**
Yun Qingci geri çekilmedi ve kıkırdadı.
Böyle bariz bir kötülüğü tanımamak için önceki hayatında ne kadar aptaldı! Hatta bu sözlere gerçekten güveniyordu. Babasını Li Ying'e şefaat etmeye zorlamak için kendini deli gibi taciz etti ve her yerinde morarmaya başladı, ardından İmparatoriçe Dowager'ın beklediği gibi Başbakan Yun gerçekten imparatorun yanına gitti.
Jiangshan Hall'da bir gece gündüz diz çöktü, sanki çocuğu için af dileyen yaşlı bir babaymış gibi görünüyordu, ancak arkasındaki güç kaçınılmaz olarak genç İmparatoru şüphelendirdi. Cennetin Oğlu, Yun Qingci'nin babasına acıdığı için değil, dikkatli bir değerlendirmeden sonra Yun Qingci'nin iyiliği için Yun ailesini gücendirmek istemediği için Başbakan'ın isteğini kabul etti.
Yun Qingci, babasının geri döndüğü anı hala hatırlıyordu. Yataktan kalkmak için çırpınırken babasının yorgunluğunu ve gözlerinin altındaki mavi gölgeleri görmezden gelerek umutla ve endişeyle sordu: "Hala beni istiyor mu?"
Babası ona şefkatle baktı, boğuk bir sesle söylemeden önce uzun süre ona baktı: "Evet."
Ve Yun Qingci hemen mutlu bir şekilde güldü.
Gülümseyen tek kişi oydu, diğerleri ise kasvetli bir ifade gösterdi. Ama o sırada Yun Qingci hiçbir şeyi umursamıyordu, sadece Li Ying'i önemsiyordu.
Ancak daha sonra Yun Qingci, o gün babasının Yun ailesinin sonunu beklemiş olması gerektiğini anladı.
Ne kadar alçakgönüllü olursa olsun diz çökmesinin Cennet Oğlu'nun gözünde bir tehdit olduğunu biliyordu.
Açık bir tehdit olamazdı çünkü Yun Qingci hala Li Ying'in elindeydi, ancak yine de gizli bir tehdit olarak görülüyordu.
Bu yüzden Li Ying, Yun ailesinden giderek daha fazla korkmaya başladı ve daha sonra Yun ailesinin kendi çıkarları için bir grup oluşturduğu öğrenildi. Başbakan Yun, tüm klanın hayatta kalmasını sağlamak için burayı kurmuştu ve bu çirkin durum o diz çökmeden başladı.
Bu diz çökme aynı zamanda Başbakan Yun'un her zaman sert vücudunun hastalığa düşmesine neden oldu.
Gerçek ailesinin kim olduğu bir bakışta belliydi. Yun Qingci'nin önceki yaşamında ne kadar gözü dönmüş olması gülünçtü. Babasına karşı önyargısı nedeniyle düşmana inandı ve tüm ailesini ölüme itti.
Ama aslında, hiçbir şey yapmasa bile, yine de Lord İmparatoriçe olarak kalacaktı. Li Ying onu gerçekten ortadan kaldırmak istese bile, İmparatoriçe Dowager buna asla izin vermezdi çünkü Yun Qingci, Yun ailesini dizginlemek için tek pazarlık kozuydu.
Zhou Zhao şaşkın görünüyordu: "Lord İmparatoriçe neden güldü?"
Yun Qingci'nin kalbi açıktı, gözleri parlıyordu ve cevap vermek yerine retorik bir şekilde sordu: "Gonggong neden güldüğümü düşünüyor?"
Zhou Zhao onu bir süre gözlemledi, ama Yun Qingci sadece gülümseyip ona bakmaya devam etti. Zhou Zhao uzun yıllardır sarayda olmasına rağmen, yine de Yun Qingci'nin yüzünün gerçekten büyüleyici olduğunu kabul etmek zorunda kaldı. Ona uzun süre baktığında, gerçek amacını unutacaktın.
Uzağa baktı ve Yun Qingci'nin muhtemelen imparatorla yeniden bir araya gelmenin bir yolunu bulmaktan çok mutlu olduğunu tahmin etti. Her neyse, Yun Qingci Li Ying'le uğraşırken hep deliydi.
Bunu düşünürken, Zhou Zhao yardım edemedi ama biraz aşağılayıcı hissetti. Biraz beklenen bir ifade gösterdi ve şöyle dedi: "O zaman bu köle, Lord İmparatoriçe'den iyi haberi bekliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Obsessive Shou Moves On / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )
Ficción históricaÖnceki yaşamında Yun Qingci, imparatoru yaşamdan ve ölümden daha çok severdi. Hayattayken ona çorba ve kıyafet yapardı ve siyasette yetkililerinin, hatta ailesinin izlenmesine yardım ederdi. Sadece imparatora adanmıştı ve tüm entrikacı stratejileri...