chapter 1

59 2 0
                                    


Rehmat elbaz , ek ghareeb aur majboor baap jiske teen betiyan hai.

fatima elbaz,
iba elbaz,
irana elbaz,

Jo ek chote se ghar me raha karte the. Rehmat ke haalat bahot kharab the, uske paas koi kaam nhi tha usne majboori me aakar ek admi se madad li.. aur usse kaam manga..

Usee kaam toh milgaya lekin uski zindagi ab tabah hona shuru hochuki thi.. jiske paas usne kaam dhoonda woh darasal ek gangster tha ,
Jisne fraud case me Rehmat ko shaamil kardiya..aur Sara case iske zimme me laakar woh kahi gahayab hain!!

Gangster , Maqsood khan ek shaam Rehmat ko ek bag dekar kaha ke usme uske kuch kapde hai ... aur Rehmat ko us bag kholne se mana kiya aur kaha ke use apne ghar hifazat se rakhe... woh kuch din me usey wapas le lega..

Aur Rehmat, bechara masoom tha usne uspar bharosa kiya aur wahi Kiya jo usne kaha..

Thode din baad maqsood lapata hogaya.. aur Rehmat ke paas ab koi kaam baaqi na raha ... aur jab police is gangster ke case ke hawale se rehmat ke ghar ghus aayi aur aur jaankari ki ... aur Rehmat ko samajh nhi aaraha tha ke kis baare me baat horahi thi .. Rehmat ne sach bataya ke woh uske yahan kaam karta tha ... toh police waalon se use is dafah chod diya..

Rehmat ki biwi sultana, ghwr ki safai kar rahi thi ... aur use ek bag nazar aaya jo Rehmat ka nahi tha, usne Rehmat se pucha ke yeh bag itna bhari kyu hai?

Toh Rehmat ne bataya ke isme kapde hai...

Jab bag khola gaya... toh dekha usme goliyan aur banduq rakhi hui thi aur kch property papers ..

Yeh dekh Rehmat bhi pareshan hogaya aur uski biwi , sultana bhi ...

Dono bahot pareshan hogaye.. aur une kuch samajh nahi aaya.. ke is bag ka kya kare?

Police baar baar jaankari k liye aayegi aur inhe yeh bag kahi chupa tha.. lekin woh mumkin nahi tha...

Rehmat ko andaza hogaya ke uske saath dhoka hua hai... aur use bina jurm ki saza ab bhukatana hai..
Wo apni biwi aur betiyo k liye bahot pareshan hoagya..

Uski teen betiyan abhi bahot choti thi.. fatima abhi 15 saal aur iba 13 saal aur sab se choti, irana jo abhi 10 saal ki hi thi... iba jo Rehmat ki dusri beti hai, use dimaagi rog tha... aur aksar neend se bure khwaab se uth kar pareshan hua krti...

Gangster, maqsood ki biwi aur ek naujawan beta tha , ALI KHAN.. jo Umar me 22 saal ka tha.. jo apne baap se behad muqtalif tha sada mizaaj tha.. par uske huliye se pata nhi chalta ke woh ache sonch aur ache aadaton ka malik hai...woh peshe se ek gold shop ka malik tha,

uski maa, firdaus bimar raha karti thi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

uski maa, firdaus bimar raha karti thi .. woh apne shohar se parehan hai aur ek naik khatoon hai

Rehmat ke 2 bhai the aur ek behan... bada bhai Imran Walid, joh peshe se ek retired Dr hai.

"QURBAN"Where stories live. Discover now