Ah elinde bir çiçek
Sevecek sevmeyecek
Ulan eşşoğlu eşşek
Çiçek nerden bilecek,
*
Aldım elime sazı
Verdim herkese gazı
Aşka , meşke kanmayın
Kıçınıza kaçar inanmayın..
**
Pek muhterem sevgili okurdaşlarım küçük bir mani eşliğinde tekrar sizlerle, yeni bir novel'e daha parmak basmaktayız.. Bu novelimiz kör cariye gibi içinizi acıtıp, dilinize vuracak.. O zaman basın küfürü tutmayın içinizde (^__^) atış serbest.. Bu novel de aşkın hallerini göreceğiz.. Hatta belkide bazen kendinizi bile göreceksiniz.. Ne demiş ŞAİR : Aşk bir sudur, İç iç kudur (^___^)
O halde eee buyrun.. SİHİR BAŞLASIN!!
***
Yaldızlı Qifeng Kulesi, Yasak Şehir'in kuzeydoğu köşesinde bulunuyordu ve bin mil öteden görülebiliyordu. Geceleri, dört şehirden Shangyang'ın müreffeh ışıklarının panoramik manzarasına sahip olabilir.
Shangyang'daki herkes kulenin imparator tarafından İmparatoriçe Yun için inşa edildiğini biliyordu. Tüm Yun ailesi şu anda infaz yoluyla ele geçirilip idama mahkum edilmiş ve Yun Qingci Soğuk Saraya atılmış olsa da, en umut verici İmparatorluk Eşi Ning hala dişlerini sıkıp kuleyi aşağıdan izleyebiliyordu.
Gece bir bıçak kadar soğuktu ve Yasak Şehir muhafızları karda devriye gezerken rüzgar geçirmez fenerler taşıyorlardı. Aniden biri bağırdı: "Kulede biri var!"
Korkulukta beyazlar giymiş bir adam rüzgara karşı duruyordu.
"Küstah!"Zırhın çınlama sesiyle muhafızların lideri halkını ileriye götürdü:"Hükümdarın arkasındaki kuleye tırmanmaya cesaret edecek kadar cesur olan..."
"!"
Buzlu gökyüzünde ve karlı topraklarda, bu adam safir bir saç tokası ve soğuktan uzak durmanın faydası olmayan ince bir gömlek ve ayaklarına uymayan bir çift uyumsuz ayakkabı giyiyordu. Yukarıdan aşağıya doğru fırlayıp kendini attı, ve Yasak Şehir'in ince karla kaplı taş levhalarına çarptı.
Her tarafa kırmızı erik çiçeği gibi kan sıçradı.
"Bu..."
Yarım kalan kelimeler gardiyanın boğazına saplanmıştı.
Kimse yerdeki kişiye dokunmaya cesaret edemedi.
Sadece bu kulenin sahibi olduğu için değil, aynı zamanda Cennetin Oğlu'nun Lord İmparatoriçesiydi.
Dahası, önceki kibirli, otoriter ve insanlıktan yoksun imajı insanların kalbine o kadar derinden kök saldığı için herkes kendini bu şekilde bitireceği konusunda güvensiz ve hatta ürkmüş hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Obsessive Shou Moves On / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )
Historical FictionÖnceki yaşamında Yun Qingci, imparatoru yaşamdan ve ölümden daha çok severdi. Hayattayken ona çorba ve kıyafet yapardı ve siyasette yetkililerinin, hatta ailesinin izlenmesine yardım ederdi. Sadece imparatora adanmıştı ve tüm entrikacı stratejileri...