****
Ning Rou, Li Ying'in ilk cariyesi değildi. Saraya sadece yarım yıl önce girdi, ancak ondan önce Yun Qingci'nin paranoyak ve kıskanç mizacını çoktan duymuştu.
Başlangıçta imparatorun onu hala ikna edeceğini duydu, ancak daha sonra tüm harem Yun Qingci'nin tek mülkü haline gelmiş gibi görünüyordu. Vurmak istediği kişiye vurabilir ve öldürmek istediği kişiyi öldürebilirdi. İmparator bir şey söylese bile, bunun hiçbir etkisi olmadı.
Yun Qingci sadece insanları öldürmek istemekle kalmadı, aynı zamanda onları Cennetin Oğluna yaklaşmak, izlemek isteyen cariyeler olarak adlandırmayı da severdi. Ning Rou'nun içinde derinden kökleşmiş bir anısı vardı. Saraya girmesinin üçüncü gününde, Lord İmparatoriçe onu çay içmeye davet etmesi için birini gönderdi.
Çok gergindi ve gitmek istemiyordu, ama gelen kişi soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Lord İmparatoriçe emri verdi. Eğer Cariye Ning takip etmezse, korkarım sonuçlarına katlanamayacak."
Cariye Ning kurşunu ancak ısırabilirdi.
O gün Yun Qingci bir saray kölesini cezalandırıyordu. Bu saray kölesinin çok iyi bir hayatı vardı. Elleri bir kadınınkinden daha zekiydi ve saçını taramada çok iyiydi. O sırada Li Ying'in yakın görevlisiydi. Ning Rou, imparatorun yatağına tırmanmak niyetinde olduğunu duydu.
Aslında, Li Ying'in bakış açısına göre, o köle muhtemelen sadece saçını tarayan bir köleydi, ama Yun Qingci, Cennetin Oğluna imrenen birine asla dayanamamıştı, bu yüzden tereddüt bile etmedi.
Yun Qingci, insanlara kendilerine sandalye getirmelerini emretti ve herkes cezayı birlikte izledi.
Saray kölesinin gerçekten bir yolu vardı. Disipline edildiğinde, imparatoru bizzat gelmesi için gerçekten cezbetti. Masumiyetinde ısrar ederek yardım için Li Ying için acı bir şekilde ağladı.
Li Ying basamakları tırmandı ve Lord İmparatoriçe'nin yanında durdu, tonu hafifçe ikna etti: "O sadece küçük bir hadım, çoğundan biri. Canını bağışla. Gelecekte saçımı taramasına izin vermeyeceğim."
"Sadece küçük bir hadım mı?"Yun Qingci doğrudan ona baktı:" Az önce benim önümde söylediği bu değildi."
Saray kölesi ağladı ve yalvardı, " Bu küçük, Lord İmparatoriçe'nin neden bahsettiğini anlamıyor. Bu ufaklığın Majesteleri hakkında hiçbir fikri yok. Lütfen Majesteleri, inanın bana!"
Li Ying onay için onlara bakmak için döndü ve herkes birbiri ardına başlarını salladı. Kölenin Yun Qingci'ye ne söylediğini kimse bilmiyordu. Geldiklerinde, o zaten tezgaha bastırılmıştı.
Li Ying, Yun Qingci'yi çekmek için eline ulaştı ve ikincisi ona itaat edip onu takip etti. Kısa bir süre sonra ikisi birlikte dışarı çıktı ve Li Ying, "Bırak gitsin."
Cariyeler rahat bir nefes aldılar.
Saray kölesi çok sevindi, tekrar tekrar yemin etti ve imparatora çılgınca teşekkür etti.
Li Ying ona şöyle dedi: "Lord İmparatoriçe'ye teşekkür etmelisin."
Saray kölesi Yun Qingci'ye baktı ve isteksizce başını devirdi: "Nezaketiniz için teşekkür ederim, Lord İmparatoriçe."
Bu mesele çözülmüş gibi görünüyordu.
Saray kölesi doğruldu ve topalladı. Muhafızların yanından kılıçlarla geçtiğinde, aniden Yun Qingci'nin bağırdığını duydu: "Bekle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Obsessive Shou Moves On / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )
Historical FictionÖnceki yaşamında Yun Qingci, imparatoru yaşamdan ve ölümden daha çok severdi. Hayattayken ona çorba ve kıyafet yapardı ve siyasette yetkililerinin, hatta ailesinin izlenmesine yardım ederdi. Sadece imparatora adanmıştı ve tüm entrikacı stratejileri...