8-Like a fucking dream I'm living in.-

561 79 108
                                    

|•Erika Takatou🎀|

Koç Hanashima'nın dikkatle anlattığı oyun planına baktım. Takımdan ayrılmak bir kenara, adamın otoriter tipi yüzünden ağzımı bile açamamıştım.
Evet, gitmek istemiştim fakat, bu ortama tekrar girdiğimde korkmuştum. Korktuğum şey ise bu -aslında kendi içinde iyi olan- takımdan ayrıldığımda, yerimi başka birinin alacak olmasıydı.

Gözlerim istemsiz şekilde karşı takıma kayıyordu. Reika ve Eftal o takımdaydı. Kaure gibi biri o takımdayken oyunlar biraz sıkıcıdır eminim. Ne zaman ondan bu kadar nefret ettim bilmiyorum ama bu çocukta sinirime dokunan bir şeyler var.. Fakat yine de Kaure'yi unutup bizim ikiliyle beraber oynama hissini hâlâ merak ediyorum.

Gözlerimi onlardan ayırıp kolumdaki saate baktım. Maçın başlamasına beş dakika kalmıştı.

Telefonumu ve kolumdaki saati çantama koyup, çantamı dolabıma koydum. Dışarıda turnuvayı sunan anons yapılmaya başlamıştı. İlk Amarillo ile karşı karşıya gelecektik.

...🏟

Düdükle, Kota ayağındaki topu arkaya gönderip Aoto'ya bıraktı. Aoto koçun 'topu kendi sahamızda biraz dolaştırdıktan sonra karşı takıma hücum yapalım' uyarısına uyma maksadıyla tekrar topu sağ kanata gönderdi. Sağ kanatta da Jacin duruyordu.

Jacin, üzerine koşan Kaure'yi de fark etmişti tabii. Topun yere değmesine, Kaure'ye geçmesine izin veremezdi. Çocuk topun kendine gelmesini beklemeden ileri koştu. Topa yaklaştığı gibi de topu alnıyla karşıladı. Şimdiyse top Kaure'den kurtulmuş, orta sahada duran Erika'ya hızla ilerliyordu.

Erika, tekrar yukarıdan gelen topu başıyla karşılaması gerektiğini anlamıştı. Topun gelmesi için de kılını kıpırdatmaya gerek yoktu. Jacin'in isabetli pası kendisine gidiyordu.

Kız topu karşılamaya hazırken, önüne atlayan kişi ile afallamıştı. Çocuk tam onun önüne düşecek topa engel olmuştu.

Kız korkuyla "Ne yapıyorsun sen?" dediğinde ise Ouzou hiç umursamadan topu Ryuuji'ye gönderdi. Kızın yapabildiği tek şey öfkeyle arkasından bakmak olmuştu.

Karşı takımın oyuncusu Eftal de tabii şaşkınlık ve sinirle karışık bir Ouzou'ya bir de arkadaşı Erika'ya bakıyordu. Aynı takımda olmalarına rağmen Ouzou kıza hunharca bir harekette bulunmuştu ve düdük çalmamıştı.

Kız kafasını toplayıp oyuna odaklandığında, topun kendi takımlarına geçtiğini fark etmişti. Ağabeyi Akira hızla Predators'un kalesine ilerlemişti. Akira'yı durdurabilecek tek kişi de Tagi'ydi. Predators'uun tüm defans atak için ileri atılmıştı.

Küçük bir hatasında, Amarillo'nun gol şansını kaybedebilirdi. Fakat o küçük hata olmadı. Akira topa sert bir şut çektiğinde top Tagi'nin ellerinin yanından, filelere yapıştı.

Düdükle, Eftal tuttuğu nefesini bıraktı. Predators'a bir gol dahi atmış olmaları kızı sevindiriyordu. Tabii bir sonraki golü kendi atmak istiyordu.

Eftal yerine dönerken, Reika ve Erika ile sevincimi paylaşmıştı ve karşı takımdaki tüm 'tuhaf' bakışları üzerlerine çekmişlerdi. Erika karşı takımdaydı. Buna rağmen kendisine gol atan takımdaki kızları kutluyordu.

|•Eftal Riana🎀 |

İkinci Yarı'da Akira, maçı başlattı ve ileri doğru koşmaya başladı. Destek için peşine koştuğumda, önüme atlayıp markaja alan kişiyle duraksamıştım. Ryuuji Furuya.

Nefes verip birkaç adım geri çekildim. Ryuuji ise açık vermemeye kararlı şekilde yakınımdaydı. Gözlerimi kısıp çocuğun omuzunun ardından oyunun gidişatına odaklandım.

Kronol | √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin