22-N

413 67 257
                                    

Ouzou, Jacin, Kota, Shou, Aoto, Ryuuji
Sohbet!

Ouzou : höyt
-Naptın? Konuştunuz mu?

Ryuuji : höyt ne amk
-Ağlarken uyudu. Çok bir gelişme
yok anlayacağın.

 Çok bir gelişmeyok anlayacağın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Sizden ne haber?

Kota : konudan bagimsiz Eri Aoto'nun
yanında

..🐽

|•Aoto Gonzales Takuma🎀 |

Erika, başını koluma yaslamıştı ve ciddi anlamda ağlıyordu.

"Kızım pişman olacaksan ne konuşuyorsun?" dediğimde omzuma yediğim yumrukla susmuştum. "Aoto aptal mısın anlık sinirle kızın ağzına sıçtım gelmiş burada beni ağlatıyorsun! Arkadaşlığımız bitecek benim yüzümden." dedi sinirle Erika.

Başımı geriye atıp "peki! Özür dilerim. Ayrıca takımın dağılacağı veya arkadaşlığınızın biteceği falan yok. Bu tarz şeyler önceden de yaşandı. Eftal de sen de olgun insanlarsınız. Evet, söylediklerin kabacaydı ama büyük bir kayıbımız vardı. Bi bakarsan Kota ve ben gol kaçırdığımızda birbirimize neler saydırıyoruz, ertesi gün düzeliyor. Sizin de öyle olacak emin ol. Kaç aydır güzel arkadaşlığınız var bu tarz bir şey için bozulmaz. Ryuuji kızla konuşmaya gitti, alınmaması gerektiğini açıklayacaktır." dediğimde Erika başını sallayıp göz yaşlarını tişörtüme silmişti.

"Lan, Pislik!" diye çıkıştığımda gülerek başını geri çekti ve 'pardon' gibisinden mırıldandı. Erika ile arkadaşlığımızın bu kadar iyi olacağını hiç düşünmemiştim. Yıllar üstüne bizimkilerin dışında birilerinin bana güvenmesi garip gelmişti.

"Ne zaman konuşacaksın?" diye sordum. Erika başını duvara yaslayıp "Hiç bilmiyorum. Zaten şu sıra her şey karışıktı.. Beynimi kurcalayan bir sürü şey var. Reika ile bu kadar çabuk barışmanız, beni aranıza 4 aylık kısa bir sürede kabul etmeniz.." dediğinde sözünü kestim.

"Bunlar mı kafanı karıştırıyordu? Reika ile neredeyse küçüklüğümüzden beri tanışıyoruz. Araya bir şey girmemiş gibi devam etmek bizim için daha kolay geliyor. Ona yaptıklarından ders çıkarmamış biri gibi bakmaya devam etseydik arkadaş olamazdık, bunu biliyorsun. Seni aramıza zaten çok önceden kabul etmiştik. Takıma girdiğinden beri ailemizin bir parçasısın Erika."

Erika, gülümseyerek başını salladı. Aylardır bu açıklamaya ihtiyaç duyuyormuş gibiydi.
"Boşuna ağlama da, Ouzou'nun yanına git." dedim. Cümleme nokta koyduğum an, Kota içeri dalmıştı.

Kronol | √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin