| •🏟 |
Her zamanki gibi yazı-tura ile hangi takımın başlayacağı belirlenmişti. Karşı takımın forveti, topu arkaya gönderdiğinde orta saha oyuncusu topu kapmıştı. Oyuncu neredeyse bir adımda Predators'un sahasına yetişti. Kota çocuğu tutmak için önüne atladığında, çocuk Kota'ya sertçe çalım attı. Kota, yeşil çimeni boylamıştı.
Hakemin eli düdüğüne gitmişti ancak çocuk sadece topa hamle yaptığı için haliyle kural ihlali sayılmazdı. Futbolda düşüp kalkmak en normal şeydi.
Karşı takımın oyuncusu, önüne sinirli bir ifadeyle geçen Ouzou yüzünden topu geriye, takım arkadaşına göndermişti.
Takım arkadaşı -8 numara-, topu kaptığı gibi defans'a ilerlemişti. Jacin çocuğun üstüne koştuğunda, 8 numara Jacin orada değilmiş gibi uzaktan sert bir şut çekmişti.
🏟 Durum ; Predators 0 - 1 Yunanistan milli genç takımı (🎧-isim bulma zahmetine girmediğim için ülke adı vereceğim.. )
Kota, gole kendi sebebiyet vermiş gibi hırs ve sinirle karşı takımın üzerine koşuyordu. Kota'nın siniri silahıydı. Ortaya çıktığında işini uzmanlıkla yapardı. Karşı takımın oyuncusundan topu sert bir hareket ile kaçırmıştı ve karşısında duran Aoto'ya pas atmıştı. Aoto topu tuttuğu gibi karşısında beliren dev adam ile topu geriye kaçırmıştı. Aoto bu dev 'çocuk' ile aynı yaşta olduğuna inanamayacak gibiydi.
Aoto'nun geri gönderdiği pas, doğruca ortasahada bulunan Ryuuji'ye gitti. Ryuuji, topa şut çektiğinde, top dışarı fırlamıştı..
Erika ve Shou bir kaç sessiz küfür savururken, kalan kişiler yıkımını içinde yaşıyordu. Birbirlerine kızamazlardı. Hepsi buraya gelmek için tırnaklarını kazımıştı.
Hakem düdüğü çalıp yeni top getirdiğinde bu sefer maçı başlatacak taraf Predators'tu. Şu an ise belirlenmesi gereken şey, hangi forvetin başlayacağı..
Bunu her zaman büyük bir sorun gibi uzatırlardı.Kota yere eğilip çimenden bir parça kopardı ve yumruğunun arasında büzüştürdü. Eline renk gelmemişti. Aoto, sinirle Kota'nın elinden çimeni alıp hafifçe sıktı. Eline yeşil renk bulaşmıştı. Aoto "Vatan haini!" diye söylenerek geriye doğru gittiğinde Kota çocuğa 'Nanik' yaptı. Eline çimenden renk bulaşan, topa vuramazdı. Kendi kuralları buydu.
Hakemin göz devirerek düdük çalmasıyla Kota oyunu başlattı. Arkaya topuk pası varmeden, direkt karşı takımın sahasına girdi. Yanına desteğe, kardeşi Ouzou gitmişti.
Kota, sorunsuz ilerlerken sağ kanat oyuncusu önüne atılmıştı. Oyuncuya topu kaptırmamak için manevralar yapıyor, bir yandan destek ve açık bekliyordu. Oyuncu markajında sıkıydı. Kota içinden ettiği küfürleri dışarı vurmayı çok istedi. Topu ayaklarının arasında çevirirken, yakaladığı açıkla topu ilerletmeyi başarmıştı. Kota sırıtarak bir kaç 'zafer' küfürü saldıktan sonra ileri koşmaya başladı. Yüzünde tatmin olmuş bir gülümseme vardı.
İlerlemeye başladığında bu sefer karşısına iki kişi göndermişlerdi. Kota tereddüt etmeden pası kardeşine bıraktı. Ryuuji, pası kaçırmıştı!
Ouzou, kardeşinin bu aptallığı nasıl yaptığını sorgulamak için bağıracağı sırada top ayaklarının altına geldi. Etrafına bakındığında, bir çırpıda Ryuuji'nin karşısına geçip topu kurtarmış Eftal'i gördü. Kıza iki saniyeliğine gülümseyip ardından gelen özgüvenle sağ kanata koştu. Karşı takımın 8 numaralı oyuncusuyla alay eder şekilde uzun bir şut çekti. Gol olmuştu!
🎧-8 numara, bir önceki başlangıçta sağ kanattan uzak bir mesafeyle gol atıp kıcını kaldırmıştı. Ouzou'da burada, onu taklit ederek gol attı. Alay derken bundan bahsediyorum.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronol | √
DiversosVictory Kickoff Fanfic' -Kronol kadar tarif edilemez.- 🎀🧁 °04/03/2023 - 27/09/2023