24-Fudge.-

304 64 116
                                    

...🎀

Uçaktan inerken, Aoto ve Kota iki gün önce yapamadıkları 'Mangal başı' kavgasına başlamışlardı. Havaalanından otele gidene kadar herkes uyurken o ikisi yaygara kopardığı için Momoyama, o ikisini güzelce azarlamıştı ve sonunda 10 kişi kaldığımız bu otel odasına göndermişti. Evet, odaya 10 kişi tıkılmıştık.

Ranzaların birkaçı haliyle iki katlıydı. 9 kişi için yatak düşüyordu ve Momoyama bunu sorun etmemişti. Tam tersine, Aoto ve Kota'yı kavga ettikleri için aynı yatağa sokma kararı vermişti. Tuhaf biriydi ama bazen cezaları mantıklı olabiliyordu..

Kota, Aoto ile kalacağı ranzanın üst katındaki Reika'ya baktı. "Bari üst katı kapmasaydın! Aoto'yla yatmak zaten sinir bozucu." dediğinde Reika elini alnına götürüp "Siz ikiniz, buradan düşüp bir tarafınızı kırarsınız. Forvet kaybedecek durumda değiliz şu an." dedi. Sonuna kadar haklıydı.

Aoto yatağa atlayıp "Ayaklık tarafa yatacaksın!" dedi Kota'ya. Kota çocuğa okkalı bir nah çekip eline yastık aldı. Yastığı hiç düşünmeden Reika'ya fırlattığında kız darbeyle şoka uğradı.

"Oha Kota! Hayvan herif." deyip eliyle burnunu tuttu. Yastık suratına çarptığında burnunu kızartmıştı..

|✩Ertesi Gün! | •Eftal Shiba🎀|

Antrenman için Saha'ya girdiğimde etrafa hızlıca göz attım. Sadece Erika buradaydı.. İkimiz de yanlış antrenman sahasına mı gelmiştik?

Hayır, bu olasılık bile sayılmazdı. İki saha vardı ve antrenman sahamız buydu. Diğerine gidecek olsalar haber verirlerdi.

Ayağıma gelen top ile hızlıca başımı çevirdim. Erika, ayağındaki topu bana göndermişti. Onunla antrenman yapmalıydım.

Topu geri gönderdiğimde denediği taktiği uygulamaya çalışmıştı. Beraber antrenman yapmak onun özür dileme şekli miydi? Aslında değildi. Erika, bu zamana kadar herkese olduğu gibi yaklaşmıştı. Erika'nın silahı, kalkanı ; diliydi. İnsanlarla konuşarak her sorununu hallederdi.

...🩰

Diğerleri sahaya geldiğinde, Erika ile oynamayı kesen ben olmuştum. Bu antrenman daha ne kadar sürecek..

Aniden başıma çarpan topla, feleğimin şaştığına yemin edebilirim. Yüreğim ağzıma gelmişti ve neredeyse kan kusacaktım. Yediğim sert darbeyle hızlıca yere çöktüm. Ağzıma kan tadı geliyordu. Bu gerizekalı atışı Kota, veya ondan daha beter sert şut çeken Shou yapmıştı! Şu an Tagi'yi çok iyi anlıyorum.

Elimi başıma götürdüğümde, bir el çeneme yapışmıştı ve başımı incitmemeye çalışarak hızlıca kendisine bakmamı sağlamıştı. Erika..

"İyi misin? Aman tanrım! Ouzou atacağın topa senin!" diye haykırdığında Ouzou kızın yanına çökerek hızlıca özür dilemişti. Bu sert şutu Ouzou'mu atmıştı? Düşmanın mı duruyor karşında oğlum bu şut ne! İnsan gibi vursa bayılır sanki.

Aklımda canlanan şeyle duraksadım. Ouzou, Ryuuji'nin yeni bulduğu Turkish kovboylar taktiğini uygulamak için böylesine uzun ve sert bir pas atmayı denemişti..

Ouzou ayağa kalkınca Erika'da onunla beraber kalkmıştı. Elini bana uzatıp "Hadi, kendine gelmelisin." dediğinde elini tutup ayağa kalkmak için atıldım.

Kalktığımdaysa, ağır bir baş ağrısıyla nevrim dönmüştü. Ryuuji bunu anlamış gibi elini omzuma koyduğunda tutmasaydı gerçekten düşüyordum. "Sağ ol," diye mırıldanıp elimi başıma götürdüm. "Hadi, antrenmana devam."

...🩰|☠︎︎

Momoyama'nın
Ariel canavarı sevgilileri😍🤭🫣
-prensesler gibiydim ben
Baba evinde-

Shou : LANAMK
ARKADASLAR
OTELİN ARKASINDA
GECE KACABİLECEGİMİZ
ALAN BULDUM😘

Jacin : Ne alanı

Ouzou : iki dakika sonra
Yanımıza teleport
Olacaksınız amk
Niye mesaj atıyorsun

Erika : Shou Otelde kalırken,
Neden otelin bahçesindeki
Börtü böcekli yere yatalım?

Shou : SEN SHUT UP😡

Ryuuji : ruh hastası ae
-Eftal, başın iyi mi?

Eftal : iyiyim.
İki dakika sonra burada olacaksınız harbiden niye mesaj atıyorsunuz

Shou : BU AKSAM MI
GİDİYORUZ GÜZDL Mİ GÜZEL
PİKNİĞİMİZE

Aoto : MANGAL BASIYIM
YA ÖLSEM GAM YEMEM

Kota : KEZBAN
-TASMAKIRAN

Aoto : KUDURMA LAN

Reika : ne kadar Medeni
kavga ediyorsunuz gözlerim
yaşardı.

Shou : TASMAKIRAN😍🫀
NEYSE AMK BU AKDAM
GİDİYORUZ

Kota : Reika kapiyi acin

Eftal : KAPI ACIK

Kota : BALKON KAPİSİ İBNE

Eftal : CAHİL
NE YAPACAKSIN BALKON
KAPISINI

Kota : AC LAN
-Niye beni bulan
Tüm sarışınlar mal oluyor

Aoto : üstüme alınmadım?

...🦩

Balkonun kapısına alacaklı şekilde vurulmasıyla bıkkınca nefes verip ranzadan atladım. Bu salaklar kapı yerine balkondan tırmanmıştı!

Kapıyı sertçe açtığımda, kapıya yaslanan Aoto ayaklarımın dibine düştü. Çıldıracağım..

Kota, kahkaha patlattığında Aoto sinirle çocuğa bakmıştı. Tagi hızlıca Aoto'ya elini uzatınca Aoto, Kota'ya sırıtarak bakıp ayağa kalktı.

Herkes işiyle ilgilenmeye başladığında ilk defa odada bir sessizlik olmuştu. Fakat aalesef sessizlik kısa sürmedi.. Bozan kişi ise Erika'ydı. "Shou, bugün daha antrenman var mı?"

Shou ayağa fırlayıp "Ben nereden bileyim?" dediğinde sorgular şekilde çocuğa baktım. "Sen Koç'un yanından gelmiyor musun?"

Shou, aniden paniklemişti. Elini alnına götürüp "Koç'u unuttum ben! Kota ve Aoto'yu karşı takımların odalarını basmaları için göndermeyle uğraşıyordum!" dedi.

Erika sinirle atıldı. "Siz yemekten sonra bir buçuk saat karşı takımlar ile mi uğraştınız?!" Shou sakince başını salladığında Erika elini hafifçe alnına vurmuştu.

...🌴

Yine bir geçiştirme, günlük olay bölümü. Biraz kısa tuttum.

Bayılacağıöm bu sıcaklar ne.

Bayılacağıöm bu sıcaklar ne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kronol | √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin