|✩Ertesi Gün! |
Eftal ilk dersin matematik olduğunu duyunca kafasını sıraya gömüp uyumuştu. Sarı saçları, camdan gelen ışıkla parlıyordu. Reika ise dün laf yemesine rağmen bugün çok rahattı. Demek ki bu ilk değildi.. Ya da iyi bir aileye sahipti.
Sırama vuran el ile gözlerimi yukarı çevirdim. Bu aptalca hareket de neydi?
"Sorun ne?" deyip kaşlarımı çattım.
Aoto hızlıca "Momoyama Predators'a katılıyorsun! Sana ihtiyacımız var Erika." dedi kaba bir sesle. Ney?!
"Pardon?"Beklemediğim bir teklifti! Eftal ile kavga edeli bir gün olmamıştı ve şimdi, beni takımlarına almak için çabalıyorlardı. Bunun kaynağı Shou'nun zorbalaması mı, erkeklerin hızlı unutarak karar değiştirmesi mi..
"Yıkıl karşımdan Aoto." dedim soğuk bir sesle. Geleli gerçekten bir hafta zor oldu, bu cüce ile uğraşıyorum!
"Red yediğin takımlara itafen, kendinden bu kadar emin konuşma."Söylediği şeyle kaşlarım çatılmıştı. Bana yeteneksiz demeye falan mı çalışıyor bu besleme?!
Tam ağzına çarpmak için diklendiğim sırada, Aoto'nun kolu havaya doğrulmuştu ve çocuk "Ya yapma!" diye söylenmişti. Kolunu havaya kaldırıp, geri geri çekerek onu muhattabım olmaktan çıkaran Jacin ise yapma deyişini takmamıştı. Tanrım! Birbirlerine karşı ne kadar kibarlar.
"Erika, takımı ve durumu biliyorsun. İster katıl, ister katılma. Fakat Aoto'nun dediği doğru. Sana şu an ihtiyacımız var. Söylediği aptalca şeyleri takma." dedi.
Yutkunup gözlerimi Jacin'in elinden kurtulmaya çalışan Aoto'ya çevirdim. Ardından tekrar Rhines'a baktım. "Bilemiyorum Rhines. Düşünüp sana haber veririm."
Aslında düşünmekten kastım, Reika ve Eftal ile konuşmaktı. Ayrıca, bu saçma kavgaya beni katıp katmayacaklarını da düşünmeliydim.. Çift kişilik oynuyor gibi gözükürsem, zaten yeni olduğum bu olayın içinde fakat basardım.Jacin gülümseyerek başını salladı ve Aoto'nun havaya kaldırdığı kolunu bıraktı. Aoto söylenerek Shou'nun yanına giderken, Jacin kolumu tutup eline kalem aldı. "izninle?" dediğinde amacını anlayamamıştım. Sadece başımla onayladım, o da koluma numarasını yazdı.
...🩰
Eftal ve Reika, anlattıklarımı gerçekten yadırgamadan dinlemişlerdi. Eftal elindeki çileğin sapıyla oynayarak "Bizi dert etme Erika! Zaten diğer takımlardan red yemiştin. Bu senin için bir fırsat." dedi. Gülümsediğinde Reika da kızı onaylamıştı. "Kesinlikle! Onlarla konuştuğun için bizimle aranda bir soğukluk olmayacak. O kadar çocukça şeylere kaçmayız!"
"Teşekkürler kızlar." dediğimde Reika gülümsemişti. "Hadi yaz Rhines'a"
Başımı sallayıp kolumdaki numarayı telefona girdim. Ben çocuğa tekliflerini değerlendirdiğimi söylerken, Eftal "Karşı karşıya oynarsak, düzgün oynayabileceğimi sanmıyorum!" diye sızlanmaya başladı.
Reika kızı onaylayıp maçın tuhaf olacağını söylerken, yanımızdaki sandalyenin çekilmesiyle kafamı yukarı kaldırdım. Kim çıkarsa beğenirsiniz, Kaure!
Reika "Selam Kaure?" dedi sorgular şekilde. Sanırım ikisi de bu çocuğun burada ne işi olduğunu merak ediyordu.
Eftal de çocuğun aniden masaya dahil olmasının aptalca olduğunu belli etmeye çalışarak agrasif şekilde konuşuyordu ama Kaure aptalı kızı sallamıyordu.
Ortamı yumuşatmak istercesine öne atıldım. "Biliyor musun Kaure, Predators'a katıldım!"
Kaure tuhaf bir şekilde bana dönüp "Senin adına sevindim! Ama, dikkat etmelisin." dedi. Ne samimiyetsiz bir 'senin adına sevindim' deme şekli bu böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronol | √
RandomVictory Kickoff Fanfic' -Kronol kadar tarif edilemez.- 🎀🧁 °04/03/2023 - 27/09/2023