─ Sevgili günlük, bugün resmi olarak liseden mezun oluyorum. Akşam mezuniyet için bir kutlama yapacağız, sadece öğrenciler katılacak.
Heyecanlıyım çünkü Charles ile olacağım. Yoğun bir temposu var, yarışlar falan. Ama bu kutlamada benimle eş olmayı kabul etti. Bunun benim için ne kadar özel olduğunu anlatamam. Onu seviyorum.
─ Annem öldü, üç gün önce.
Üç gün boyunca hiçbir şey hissetmedim. Ne ağladım, ne öfkelendim, ne yemek yedim, ne de birileriyle konuştum. Zaten bünyem fazla açlığı kaldıramadığı için fenalaşmışım. Uyandığımda yanımda Pascale vardı. Hemen arkasında da aynı endişeli gözlerle Charles bakıyordu bana.
Doktor gece boyunca burada kalmam gerektiğini söyleyince Charles hemen benimle kalmak için gönüllü olmuştu, o gece benimle sürekli ilgilendi. Neredeyse uyumadı bile.
Gece kâbus görüp uyandığımda sedyede uyumaya devam edemedim. Serum askılığını koltuğa doğru sürükleyerek Charles'ın yanına uzandım. Temasımı hissettiği anda aralamıştı gözlerini. Uyuyamadığımı söylememle beraber örtüyle ikimizin üzerini kapatıp beni daha da çekmişti kendine doğru. İşte o zaman uykuya dalabilmiştim.
─ Sevgili günlük, annemin ölümünden tam iki yıl geçti. Bugün onu ziyaret ettim ve hayallerimden bahsettim.
Eminim ki benimle gurur duyuyor çünkü her şeye rağmen savaşmaya devam ediyorum. Etrafımdaki insanların bunda etkisi büyük, onlardan destek alıyorum ama sonuçta başarıyorum değil mi? Bazen ben de güçsüz düşeceğim ve birine ihtiyaç duyacağım değil mi?
Şu an bu cümleleri yazarken heyecanlıyım aslında. Charles yoğun bir antrenmandan dönmek üzere ve beraber vakit geçireceğiz. Pascale evde yok, Lorenzo da kendi arkadaşlarıyla beraber. Yani küçük Arthur, o ve ben olacağız.
Arthur sürekli Charles'ın bana aşık olduğundan bahsediyor, günlük. Sanırım bunu duymayı seviyorum. Ama Charles sürekli şakaya vurup geçiştiriyor.
─ Sevgili günlük, ilk projemi aldım! Söylemesi bile hâlâ hayal gibi geliyor! Başrol olmasa da büyük bir projede yan rollerden birini oynayacağım. Zaten kariyerimin başında olduğum için başrol beklemiyorum, beklememek gerektiğini biliyorum ama bu küçük rol bile kalbimi çarptırıyor!
Charles ile kutlamaya gideceğiz. Bana bir sürprizi olduğunu söyledi, çok yoğun bir programı olduğunu biliyorum ve beni bu şekilde önemsemesini seviyorum.
Ona sahip olduğum için çok şanslıyım, değil mi?
Gecenin devamı harikaydı, günlük. Bana çok tatlı bir kolye almış, melek kanatları şeklinde. Muhtemelen asla çıkartmayacağım.
Ve geceyi sahilde geçirdik! Saatlerce kayalıkların üzerinde oturduk ve en sevdiğim tatlılardan yedik. Gün doğumuna kadar sohbet ettik, yıldızları izledik ve gün ışığı kendini göstermeye başladığında benim fotoğrafımı çekmek istediğini söyledi.
Gün ışığını çok sevdiğini biliyorum, bu yüzden beni onunla beraber ölümsüzleştirmek istemiş.
─ Sevgili günlük... Bugün Scott isimli bir çocukla tanıştım. Aynı lisede okumuşuz ama onu nasıl görmedim bilmiyorum. Beni bir şeyler içmeye davet etti ve kabul ettim.
İlk buluşmada, ki bu buluşma bile olmayabilirdi, öpüşmek muhtemelen bir aptallık ama o an başka bir şey istemedim. Gece boyunca havası o kadar güzeldi ki. Beni öpmeye yeltendiğinde geri çevirmedim. Umarım biri bizi görmemiştir çünkü Leclerc ailesinin bahçesindeydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Champagne And Sunshine ✶ Charles Leclerc
Fanfiction❛ and all at once, you are the one i have been waiting for king of my heart, body and soul, ooh whoa ❜ ❛ ♡ ─── 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒍𝒆𝒔 𝒍𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄 . . . 💌 𝟮𝟬𝟮𝟯 ﹙☆﹚ 𝗮𝗺𝗼𝗿𝗱𝗲𝗺𝗮𝗿𝗶𝗽𝗼𝘀𝗮𝗮