chapter 13

18 1 0
                                    

Abaan : bahot acha hua ashar tm yahan aagaye.. mai tmhe hi call krne waala tha..

Ashar :"" Haan mujhe bhi aap se zaroori bt kehni thi..

Aur wahi  abaan k office par Ali bhi aajata hai..

Ali:" abaan!! Abaan.. hume abhi nikalna hoga dubai..

Abaan:" aapko b Pata chal gaya?

Ashar:" aap sab ko pata tha..

Ali:" toh phir kaun jaayega... Dubai? Aap dono me se..

Abaan:" no doubt , ashar jaayega.. mera koi kaam nhi hai wahan.. detective toh Mr ashar hai ..

Ashar :" lekin ali aap ko mere saath chalna hoga.. aap ke hi Walid ki talash me ..

Ali:" mai nhi aaskata... mujhe wahan dekh kar aur Gadbad bhi hoskti hai..

Abaan:" u r right.. ashar tumhe aaj raat hi nikalna hoga.. aur jaane se mujhe ek dafa call krdena.

Ashar: theek hai..

____________________

Fatima apne ghr akeli thi.. ke wahi firdaus aajati hai...

Firdaus:" fatima beta.. kya tm mujhe saari baat bata skti ho?? Us din hua kya tha. ??

Fatima use sab kuch bata deti hai..

Firdaus:"" beta bas tm yeh baat hargiz b Ali ko mat batana..."

Fatima:" ji aunty.. mai kyun kisi ko bataungi...

Aur Ali khan apne ghr aakar firdaus ko dhoondta hai lekin woh use nhi milti .. toh woh samjh jata hai k firdaus fatima k ps hai.. woh wahi chala jaata hai...

Aur yeh saari baatein sunn leta hai.

Ali:" kya nhi batana hai mujhe Fatima??

Fatima:" 😳 ... ghabra jaati hai...

Firdaus:" beta tu yahan??

Ali: ghr me dekha aap ny thi toh yahan aaya..... waise mujhe kya nahi batane ki bt hori thi yahan??

Firdaus:" nahi beta... woh mai ise..Khair yeh sab sab chod.. tujhe mujh se koi kaam??

Ali:" Haan aapko ek baat batana ha.."

Firdaus:" Haan bata..

Ali:" woh abba ki qabar aayi hai... milgaye hai woh dubai me  aur ek agent unke ps aaj Jane waale hai..

Firdaus:"(hairani rehjati hai aur bina kuch bole wahan se apne ghar chali jaati aur Ali ko b aajaye ko kehti hai)

Ali:" Fatima..  aap theek hain?? Koi cheez chahiye ??

Fatima:" nahi..shukriya"..

Ali:" khush ho??

Fatima:" hmm"..

Ali:" achi lag rahi ho yeh jode me.."

Fatima:" j-ji!!

Ali:" dobara sunna chahti ko tareef"??

Fatima:""😳""

Ali:" mai chalta hu...""

_______________________

Iba taiyyar hokar baithi thi...

Aur ashar jaldhi me tha.. woh office se aakar raat ko dubai nikalna ki jaldhi me tha..

Woh seedha apne kamre me aakar apna  backpack krraha  tha...

Aur wahi iba aajati hai..

Iba:" ashar?? Kia baat hai... !! Tmhe kaisa Pata chala k mera aaj bahar jaane k Mann hai..

"QURBAN"Where stories live. Discover now