9. bölüm

29 4 22
                                    

Adımı duydum ve gözlerimi açtım
Beni kim uyandırıyor

-prenses sera  uyanın lütfen

-ne oluyor? Saat kaç?

-saat 6 kral sizi uyandırmamı istedi

-bu saate mi? Neden

- Bunu size söyleyemem Efendim ama Babanız av kıyafetlerinizi yiyip gelmenizi söyledi kendisi açıklayacakmış ve size özel bir sürpriz olduğuna da söyledi.

-pekala çıkabilirsin.

Gözlerimi ovuşturdum ayağa kalktım ve dolabıma doğru ilerledim Dolabımda Bana yeni dikilmiş olan av kıyafetim selam verdi Dolabımda Sadece o vardı babam sanki bunları planlamış gibiydi.
İçimden bir ses bu sürprizin Artemis sevgili olduğunu söylüyordu ve babam beni bu kadar erken saatte uyandırmazdı neden bu kadar erken saatte Uyanmıştım.

Derin bir nefes aldım ve al kıyafetlerini alıp yatağımın üstüne bıraktım üstümdeki geceliğimi nazikçe çıkarttım Ve yatağımın üstüne attım al kıyafetlerinin yanından baktım ve gözlerimi devirdim babam neyin peşindeydi bilmiyordum ama Elbet bunu da atlatabilirim Ama artemis ordaysa buna katlanabilir miydim bilmiyorum.
Yataktaki halk kıyafetlerini aldım ve giyindim saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım ve yüzüklerimi çıkartarak masama koydum gitmesem sorun olur muydu bilmiyorum ama içimden hiç gitmek gelmiyordu Ama sanırım mecburdum Ayakkabılarımı da giydikten sonra kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım çıktım ve aşağıya doğru ilerledim tam yemek salonuna gideceğim sırada bir kadın beni durdurdu büyük ihtimalle yeni işe alınmıştı Çünkü kadını tanımıyordum.

- Siz prenses Sara olmalısınız Efendim üzgünüm ama sizi buraya sokamam Kral ilk önce onun yanına gitmenizi söyledi.

Derin bir nefes almıştım babam sinirlerimi bozuyordu kahvaltı bile etmeden ne demek onun yanına gidecektim al kıyafetleriyle En azından bir şeyler atıştırmak iyi olurdu ama kadının bir suçu olmadığını bildiğim için kendimi sakinleştirmeye çalışarak dışarıya çıktım ve çalışma alanına gittim çalışma alanına gittiğim zaman
Artemis ve babamı gördüm artemisde de benimkine benzer bir av kıyafeti vardı.
Yanlarına gittiğimde babam bana sevecen bir tavır ile gülümsedi

-hoşgeldin güzel kızım

-merhaba baba

-hemen çalışmaya geçelim

-hemen mi?

-evet bir sorun mu var?

- baba daha hiçbir şey yemedim açım ve sabahın körü daha

- sonra yersiniz bir şeyler şimdi hemen
Okunu ve yayını al.

Babamın sert bir ses tonuyla konuşması beni uyardığı anlamına geliyordu okumu ve yayına aldım Aytemiz silgisi zaten elindeydi atış tahtalarının önüne geçtik derin bir nefes aldım ve yayımı hazırladım ve ok aldım. Artemisde benim yaptıklarımı yapıyordu.

-HAZIR

oku yaya taktım ve odaklandım

-AT

ikimiz birlikte attık benim attığım ok tam ortaya geldi artemise baktığımda oda tam ortaya isabet ettirmişti.
Yüzünde bir ifade yoktu. Gözleri bana döndüğünde gözlerimi kaçırdım.

-AFERİN ÇOCUKLAR. BİR DAHA!

bunu baya tekrarladık yaklaşık 1 saat kadar

-HAZIR

babamın yanına bir asker geldi ve ona bir şeyler söyledi Babam da kafasını salladı ve bize doğru geldi.

- Normalde daha çok planlarım vardı fakat küçük bir aksilik çıktı Sera Bana bir iyilik yap isterseniz yanınıza bir şeyler alın veya bir şeyler yiyin Normalde bugünkü planlarım arasında artemis'i gezdirmek de vardı fakat bunu yapamayacağım gibi gözüküyor Bu yüzden Benim için sen yapacaksın onu birkaç yer göster ve tarihimizi anlat... beni anlat. Orda konuşmamışsınız madem biliyorsun biraz sohbet edin ama fazla değil.
Ve ona atlarımızı göster hatta sürebiliyorsa binin. Burayı iyi hatırlamalı.

yasak krallıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin