Tüm gün odada dolandım etrafı tanıdım ve birazda kaçma planı yaptım ama hepsi saçmaydı.
Yere düştüğüm için kirlenmiştim ve bu yeni aklıma geliyordu çok stres yapmıştım.
Bende duşa girmeye karar verdim.
Üstümdekileri çıkarttım ve banyoya gittim Her yer çok güzeldi büyük bir duşu vardı içeriye girdim ve sıcak yazan tarafı çevirdim.
Sıcak su tenimden aşağıya doğru gidiyordu dudaklarımı birbirine bastırdım sonunda kaslarım gevşemiş ve rahatlamıştım.
Mis gibi kokan şampuanlar ve saç kremleri vardı.
Saçlarımı iyice köpürtüm ve vücudumu yıkadım.-Bu cidden iyi geldi
Duştan adımımı dışarıya attım ve katlı havlulardan aldım paketi açılmamıştı bu yüzden tereddüt etmedim.
Sonuçta beni burda tutuyorsa ihtiyaçlarımı karşılamalı diye geçirdim içimden.Bu düşünce kıkırdamama neden oldu.
Havluyu vücuduma sardım ve diğerini de saçlarıma sardım.
Aynadan kendime baktım havlu kalçamın biraz altında bitiyordu ve göğüsümün üstündeki doğum lekemi görebiliyordum.
Kapıya yöneldim ve yavaşça açtım.
İçeriye baktığımda gözlerim kocaman açıldı artemis yatakta oturuyordu.
Elindeki yüzüğüme dikkatlice bakıyordu. Onu çok dikkatli inceliyordu.(Yüzük:
Ve geldiğimi fark etmiş olacak ki birden bana baktı.
Gözleri kocaman açıldı ve kafasını hemen çevirdi
-Kızım napıyorsun ya!
Kendime gelmem ile bende büyük bir çığlık attım ve hızlıca yanıma gelerek ağzımı elleriyle kapattı.-Şhhh! Susana kızım. Yanlış anlayacaklar.
Ben eloni tutup ittirmeye çalışınca ağzımı dahada sıkı kapattı ve kapıya bakıyordu.
Gözleri gözlerime döndü ve aklına çıplak olduğum gelmiş olacak ki aşağıya doğru kaydı Gözleri.
Bakmasıyla gözlerini kapatması bir oldu.-Görmedim! Valla hiç bir şey görmedim tamam mı? Sakın bağırma
Ellerini yavaşça ağzımdan çekti ve havaya kaldırdı.
-Sadece yüzüne baktım sadece yüzüne
Geriye çekildi ve arkasını döndü.
-Şimdi çıkıyorum ama giyinince haber ver.
Dışarıya çıktı ve çıktığı zaman derin bir nefes aldım. Ama hayla şaşırmıştım ve dilim tutulmuştu.
Kendime geldiğim zaman
Tuba'nın kıyafetlerinden giydim.-Gelebilirsin.
Aynanın önünde yüzüğümü aradım ama bulamadım. Çok telaşlandım.
Artemis içeriye girdi ve elini önüme uzattı avcunun içinde yüzüğüm duruyordu.-Bunu mu arıyorsun?
-evet!
Ve eline uzandım. Ben tam yüzüğü alacakken elini birden çekti.
-Versene ya yüzüğümü!
-hm, düşünmem lazım. Düşündüm hayır.
-bana bak halı markası!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak krallık
RomanceBaşka bir dünya Başka bir evrende geçen bu hikaye sizi eglendirecek ve sürükleyecek bir şans verin derim