Rüzgar
İlk defa bir kızdan bu derece hoşlanmıştım. Daha önce çok fazla ilişkim olmuştu ama 1 yada 2 günlüktü. Hiçbirinde böyle hissetmemiştim. Bahar; çok asi çok kararlı ve umursamazdı. Bu tavırları çok hoşuma gidiyordu. Tam istediğim kız tipiydi. Ama benim gerçek kimliğini öğrenirse benden soğuyacağına emindim. Hangi kız uyuşturucu kaçakçısıyla beraber olmak ister? Şimdiye kadar doğru düzgün ilişkim bile olmamışken bu kıza tutulmam çok garipti. Üstelik salak bi kız. Hiçbir şeyi düşünemiyor. Biraz o yarım aklını zorlasa anlayacak ama gerçek beni öğrenmemesi gerek. Nasıl olurda Rüzgar Kaya böylesine saf bir kıza aşık olabilir. Okulda beni kimsenin tanımaması çok büyük avantaj ama babam yüzünden bundan pek emin değilim. Beni bu işe bulaştıranda babam hayatımı mahveden de. Şimdi o aptal Bahar Altaş'a aşık olmaya başladım öyle mi?
Doğum günüm gelip çatmıştı. Şimdiden hediyelere boğulmuştum. Bizim yat tadilatta olduğu için Güneşlerin yatta parti verecektik. Güneş çocukluktan beri arkadaşımdı. Ailelerimizde çok yakındı. Yardımcım sayesin tüm okula ve arkadaşlarıma haber vermiştim ve herkesin geleceğinden emindim bu parti Rüzgar Kaya'nın partisi kim gelmek istemez ki.
Bahar
"Hayır Yağmur ben o ruh hastasının doğum günü partisine falan gitmem keşke doğmasaymış. *sinirle*"
"Hadi ama Bahar bir şans ver şu çocuğa belki tüm olanları düzeltebilir."
" Ne şansı ya onunla aramızda hiçbişey yok, okey."
"Tamam seni zorla götürücem ve şimdi Aras'ı arıyorum seni almaya gelecek."
"Böyle bişey yaparsan sonucuna katlanırsın."
"Evet Bahar senin tikin vardı dimiiii."
"Sakı... hahahahaha"
Yağmur beni gıdıklamaya başlayınca ona karşı pes etmek zorunda kaldım.
"Tamam geliyorum yeter yapma artık."
Yağmur hanım zaten hazırlanıp gelmişti. Bende mini nar çiçeği bir elbise giydim, hafif bir makyaj yaptım ve saçlarıma hafif dalgalar yaptım artık hazırdım. Zaten 1-2 dakika sonra Aras ve Onur geldi. Ben Aras'ın arabasına,Yağmur ise Onur'un arabasına bindi. Arabaya bindiğimde Aras bana hoş ama garip bakışlar atıyordu vardı.
"Ne var? Niye öyle bakıyorsun."
" Y-yok bişey."
"Peki."
Zaten mekan yakın olduğu için yolculuk fazla sürmemişti. Arabadan inip lüks yata doğru yürümeye başladım. Kapıda Rüzgar uyuzu bekliyordu. Beni görür görmez uzaylı görmüş gibi bakmaya başladı o sırada ağzının ortasına çakasım gelmişti. Aras koluna girmem için kolunu uzattı. Bir kaç saniye aval aval baktıkta sonra koluna girdim ve yata doğru yol aldık. İçerisi baya kalabalıktı tanımadığım yüzler çoktu. Aras ben Yağmur ve Onur bir köşeye oturduk. Oturur oturmaz içkiler geldi. İçmek istemiyordum çünkü sonu fena olurdu. Ama herkes içki içiyordu ve ben başka bir şey içersem ezik gözükecektim. Bir defadan bir şey olmaz diye içmeye başladım. 3-4 kadeh bitirdim ve kendimde değildim. Hemen masadan kalkıp lavaboya doğru yola koyuldum.
Rüzgar
Her şey harika gidiyordu. Pasta daha kesilmemişti yarım saat sonra falan kesecektik. Etrafa bakayım diye ayaklandım ve birden biri çarptı. Bu Bahar'dı.
"Bu ne hal Bahar?"
"Ne varmış halimde? *sırıtarak*"
"Kör kütük sarhoşsun sen neden bu kadar içtin!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bahar Akşamı
Novela JuvenilAşk;hiç beklemediğin bir anda karşına çıkmasıdır. Bu hikaye bir bahar akşamı doğum gününden sonra tesadüfen karşılaşan iki insanın hikayesi. İkisininde yolları ayrı. Bahar;tam tanımadığı bir çocuğa aşık olur ancak olucaklardan haberdar değildir. Rüz...