|✩Ertesi Hafta!|•🏟 |
Maçın ikinci yarısı, durum hala 0-0dı. Barcelona'da yarı yarıya birinci olmuş İngiltere takımı, Predators'a karşıydı. Bu onların dünya Kupası olacaktı. Son savaş, son dökülen terler. Maç bittiğinde, ya milli bir takım olacaklardı, ya da bir hiç olacaklardı.
Trübünler sonuna kadar doluydu.
Erika, gözüne girmek üzere olan teri silmek için elini kaldırmadı. Kaybedecek tek bir saniyesi bile yoktu. Hızla pası Ouzou'ya bıraktı. Ouzou hafif bir iniltiyle topu yakalamıştı.
Karşısına geçen iri yarı adam ile nefesi kesildi. Hızla topu şut çekmek için sola gönderdiğinde, pası Eftal'e değil 29 numaraya gitmişti. İçinden öfke ve yorgunlukla küfürler savurdu. Kalbi hiç bu kadar sert atmamıştı, -Erika ile durduğu zamanlar hariç tabii. Kıza ilk sarıldığı gece uyuyamadığını açıklamak lazım.- Eleri titriyordu.
Eftal, topu kapan 29 numaranın üzerine öfkeyle koşup "ÇEK PATİLERİNİ BENİM PASIMDAN!" diye bağırdı çocuğun üzerine koşarken. 29 numara, üzerine öfkeyle koşan kızı takmadan ileri koştu. Şut çektiği sırada, Jacin topun önüne atlayıp ayağıyla kurtarmıştı.
Tüm takım rahatlamış bir nefes verdiğinde taraftarları ayaklanmıştı.
Marin, sahanın dibindeki tribünden sevinçle bağırmıştı. Yanındaki Kira, hafifçe gülerek ellerini kulaklarına götürdü. Jacin, nerede olursa olsun Marin'in sesini duyardı. Diğer sevinç çığlıklarının içinde sadece Marin'e gülümsemişti.
Shou son ses "SEKİZ ŞEKLİ!" dediğinde tüm takım ileri atılmıştı. Defansta sadece Shou ve Tagi vardı artık.
...🏟
Shou "Taktiklerimiz işe yaramıyor, Erika. Bunu kaybedemeyiz!" diye bağırdı gözündeki yaşlarla. Sahada çaresizlik ile ağlayacağını hiç tahmin etmezdi. Erika arkadaşına cevap veremedi. Boğazı düğümlenmiştş. Son 10 dakika vardı ve hala durum 0-0dı.
Karşı takımın oyuncusu kalemize son hız koşmuştu, bu sefer kurtaran Ryuuji'ydi ve top bizim takımdaydı.
Tagi sertçe "KARA MURAT HANGİNİZ'İ UYGULAYIN!" diye haykırınca, Shou parlayan gözleriyle çocuğa dönmüştü. Umut ışığı buydu.
Shou hızla Ryuuji'ye döndü. "KARA MURAT HANGİNİZ!" diye bağırdı ve gözündeki yaşları silerek ileri koştu. Erika, hem boğazını hem de ayaklarını düğümleyen zincirleri kırmışça ileri koşuyordu.
Ryuuji hızla Reika'ya pas attı. Reika topu kaptırmadan hızla orta sahaya yakın duran Erika'ya gönderdi. Erika, arkadaşına gülümseyip hızla ileri koştu.
Karşısına atlayan oyuncu ile sendelese de, çocuğu bir çırpıda geçmişti. Çocuk peşine koşmaya başlayınca topu orta sahaya, sevgilisine bıraktı.Ouzou, taktiği biliyordu ve her şey ona bağlıydı. Ellerinin titremesini durdurmak için kendi avucuna tırnağını geçirmişti.
Erika hızla "YAPABİLİRSİN OUZOU!" diye haykırdı. Shou da gülerek Ouzou'ya bakıyordu. Ouzou, topa sert bir şut çektiğinde top sol orta sahadan, karşı takımın sol kanadında duran Aoto'ya gitmişti. Bu büyük bir zaferdi.
Aoto, tuttuğu topu Kota'ya şutladığında, top havadan gitmişti. Kota, karşı takımın oyuncusu ile aynı anda sıçradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronol | √
RandomVictory Kickoff Fanfic' -Kronol kadar tarif edilemez.- 🎀🧁 °04/03/2023 - 27/09/2023