***
Majesteleri, Lord İmparatoriçe'ye, Lord İmparatoriçe'ningeri dönmeyi reddetmesine neden olan bir şey söylediğinden şüphelendi mi?
"Hayır, hayır, hayır."Zhou Zhao elini tekrar tekrar salladı: "İmparatoriçe Dowager gerçekten bu köleden ziyaret etmesini istedi. Majesteleri, lütfen yanlış anlamayın. Dul İmparatoriçe bir şey söylese bile, bu sadece sizin ve Lord İmparatoriçe'nin iyiliği için olurdu..."
Uzun kılıç çamurdan demir gibi kesildi ve Zhou Zhao'nun kulaklarının yarısı yere düştü.
Liu Ziru'nun gözleri kasıldı ve gerçekte ne gördüğüne inanamadı. Etrafındaki insanlar birbiri ardına yüzüstü yere yığıldı. Bedenleri titriyordu, nefes almaya cesaret edemiyorlardı.
Kısa bir sessizlik oldu.
Zhou Zhao'nun kulaklarının kalıntılarından ılık kan aktı.
Acıdı ama Zhou Zhao bağırmaya cesaret edemedi çünkü uzun kılıç hala omzuna bastırılmıştı. Li Ying hiçbir şey söylemedi, ancak tüm eylemleri tatmin edici bir cevap alamazsa bir dahaki sefere düşen kişinin Zhou Zhao'nun başı olacağını gösterdi.
"İmparatoriçe Dowager... bu kölenin Majestelerine yardım etmek için fikirlerle... Lord İmparatoriçe'ye gitmesine izin verdi."
"Devam et."
"Efendi İmparatoriçe kendine zarar vermek için çok çalışabildiği sürece, Efendi Yun kesinlikle onun için şefaat etmeye gelecektir ..." diye bağırdı Zhou Zhao deli gibi: "Bu köle yalan söylemez Majesteleri. Majesteleri bunu biliyor, bu köle kesinlikle kasıtlı olarak ayrılığı kışkırtmadı ve Lord İmparatoriçe'nin saraya dönmesini engellemedi!"
"Kaç kere?"
"İlk, ilk kez, gerçekten ilk kez. Lord İmparatoriçe, Lord İmparatoriçe acıdan korkuyor ... Daha önce, asla, asla ... " Zhou Zhao zayıf bir şekilde ağladı. Yavaşça yere yayıldı, tekrar yukarı bakmaya cesaret edemedi, kalbi soğuktu. Majesteleri İmparatoriçeden nefret etmiyor muydu? Neden şimdi birden rahatsız oldu?
Uzun kılıç sallandı ve Li Ying iğrenç görünüyordu: "Hala acıdan korktuğunu biliyorsun..."
Liu Ziru'nun yüzü seğirdi ve sonunda Li Ying'in neden bu kadar kızgın olduğunu anladı. Geçmişte Majesteleri ve Lord İmparatoriçe soğuk savaş yaşardı ve Liu Ziru buna sık sık tanık oldu. Yun Qingci'nin bileğini işaret ederken el hareketi yaptığını görmüştü, ancak imparator her seferinde soğuk bir şekilde uzağa bakıyordu ve başka hiçbir şey olmadı.
Yun Qingci'nin de gururu vardı. Liu Ziru, dün yıkılmadan ve kendine zarar vermeden önce gizlice kaç tane psikolojik yapı inşa ettiğini bilmiyordu.
Son iki yılda Yun Qingci'nin kişiliğinin gittikçe aşırıya kaçmasına ve davranışlarının gittikçe acımasızlaşmasına şaşmamalı. İmparatoru tuzağa düşürmek için bunları yapmaya cesaret etti ve arkasından birinin onu cesaretlendirdiği ortaya çıktı.
"Majesteleri."Liu Ziru dizlerinin üzerine iki adım attı ve dedi ki," Majesteleri, lütfen sakin olun. Zhou Zhao ölürse yazık olmaz ama şimdi Lord İmparatoriçe hala başbakanın malikanesinde. Bunu öğrenirse, korkarsa diye..."
Bunu söylemek için oldukça dolambaçlı bir yoldu.
Li Ying'in davranış değişikliği o kadar ani oldu ki Liu Ziru bile bir süre buna uyum sağlamakta zorlandı. Yun Qingci bunu öğrenirse, sonuç daha da aşırı olabilir.
Ya Li Ying'den korktuğu için saraya dönmeye cesaret edemezse?
Bunun nedeni aslında biraz uzaktı, ancak Cennetin Oğlu'nun amiri olarak Liu Ziru, İmparatora sözlerini ve eylemlerini düzeltmesini her zaman hatırlatmak zorunda kaldı. Sonuçta, o ülkenin hükümdarıydı. Dahası, Yun Qingci nazik ve terbiyeli olan Li Ying'i her zaman sevmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Obsessive Shou Moves On / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )
Fiksi SejarahÖnceki yaşamında Yun Qingci, imparatoru yaşamdan ve ölümden daha çok severdi. Hayattayken ona çorba ve kıyafet yapardı ve siyasette yetkililerinin, hatta ailesinin izlenmesine yardım ederdi. Sadece imparatora adanmıştı ve tüm entrikacı stratejileri...