25-Mangal başı.-

315 63 195
                                    

...🎀

Ayağımdaki topu Shou'ya atıp karşı takımın sahasına ilerlemesi için işaret verdim. Shou ise beni dinlemek yerine topu Ouzou'ya bırakmıştı.. Ouzou Shou'nun yapması gereken şeyi yapmak için karşı takımın sahasına geçtiğinde Erika önüne atlayarak onu durdurdu.

Ouzou markajdan kurtulmak için epey çaba sarf ediyordu, Erika üçüzleri bile durdurabilecek, kısa süre de olsa markajda tutabilecek kadar iyi bir oyuncuydu.

Ouzou markajdan kurtulmak için aniden hamle yapınca, Erika hamlesinin tersini yapmak için atılmıştı ve ayağı Ouzou'ya takılmıştı. Ouzou dengesini yitirdiğindeyse iki sakat yere yuvarlanmışlardı.

Koç düdüğünü çaldığında Kota panikle iyi olup olmadıklarını öğrenmek için bağırmıştı. Ouzou yerden başını kaldırmayınca Erika elini havaya kaldırıp '👍🏿' işareti yaptı ve "Tabii, Süperiz!" diye bağırdı. Bu iyi değil!

Koç, adeta bir hödük gibi Ouzou'nun formasından tutup çocuğu dizlerinin üzerine oturttu. "Oğlum bu bugün kaçıncı kişiyi sakatlayışın? İki antrenman yaptık ikisinde de birine tosladın!"

Koç, Ouzou'yla uğraşırken Erika da yerden kalkmak için yeltenmişti.

...🩰

Üzerimdeki beyaz elbiseye uygun ufak bir çanta alıp kombinimi tamamladım. Shou'dan gelen otuz mesajı görmezden gelerek telefonumu da çantama attım. Mangal başı kavgası yaptıkları pikniği sonunda yapacaktık. Geç kaldığımı biliyordum ve Shou'nun sınırsız paket mesajları beni hızlandırmak yerine veriyordu.

Giyinme kabininden çıkıp hızlıca merdivenlere yöneldim. Benim tersime Ryuuji merdivenlerden çıkıyordu. "Nereye gidiyorsun?" diye sorduğumda hızlıca "Shou'nun çenesi durmadı, seni almaya geliyordum. Hadi gidelim." deyince başımı sallayıp merdivenlerden aşağı koştum.

Ryuuji aniden elini belime sardığında gözlerimin büyüdüğünü hissettim. Kesin yüzüm kızarmıştı.. Aptaloeospucoc!

"Shou'yu daha fazla söyletmeyelim." dedim ciddiye yakın bir sesle. Ryuuji başını sallayıp ilerlemeye başladığında hizasında yürümeye başlamıştım tabii ki.

...🩰

Reika ayağındaki topukluyu işaret ederek "İnsan gibi yollardan geçeceğimizi düşünüp bunları giymiştim!" dediğinde Kota, hanzoluğunu bir milim bile bırakmadan cevap vermişti. "Biz mi giy dedik? Pikniğe, denize gidiyoruz podyuma değil!"

Kız sinirli bakışlarını Kota'nın üzerinde gezdirdikten sonra bir şey demeyip yere eğildi ve topuklularını çıkarıp eline aldı. Diğerlerinin bir şey demesine vakit tanımadan, Kota'ya orta parmağını gösterip hızlıca önden yürümeye başladığında Erika ile bakışmıştık. Reika'nın bu hareketine sırıtıyordu ve gülümsemesi bana da bulaşmıştı. Kota sinirden köpürüyor olmalı..

..🩰

Kota ve Aoto mangalı yakmak için savaş verirken, diğerleri ile piknik sofrasını kurmayla uğraşıyorduk. Reika, elindeki lavanta ve çilek dolu beyaz sepeti yere koyup yanına eğildiğinde tam olarak peri kızına benziyordu..

Yere serdiğimiz bezin üzerinde duran kamerama uzanıp hızlıca Reika'ya çevirdim. Beni fark etmemişti ve tüm doğal güzelliğiyle lavantaları izliyordu!

Kronol | √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin