"Gülü seven dikenine dayanır yani..."
*
Yorgunlukla kendimi fırlattığım koltuğa bir seksen uzanırken, aklım hâlâ Kurban1'deydu. Ömrümde ilk kez birini işletim demiştim onda da 85.279.441 insan içinde en psikopatını bulmuştum, kendime 3 saniye sövmenin ardından ayaklanıp mutfağa ilerledim.
Noodle dolu tabağı hızla yerken oldukça açtım, yapabildiğim tek yemeğin noodle olması yüzünden annemden yediğim azarları hatırlarken yüzüm buruştu. Şimdi biricik çocukları ile huzurlu hayat(!) yaşıyorlardı.
Düşüncelerimi kesen şey klasik bildirim sesiydi, o psikopatı engellediğim için içim rahattı. Ancak o rahatlığı kocaman bir korkuya çeviren bir şey yaşandı...
05*: Engel atığın da dediklerimi yapmayacağımı mı düşündün?
Siz: Ehehehe
Siz: Öyle değil miydi yani?
05*: Tch tch tch.
05*: Değildi.
Siz: Cümlenin sonuna nokta koyma sinir bozucu
05*: Hayatını noktaladıktan sonra bir daha noktayı göremeyeceksin, merak etme :).
Siz:
Evin içinde yankılanan zil sesi ile bağırdım;"Baktım yerden bir ses geliyor, aa böyle gır gır gır gır gır, bir ses geliyor, mıgo yarebim kıyamet kopuyo!"
Kahkahalara boğularak kendimi yere atıp yuvarlanmaya başladım, gülmemi durduramazken telefondan yükselen sesle gülmem kesildi.
"Kapıyı aç."
Korku ile titreyen dizlerim ile salaklığıma sövdüm, beni ne zaman aramıştı ve ben ne zaman yanıtladım aramasını. Her zaman ki tepkim olan Hassiktir kelimesini mırıldanarak kapıya ilerledim; Ya şimdi ya hiç.
Kapıyı açtığımda karşılaşmayı beklediğim şey kesinlikle yoktu, onun yerine küçük bir kutu kapının önünde bana selam veriyordu...
"Bomba mı var lan içinde?"
Mırıldanarak söylediğimi sandığım şeyleri bağırarak söylediğimi telefondan gelen yanıtla anladım, lan ben hâlâ niye telefonu kapatmamıştım!?
"Küçük olduğunu aşırı belli ediyorsun..."
"Küçük?"
"Kutuyu aç."
Suratıma kapanan telefonla sövmemek için kendimi zor tuttum, sakin ol sakin ol sakin ol...
Kutuyu elime alıp kapıyı kapattım, koltuğa oturup hızla açtığım kutuyla; "SİKTİR!?"
*
İşe gideceğim biraz sonra yorgunluktan geberiyorum gözlerim açılmıyor...
Neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Aranıyor!
HumorYarıTexting !!ASKIDA!! Siz: Selam Siz: Merhaba Siz: Güle Güle Siz: Arnav Singh Raizada'm olmaya hazır mısın? Kurban1: Elerimde son nefesini vermeye hazır mısın? Siz: Senin ellerinde mi! Siz: Bu bir davetse EVET EVET EVET Kurban1: Otobüs beklemeye de...