[Yeniden Doğuş] Bölüm 6

115 13 9
                                    


***

 Geçmişte,Yun Qingci her zaman bu işe yaramaz şeyleri söylemeyi severdi-en azından ozamanlar herkes onların işe yaramaz olduğunu düşünürdü.

Herkes, Majestelerini görür görmez, Lord İmparatoriçe Yun'un ağzının balla bulaşmış gibi göründüğünü biliyordu. Bir an ürpertici görüntüsüyle başkalarını korkutabilirdi ama Li Ying'e döndüğünde hemen yumuşak ve uysal bir şekilde bahar gölü suyu gibi olacaktı.

Kibarlığını, itaatini ve şefkatini utanmadan Li Ying'e aktarırdı; Sanki Li Ying'in onu ne kadar sevdiğini bilmeyeceğinden, kalbindeki tek kişinin Li Ying olduğunu bilmeyeceğinden korkar gibi.

Ama şimdi, Yun Qinci'nin eylemleri ve sözleri Li Ying'i bu konumdan uzaklaştırıyor gibiydi. Yun Qingci hala uysal görünüyordu, ama sanki bin mil uzaktaymış gibi onda bir yabancılaşma duygusu vardı.

Li Ying elini kaldırdı ve yavaşça kucağında Yun Qingci'nin eline uzandı. Yun Qingci aniden hareket etti ve sanki istemeden ve kasıtlı olarak temastan kaçınıyormuş gibi sıcak kulak susturucularını kafasından itti.

Parmakları kıvrılarak Li Ying kaşını kaldırdı ve şöyle dedi: "Yaranı görmeme izin ver."

Bu bahanenin Yun Qingci'nin elini adil bir şekilde tutmasına izin vermesi gerekiyordu, ancak ikincisi açıkça ellerini arkasına sakladı, kirpiklerini indirdi ve usulca fısıldadı: "Majestelerine endişesi için teşekkür ediyorum, bu konuda her şey yolunda."

"İlginiz için teşekkür ederim..."

Li Ying önüne çömeldi, avucunu taş masanın üzerine dayadı ve aşağıdan ona baktı: "Senin neyin var, neden bana böyle davranıyorsun?"

Li Ying, Yun Qingci'nin kalbindeki en önemli kişiydi, hazine olarak gördüğü adamdı ve kocası Yun Qingci, hayatının geri kalanında ona eşlik edeceğini düşündü.

Ama bu daha önceydi.

Yun Qingci'nin kirpikleri çırpındı ve dudakları hafifçe kıvrıldı.

Li Ying haksızlığa uğramış hissetti.

Li Ying ağır nefes alarak ayağa kalkarken Yun Qingci bu alışkanlığı olduğunu hatırladı. Kızgın ve küskün olduğu ama öfkesini dışa vuramadığı zaman, ona hizmet eden insanlar yerde yatarken titreyerek etrafta dolaşırdı. Majestelerinin bir çözüm düşünmesini, kollarını fırlatıp bir perdeyi yıkmasını ya da öfkesini dışarı atmak için bir masayı devirmesini bekleyebilirlerdi.

Bu kokuşmuş alışkanlık, Li Ying'in tahta çıkmasından kısa bir süre sonra ortaya çıkmıştı. O zamanlar on üç yaşındaydı. Birçok yaşlı bakan genç yaşına baktı ve yetkilerini ona baskı yapmak için kullanmaya çalıştı. Her zaman Li Ying'in kalp düğümüydü.

Başbakan Yun'un Li Ying için diz çöktüğü zaman, bu baskıyla aynıydı.

Yun Qingci, bu hayatta Li Ying'i görebileceğini umduğunu düşünerek hareketsiz oturdu, ama ne yazık ki görünüşe göre hala göremedi. İtaatkar davrandı ve onu kışkırtmayı bıraktı, Li Ying'in ondan her zaman istediği bu değil miydi? Ama şimdi Li Ying yine ona kızgın mıydı?

Aniden üzerine bir gölge düştü ve Yun Qingci istemeden yüzünü kaldırdı. Adamın uzun figürü eğildi ve elleri taş masanın üzerine yaslandı. Li Ying'in nefesi neredeyse Yun Qingci'nin yüzünü püskürtüyordu. Sonra uzanıp Yun Qingci'nin şapkasını ağzına soktu, bakışları yara izine düştü.

Şapkasının kenarı kaldırılırken Yun Qingci omuzlarını büzdü.

Alnındaki yara ciddi değildi. Zaten kabuklanmıştı, ama porselen beyazı teninde hala biraz şaşırtıcıydı.

The Obsessive Shou Moves On  / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin