16 / BÖLÜM

54 8 3
                                    


****


Fırın fabrikası binası alçak ve harap durumdaydı ve imparatorun brokar ve yeşim cübbesi burada yersiz görünüyordu. Uzun boylu figürü biraz kırgın görünüyordu.

Yun Qingci onu zaten ulaşamayacağı bir yere atmıştı ama yine de yeterince uzakta olmadığını düşünüyordu. Yeni kabaran anı yüzünden ayaklarını geri çekti ve soğuk bir şekilde kaşlarını çattı: "Git, benimle kalma."

Li Ying'in dudakları hafifçe aşağı eğildi, kalbi daraldı: "Beni neden uzaklaştırıyorsun?"

Tabii ki senden nefret ettiğim için.

" Kalman gereken yer burası değil, "dedi Yun Qingci makul bir şekilde:" Kimliğin çok değerli, o yüzden saraya geri dön."

"...Birine gece yarısına kadar döneceğinize dair bir mesaj göndermesini emrettiniz, neden dönmediniz?"

"Plan değişti."Yun Qingci kayıtsızca şöyle dedi:" Yoğun kar yağıyor, bu yüzden geri dönmedim."

"Neden bana haber vermesi için birini göndermedin?"

"Çok geçti."Yun Qingci bir şeyi hatırladı ve şöyle dedi:" İnsanları rahatsız etmek istemedim."

Bu, Li Ying'in bir zamanlar ona verdiği bir bahaneydi. Meşgul olmasa sarayına geleceğini söyledi. Yun Qingci bir kereden fazla masada kaldı, kendi elleriyle yaptığı yemeği tekrar tekrar ısıttı, ta ki birine atmasını emretmesi gerekene kadar. Yalnız yattı. Bütün gece uyuyamayınca, Li Ying'in başkalarına karşı şefkatli olup olmadığını merak etti ya da onu ciddiye almadı.

Bir gün bu sözleri Li Ying'e geri atabileceğini beklemiyordu.

Li Ying sessizce elini kaldırdı ve açıklamak istercesine öne çıktı: "Gelecekte ... "

Yun Qingci ayaklarını tekrar uzattı ve beyaz ayak parmakları tehditkar bir şekilde kıstırarak acımasızca hareket etti.

Li Ying soğuk daralmış gözleriyle karşılaştı, bir adım geri çekildi ve dedi ki, " Dönmeni bekliyordum."

Fırın fabrikasında toprak ejderha ısıtıcısı yoktu, sadece ocakta kırmızı yanan dumansız odun kömürü, pencere kağıdına çarpan kar eşliğinde duyulabilir bir çatırtı sesi çıkardı.

Yun Qing, gözlerinde kayıtsızlık ve sorgulamayla Li Ying'e baktı.

Li Ying onun önünde duruyordu ve Yun Qingci onu hala anlayamadığını fark etti. Yuanbao'ya sorma fırsatı bulmuştu, ama Yuanbao az önce Li Ying'in iyi uyumadığını ve sıra dışı başka bir şey olmadığını söyledi.

Gözleri biraz soğudu ve dedi ki, " Yani bekleyemedin ve beni bulmaya mı geldin?"

"evet."Sonunda artık uzaklaşmayan Li Ying kirpiklerini indirdi ve "Geceleri rüzgarlı ve karlıydı. Pelerinimin üzerinde kalın bir kar tabakası vardı. İçeri girmeden önce çıkardım."

Odadaki ışık loştu. Yun Qingci, Li Ying'in eriyen karla saçının yarı ıslak olduğunu fark ettikten sonra aniden kendini garip hissetti ve sordu, " Rüzgarlı ve karlı olduğunu biliyorsun, o zaman neden buraya şahsen gelmek istiyorsun?"

"Ben ..." Li Ying ona baktı ve dedi ki, " Seni görmek istiyorum–"

Kağıt pencere aniden sallandı, ıslık çaldı ve çınladı. Pencerenin önünde oturan Yun Qingci, bu ses onu rahatsız ettiği için kaşlarını çattı. Kulaklarını kapatmak için ellerini kaldırdı ve "Ne?"

The Obsessive Shou Moves On  / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin