir havlu almış ve minik bedeni kurulamaya başlamıştı.

Ardından çalışma masasının üstündeki telefonunu almış ve aramalar kısmına girip tanıdığı bir doktoru aramıştı.

Kısa bir süre doktorla görüştükten sonra telefonu kapatmış ve doktordan aldığı talimatlar üzerine tekrar odasındaki banyoya girmiş ve bir kaç küçük bez parçasını soğuk su ile ıslatmış ve küçük olanın yanına dönüp ıslak bez parçalarını çocuğun alnına koymuştu düzgünce.

Bir kaç dakika sonra yerinde kıpırdanmaya başlamıştı minik beden.

Gözleri hala kapalıyken birşeyler sayıklamaya başlamıştı.

"Babacığım~..."

Adam, küçük olanın yanında oturup telefon ile ilgilenirken duyduğu şey ile tek kaşını kaldırmış ve yüzüne yerleştirdiği sırıtma ile dilini yanağını içinde bir tur gezdirmişti.

"Seni çok özledim."

Ne dediğini bilmiyordu, hâlen baygındı.

Büyük olan ateş ölçeri eline almış ve küçüğün ateşini tekrar ölçmüştü.

Ateşi biraz olsa da düşmüştü.

O sırada odanın kapısı çalınmıştı. Hyunjin onay verince içeriye doktor girmişti. Doktor çantasını komodine bırakıp içinden bir kaç gerekli eşya çıkarmış ve çocuğu kontrol etmeye başlamıştı.

"Ateşini tekrar ölçtünüz mü?"

"Az önce ölçtüm, 38°'ydi."

"Nasıl bu duruma geldi?"

"Terleyip soğudu ve aynı zamanda soğuk duş aldı."

"Pekala hastanın nesi oluyorsunuz Bay Hwang?"

"Doktor, sadece seni ilgilendiren şeylere odaklan."

Kesin ve aynı zamanda sert çıkan sesine karşın doktor kafası ile onaylayıp işine devam etti.

Hava almak için odadan çıkıp aşağıya inmiş ve bahçeye çıkmıştı Hyunjin.

Bahçenin köşesindeki çardağa geçip oturmuş ve cebinden sigara paketi bir çakmak çıkarmıştı. Paketten bir dal alıp dudaklarının arasına yerleştirmiş ve ucunu çakmakla tutuşturmuştu.

Venom's of shade | Hyunlix DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin