| •Erika Takatou🎀 |
Ayakkabımı çıkarıp tekini köşeye ittim. Gözlerimi yanımdaki çocuğa çevirdiğimde direkt gözüm yakasına gitti. Shou, ayakkabı bağacığıyla uğraşırken kapıya yaslanmıştı ve kapının kolu yakasına takılmıştı. Çocuğun kolınu tutup "Dikkat et, bak kapıya takılırsın.." deyip çocuğun yakasını kurtaracağım sırada, Kapının aniden sertçe açılışıyla çocuk içeri yuvarlandı..
Ouzou, Shou'ya garipser şekilde bakıp "Sen niye geldin be.." deyince nefes verip güldüm. Çocuk az kalsın ölüyordu..
...🩰
Shou, dakika geçmeden ortamını bulmuş gibi üçüzler ve Jacin'in arasına atlamıştı. Ben ise ortama anlam veremeyen Marin, Eftal ve Reika'nın yanına 'sebiler koltuğu'na yerleştim.
Ryuuji ; koltuğun kenarına oturmuş, elini de Eftal'in saçlarının arasına geçirmişti. "Hani seni bu eve sokamazdık?" dedi kızın dün grupta yazdığı şeyi belirterek.
Eftal tehditkar şekilde parmağını Ryuuji'ye doğru salladı. "Bak elim ağırdır Ryuu, ayak altında çok dolaşma."
Ryuuji, bu tuhaf tepkiye sadece gülümsemişti.Ryuuji fazlasıyla inatçı biri, Eftal'i anlatmaya gerek bile yok. Bu ikisi bu kadar kısa zamanda nasıl toparladı emin değilim. Doğrusu, Kota gibi bir manyak ile Reika'nin barışması mümkünse bu hayli hayli mümkündü.
Gelen patırtıyla, bu sefer nereyi deldiklerine bakmak için başımı kaldırdım. Jacin, Tagi'nin sırtına atlama maksadıyla koltuğa çıkıp sıçradığında, Tagi çığlıkla kenara kaçmıştı ve Jacin Shou'ya çarpıp yere yıkılmıştı.
Marin "Hasiktir çocuğun boku çıktı!" diyerek ayağa fırladı ve Jacin'in yanına koştu. Tagi göz devirip "Canga reklamındaki subliminal goriller bizden daha iyi anlaşıyor!" deyince güldüm. Shou sertçe "Kaçmasan bizde anlaşırdık! Karakaçan." dedi. Tabi Tagi'nin sinirine dokunmuştu..
Tagi ; Shou'yu yerden kaldırmaya çalışan Reika'yı, Kota'nın önüne atıp çocuğun üstüne atlayınca bu sefer Shou'nun kesinlikle boku çıktı..
Eftal ayağa fırlayıp "Lan Tagi! İt oğlu it kalk! Bu evde resmen kaos hüküm sürüyor.." dedi ve bana döndü. "Kalk şunları ipe dizeceğiz."
|🛍Gece yarısı, •Jacin Rhines🎀 |
Aoto, Kota'ya bakıp "Ben eve gidiyorum! Bu evde gerçekten uyunmaz. Çek patilerini yatağımdan!" diye bağırdı. Kota, telefonunun ışığını Aoto'nun yüzüne tutup "Koltuğun altının açıldığını duyunca balıklama atladın! İnsanlık hali ayağım koltuktan sarkıyo uyurken! Sana çarpıyorsa benim suçum mu?!" dedi sertçe.
🎧-bahsi geçen koltuk ; altından baza çıkan L koltuklardan. Bazayı dışarı çıkardılar ve Aoto o köşeye yattı. Kota'nın yattığı yer de haliyle Aoto'nun sağ üst tarafında kalıyor. Ayağı düşüncede direkt olarak Aoto'ya çarpıyor.-
Aoto, başını kaldırıp "Ayakların sarksa bir şey demeyeceğim yüzüme değiyolar orospu her bokluğa basıyon o patilerinle." deyince Kota, Aoto'nun başını sola itip "Ayaklık tarafa yat o zaman deli hımbıl! Onu da ben öğreteceğim." diye söylendi.
Gelen bağırış sesiyle, ikilinin sadece bizi değil -üst katta- uyuyan kızları da uyandırdıklarını anlamıştık. Merdivenin sonundan gelen gümbürtüyle Aoto hızlıca başını yastığa koydu. Erika geliyor!
"Bu saatte ne konuşuyorsunuz?! Zıbarsanıza!" deyip elindeki yastığı sertçe uyuma numarası yapan Aoto'nun suratına fırlattı. Aoto yatakta sıçramıştı.. Bu sefer yüzüne çarpan yastığı hızlıca Kota'ya fırlattı.
Kota ise saniyesinde yapmaması gereken şeyi yapmıştı.. Yastığı geri Erika'nın yüzüne fırlattı.
Erika yüzüne çarpan yastığı yere düşmeden tuttu. Kota'nın ağzına geçirecek!Erika, "Bu yastık baya güzel kokuyor." dedi sakince. E hani Kota'ya beş patul?
Ouzou, başını yastığından kaldırıp "Benim yastığımdı o." deyince Kota'yla karanlıkta bakışmıştık. Ouzou uyuyordu en son..
Aoto, yattığı yerden ayağa fırladı. "Kokuya bayıldın değil m.. " konuşmasına izin vermeden Aoto'nun ayağına vurup çocuğu yattığı yere tekrar düşürdüm. Ortalığı velveleye veriyor!
Aoto, bağıracağı sırada merdivenden gelen gürültüyle Ouzou hızlıca telefonunun ışığını merdivene doğru tuttu.
Shou, merdivenlerden yuvarlanmıştı..
...🩰
Shou'nun koluna sonuncu yara bandını yapıştırıp yüzüne baktım. "Bir daha önünü görmediğin yoldan yürüme, lütfen!" dedim uyarır şekilde. Erika, merak ve endişeyle Shou'nun koluna baktı. "Ya kırılsaydı? Ödümüzü kopardın gece gece Shou. Şimdi daha iyi misin?" diye sordu.
Shou, süt dökmüş kedi misali başını salladı. "İyiyim! Üçüzlerin merdivenleri kaba."
Ouzou güldü. "Tabii, suçlu merdivenler.." dedi ve başıyla Erika'yı gösterdi. "Asla kızın peşine gelip sakarlık etmende suç yok."
Erika, alayla. "Ah, tabii ki öyle! Shou sakar değil." deyip duraksadı. "Hem Shou, senin üst katta ne işin vardı?"
Erika'nın ahiret sorusuyla Shou kollarını önünde birleştirdi. "Tuvalet aramaya çıktım!" dedi öfkeyle. Neden bu kadar sinirlendiğini anlamak tabii mümkün değildi ve kimsenin bu saatte sorgulayacağı da yoktu.
Ayağa kalkıp Shou'nun elini tuttum. "Hadi yatağa artık. Aoto ve Kota bile uyudu." dedim ve çocuğu da oturduğu yerden kaldırdım.
Shou söylene söylene ileriden yürümeye başladığında, Ouzou'nun gelip gelmediğini kontrol etmek için omuzumun üzerinden mutfağa baktım. Gelmek ne kelime, Ouzou kıza sarılıyordu.
Gülerek önüme döndüğümde, Shou öğürünce ağzına vurup omuzundan hızlıca çocuğu diğerlerinin yattığı odaya soktum. Sığır yüzünden Ouzou onları izlediğimizi anlayacaktı.
...🌴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronol | √
RandomVictory Kickoff Fanfic' -Kronol kadar tarif edilemez.- 🎀🧁 °04/03/2023 - 27/09/2023