20/BÖLÜM

80 8 3
                                    


****


Bu yay evlenmeden önce avlanmak için kullanılırdı. Çok uzun zaman olmuş olabilir. Yay bakımlı olmasına rağmen, ipin gücü çok zayıflamıştı.

Zhang Siyong'un öfkeli çığlığı dışarıdan geldi: "Kimdi o? Beni öldürmeye cesaretin var mı?!"

Tüm yıl boyunca pratik yapan ve birçok savaştan geçmiş bir dövüş sanatçısıydı. Böylece hareketi fark ettiğinde kalbine acımasızca ateş eden keskin oktan kaçındı.

Yun Qingci biraz pişman oldu.

Li Ying'in atış yetenekleriyle, daha hızlı atış yapsaydı, Zhang Siyong şu anda çoktan ölmüş olurdu.

Sadece Yun Qingci buraya geldiğinde, Li Ying'in amcasına ok atmasına izin vermeyi gerçekten kabul edeceğini düşünmüyordu. Li Ying'in oyunculuk becerilerini küçümsüyor gibiydi.

Bu adam titizdi ve ateş etmeye cesaret etmeden önce Zhang Siyong'un kaçınmasını beklemiş olmalıydı.

Yun Qingci onunla yüreğinde iyice alay etti ve yayı arabaya geri çekti.

Zhang Siyong oku çoktan çıkarmıştı ve göğsüne çılgınca kan aktı. Fakat ok derinden delmedi ve ölümcül bir noktaya çarpmadı, bu yüzden hayatı kıl payı kurtuldu. İhtiyatlıydı ve bugün dışarı çıkacağını bilerek zırhını önceden giymişti.

Yaşlı Marki Zhang'ın askerleri, ara sokağın girişindeki vagonu hızla kuşattı. Çınlayan bir sesle, uzun kılıçlar birbiri ardına kılıfsız, sıraya dizildi.

Bağırırken Zhang Siyong'un yüzü kasvetliydi, " Ekselansları kim ve neden insanları kasten incitmek için vagonda saklanıyorsunuz?!" dedi.

Karşı taraf Marki'nin Konağının önünde ona zarar vermeye cesaret ettiğinden, iyi bir desteği olması gerektiğini biliyordu. Zhang ailesiyle çelişkileri olan birkaç aileyi zihinsel olarak aştı ve gizlice eline bir kılıç sıktı.

Karşı tarafın kasıtlı bir provokasyonu olduğu için adamlarını acımasız oldukları için suçlamayın. Ülkenin yasaları açıktı ve nefsi müdafaa için öldürmek cinayet değildi.

İmparatorun önünde başını belaya soksa bile, kendi hakları dahilindeydi.

Arabaya dikkatle baktı ve Jin Huan ve Yinxi'nin ona soğukkanlılıkla baktıklarını fark etmedi. Bay Liu bugün gelmedi ve Majesteleri arabada saklanıyordu. Bu adam Majestelerinin arabasına kılıç çekmek konusunda gerçekten cesurdu.

Li Ying, Yun Qingci'nin talimatlarını bekliyordu " " Ölmediğine göre, İmparatoriçe Efendi ortaya çıkmamı istiyor mu?"

Yun Qingci başını çekti ve masum bir şekilde şöyle dedi: "Kimseye zarar vermedim."

Li Ying gülümsedi.

Dışarıda, Zhang Siyong sabırsızlıkla şöyle dedi: "Sen kimsin ... "

Arabanın kapısı açıldı.

İmparator siyah bir kıyafet giymişti ve muhteşem ejderha botları cübbesinin eteğinin altından hafifçe fırladı. Bu adamın vücudunun her santimi ihtişamla dolup taşıyor gibiydi. Orada öylece oturup insanları üşüttü.

Bitmemiş kelimeler boğazına yapıştı, Zhang Siyong ağır bir şekilde yuttu.

Askerler kılıçlarını düşürüp dehşet içinde diz çökerken sürekli bir 'çınlama' sesi duyuldu.

"Majesteleri, Majesteleri'ne selamlar! Bu hizmetçiyi kötü bir karşılama için bağışlayın."

Zhang Siyong'un yüzü solgunlaştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Obsessive Shou Moves On  / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin