|•Marin Ash🔥|
Gözlerimi koridorun gezdirdim. Bay ve bayan Rhines'in, sanata farklı bir bakışı ve sevgisi olduğu koridorlarındaki tablolardan belliydi.
Jacin, odasının kapısını aralayıp eliyle geçmemi işaret edince gülümseyip odasına adım aldım. Odasında fazlasıyla tanıdık bir yüz vardı. Fakat hangisi olduğunu çıkaramamıştım. Evet.. Jacin'in isteğini kıramamış ve onun evine konuşmaya gelmiştim. Onu aylardır tanıyor olmasam, veya isteğinin ne denli önemli olduğunu bilmesem güvenip asla gelemezdim.
"Bir şey içer misin Marin?"
Sorusuyla başımı olumsuz salladım. "Gerek yok, teşekkürler. Sen bence anlatmaya başla." dedim. Jacin başını olumlu sallayıp yatağını işaret edince direkt gökyüzünü gösteren camın yanındaki yatağına oturdum. Jacin ile kuzen olduklarını bildiğim kırmızı tişörtlü çocuk ise ses çıkarmadan oturuyordu.
Jacin direkt karşıma oturmuştu. Tedirgin görünüyordu ama sebebini anlayamamıştım. "Reika'yı hatırlıyor musun?" diye sordu.
Kızın görüntüsü direkt kafamda canlanmıştı. Tatlı görünen sakin bir kızdı. Hiç sohbetimiz olmamıştı fakat zamanında okulun futbol takımında oynadığı için ve futbol takımından ayrıldığında, tekrar çok iyi oyuncuların olduğu bir takıma geçtiği için adını duyurmuştu. Bildiğim kadarıyla ailesi de Japonya'nın en iyi özel sektör şirketlerinden birinin sahibiydi.
"Evet, hiç konuşmadık ama tanıyorum." dedim başımı olumlu sallarken. Jacin atıldı. "Başına gelenleri de duymuşsundur o halde." dedi sorar şekilde.
"Hayır Jac. Okuldaki ayaklı gazeteler bizim sınıfa henüz ulaşamamış herhalde."
"Pekala.. Önce olanı anlatıp sonra yardım isteyeceğim."
Başımı olumlu sallayıp arkama yaslandım. "Dinliyorum."Jacin nefes verip birkaç saniye duraksadı. Kafasında cümleleri düzüyor gibiydi.
"Reika, birkaç aydır uyuşturucu alıyordu."
Jacin'in kuzeninin pat diye söylediği şeyle kaşlarım çatılmıştı. "Nasıl yani? O ufak kız mı? Aynı Reika'dan mı bahsediyoruz?" diye dizdim soruları şaşkınlıkla. Reika sakin, kendi halinde bir kızdı. Ayrıca futbol oynayan biri uyuşturucu kullanıyor olamazdı. Yoksa çoktan bitap düşmesi gerekmez miydi?
Belki de onu en son gördüğümde, fazlasıyla güzel olmasına rağmen gözlerine o kadar ağır makyaj yapmasının sebebi uyuşturucunun cildine verdiği hasardı. Veya performansının düştüğü haberi yayıldığında Momoyama Predators takımından ayrılma sebebi de uyuşturucuydu.
"Aynı Reika'dan bahsediyoruz Marin. Tuhaf geliyor eminim ama, şu an şaşırmanın zamanı değil." dedi tekrar çocuk. Başımı sallamamla Jacin devam etti. "Kaure'yi de muhtemelen duymuşsundur?"
Hızlıca başımı salladım. "O çocuk geçen gün okulun kapısına polisleri dizmişti. Uyuşturucu ile ilgisi varmış ve sanırım kafeteryada olay çıkarmış." dedim bildiğim kadar olayı açıklayarak. Aniden duraksadım. "Yoksa o baş belasının Reika ile ilgisi mi var?"
"Aynen öyle. Zamanında onu uyardık ama maalesef.. Şimdi ise kız hiç birimizle konuşmuyor. Saçma gelebilir ama, Erika ve Eftal'den yardım alıp Reika'nın takımımıza dönmesini sağlayabilir misin?"
Sorusuyla kaşlarım çatılmıştı. Bu teklife ne diyebilirdim ki? Reika'yı okulda yayılan dedikoduları hariç hiç tanımıyordum. Hiç sohbetim de olmamıştı. Aniden gidip samimi davranırsam bir şeyler anlardı. Yaşadıkları yüzünden ona acıdığımı düşünürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronol | √
AléatoireVictory Kickoff Fanfic' -Kronol kadar tarif edilemez.- 🎀🧁 °04/03/2023 - 27/09/2023