[Yeniden Doğuş] Bölüm 7

107 13 3
                                    


***

Li Ying hükümet işleriyle meşguldü ve Lin Huaijin ondan asla bir açıklama alamayabilirdi. Yun Qingci'nin kızgın hissetmesinin nedeni de buydu.

Li Ying, Lin Huaijin'in susturucularının sorumluluğunu asla üstlenmezdi. Lin Huaijin'in kulak susturucuları yakıldığı için, sonrasıyla ancak kendisi başa çıkabilirdi.

Köpek imparatoru, sadece başını belaya sokuyor.

Li Ying'i neden daha önce bu kadar çekici bulmamıştı?

Başını salladı ve "Xiao Hou'nun sakıncası yoksa."

Lin Huaijin'in gözleri titredi ve anlamlı bir şekilde şöyle dedi: "Bu isteyebileceğimden daha fazlası."

Jinyalou, Shangyang şehrinin en iyi restoranıydı. Müşterileri arasında saygınlar, soylular ve halk figürleri vardı. Orada yemek isteseydin, paraya sahip olmak yeterli değildi, resmi bir rütbeye sahip olman ya da soylulara ait olman ya da birini tanıman gerekiyordu.

Yun Qingsu ve diğerleri zaman zaman orada yemek yerlerdi. İçeri girer girmez garson onları ikinci kattaki odaya götürdü. Üçü buraya oturdu. Yun Qingsu, Yun Qingci için bir bardak su döktü. Lin Huaijin, " Bugün yeni bir misafirimiz var, lütfen bize hangi yemeklerin olduğunu söyleyin."

"evet. Garson kim olduklarını sormadı ve hemen zikretmeye başladı: "Ejderha ve anka kuşu uğurlu keklerimiz, hamsi kanatlarımız, kırmızı erik boncuklarımız, mis kokulu fasulyeli eriştelerimiz, süt boynuzlarımız, tavada kızartılmış kurbağalarımız, kişnişli güvercinlerimiz var. yaban ördeği bergamot ruloları, altın ipek çıtır kuş ruloları, ipek mürekkepbalığı ... Nehirde yüzen veya gökyüzünde uçan her şeye sahibiz. Misafirin zevkine bağlı olarak hangisini yemek istersiniz?"

Yun Qingci'nin gözleri aydınlandı. O da birkaç kez yemek için Jinyalou'ya gelmişti, ama bu saraya girmeden önceydi. Li Ying ile dört yıldır evliydi ve statüsü bir şirkette ortaya çıkamayacak kadar onurlu ve sakıncalıydı. Yun Qingci'nin sarayı istediği gibi terk etmesine izin verilmedi, bu yüzden Shangyang Şehrindeki yiyecek ve içecekler artık ona çok taze geliyordu.

Kulağa hoş gelen birkaç yemek sipariş etti ve Yun Qingsu, "Bugün sadece dört kişiyiz. Çok fazla sipariş verirsek bitiremeyiz. Ne yemek istediğinizi seçin, gerisini bir dahaki sefere sipariş edeceğiz."

"tamam."Yun ailesi zengin olmasına rağmen, Başbakan Yun bir şeyleri boşa harcamaktan hoşlanmıyordu ve Li Ying de lüks bir insan değildi, bu nedenle saraydaki imparatorluk yemek odasından Yun Qingci sorumluydu. Kendini iyi hissetti ve toplamda sekiz ve bir çorba olmak üzere birkaç yemek daha aldı. Garson çabucak yazdı ve ayarlamaya gitti.

Özel oturma odalarının perdesi yarı yarıya asıldı ve aniden merdivenlerden yukarı çıkan biri oldu. Qiu Yang'ın sesi kızgın geliyordu: "Ne kadar kibirli olduğunu bile bilmiyorsun! Ve bir de Yun Qingsu vardı, ailesinde tamamen zorba bir Lord İmparatoriçe yetiştirmiş olmaktan gurur duyuyordu!"

"Her zaman kibirli ve otoriterdi, bugün başlamadı. O kadar kibirli olmasaydı, sonu nasıl böyle olurdu?"Biri onu teselli etti:" Sen de sakin ol."

"Neden susayım ki? O çok sıradışı, buzun üzerinde bir anka kuşu coşuyor! Neden bugün buz onun altına çöküp onu gömmedi?!"

"Saçmalama."

"Ning Yi, üçüncü kız kardeşin bunu yapabilir mi yapamaz mı? O deli şimdi kovuldu. Ona daha çok çalışmasını söyleyebilirsin. Tahta çıkışından sonraki günü Yun'un evine gidip onun delirdiğini görmesini bekliyorum! "

The Obsessive Shou Moves On  / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin