chapter : 12.

11 2 0
                                    

Firdaus fatima ke paas jaati hai kuch kapdon aur khaane k saath..

Fatima (darr kar ):"" aap kaun ho aur yahan kyu aayi ho.."??

Firdaus:ghabrao nahi... mai Ali ki waaldah hoon.. usi ne mujhe yahan bheja...

Fatima:" aap??!!!

Firdaus:" yeh lo kuch kapde... aur khaane k liye... kuch aur zaroorat ho toh bata dena mujhe..

Fatima:"" shukriya aunty.😟

Firdaus:"" hmm.. waise tm kyu aagai apne chacha k ghr se... yahan??

Fatima:"" aunty.. unho ne mujhe ghr se bahar nikaldiya... us ghalti k liye jo mai ne ki hi nahi..

Firdaus:"" kaisi ghalti""??

Fatima:"" w-woh..!!! Aunty..chacha ne mujh par ganda ilzaam lagaya... aur ghr se bahar krdiya... aur Al-Ali ... ne mujhe bacha kar yahan le aaya...

Firdaus::" kya Pata tmahre chacha k ilzaam Sach b ho"??

Fatima:"😟...

Firdaus:"" waise..,, tmahre maa baap woh kahan rhete hain??

Fatima:"" mere baba 😢 ... Pata nahi kahan hai... 10 saal pehle koi ghunde ne unhe..apne case me phasa kar meri maa k b qatal kardiya.. aur hum teen behno ko alag alag jagah bhejdiya.. ..

Firdaus(hairani se ):"" kya tmhe Pata hai.. woh ghunda kaun tha... uska naam ya kuch...??

Fatima:"" maq-maqsood"!!! Hai uska naam.. aur aaj tak bhi uske admi hume yahan dhoondte hain.. mujhe nahi Pata meri aur do behenein kaunsi jagah rehti hai^^

Firdaus:"" 😳😲😨... kyaaa!!! Maqsood ne..

(Yeh kehkar firdaus waha se hairani se chale jati hai )

________________

Abaan aur ashar Ali khan se milte hain...

Ali(Ashar se) :"" Tum...???

Ashar: toh tm ho Ali khan..!

Abaan:" kya mtlb tm dono ek dusre ko  jaante ho??

Ali:"" Haan woh.. ek haadse mein mulaqat hogayi thi.. Pata nahi tha yeh detective bhi hai...

Ashar :" Khair..  abhi kaam ki baat par aate hain...

ABAAN:' Ali aap , kuch aisi jagah jaante hai jahan aapke Walid aksar waqt guzarte the..

Ali:"" Haan..  lekin wahan pehle bhi police ne chaan been krli lekin.. koi Pata nahi chala..

Ashar:"alright ... us raat ka khissa kya aap mujhe tafseel se bata sakte hai...

Ali(Woh sab kuch sunata hai jo kuch Rehmat ne aur uski betiyon ne saha)

Ashar:" Rehmat!!... well yeh naam mere Taya Abbu k bhi tha.. jo ab is dunia me nahi rahe..

Abaan:" oh acha.. Pata nahi woh ladkiyan zinda hongi bhi ya nahi..

Ali:" abba aksar apne Dealings k liye dubai jaaya krte the... lekin unke kuch admi abhi bhi hamare ghr ke aas paas nazar aate hain..
Abaan aapko Pata hi hoga.. aapki pados jo hamare ghr k khreeb thi... ammi bata rahi thi k unko b inhi logon ne hamla kiya tha..

Abaan:"(😲😨).. kyaaa?? Lekin usne mujhe bataya hi nahi... aisa kuch..

Ali:" woh aapko kaisi bataye gi?? Aapki pados hi tou hai..

Abaan:" nahi .. mai ne unse nikkah krchuka.. aur ab woh meri ahliya hai ... lekin..!!

Ali:" Masha'Allah Mubarak bhai!!! Bahot khushi hui yeh sunke..

"QURBAN"Where stories live. Discover now