***
Başbakanlık konağının yüksek kapıları ardına kadar açıktı ve en genç efendi, kahya ve hizmetçiler de dahil olmak üzere Başbakan başkanlığındaki yaklaşık yüz kişi imparatoru selamlamak için konaktan çıktı.
Burnu yüksek ejderha botları yeşim sedan sandalyenin basamaklarından aşağı indi ve ayak bileği uzunluğundaki altın ejderha cüppesi botları takip etti. Cennetin Oğlu, her iki tarafta diz çökmüş onur muhafızlarının yanından geçti ve Başbakan Yun'un ayağa kalkmasına yardım etmek için eğildi.
Sessizlikte sadece sakin sesi duyulabiliyordu: "Öğretmen kibar olmak zorunda değil."
On binlerce insandan oluşan kalabalığın içinde Qiu Xian'ın yüzü hafif yeşile döndü. Aklındaki tek şey, bir süre önce aceleyle söylediği sözlerdi: "Eğer durumu hala tersine çevirebilirse, sen benim ağabeyim olacaksın."
Geleceği karanlıktı.
İmparatorun tören kortejini neredeyse kaldırılmış olan Lord İmparatoriçe'yi almak için kullandığı durum gerçekten eşi görülmemiş bir durumdu.Ancak şu anda herkesin kalbindeki kafa karışıklığına ve şoka rağmen, çeşitli taburlardan, şeref muhafızlarından ve müzisyenlerden oluşan bu devasa güç sessiz ve ciddiydi.
Tören sürüşü kraliyet ailesinin yüzüydü ve ülkenin onurunu temsil ediyordu. En ufak bir sapma olsaydı, biri kafasını kaybedebilirdi.
Ne hissettikleri önemli değil, kimse dışarıdan bir şey göstermeye cesaret edemedi.
İmparatoriçe Dowager Zhang, Başbakan Yun'a yardım edilmesini izledi. Nazik ve nazik duran imparatora baktı, onu artık tanımadığını şaşkınlık içinde hissetti.
Bunu Yun Qingci için nasıl yapabilir?
Son iki yılda, Yun ailesinin en küçük oğlu onu defalarca kızdırdı ama yine de onu iğrendiremedi mi?
"Majesteleri'ne sormaya cesaret ediyorum, bu ..." Başbakan Yun arkasına baktı ve Li Ying şöyle dedi: "Lord İmparatoriçe'yi alıp saraya döneceğim."
Yun Qingci, pelerini omuzlarında gevşek bir şekilde asılı olarak Başbakan Yun'un yanında duruyordu. Dışarı çıkarken dikkatsizce takmış gibi görünüyordu. Uzun saçlarını bile düzeltmemişti.Biraz ihmal edilmiş görünüyordu ve yüzü temiz ve hafifti, ama beklenmedik bir şekilde biraz zayıf ve acınası görünüyordu.
Bu, Yun Qingci, Li Ying'in en iyi bildiği kişiydi. Tertemiz ve onurlu değildi, ama kalbine en yakın olanıydı.
Arkasında biri düzgünce katlanmış platin bir anka kuşu cübbesi, çift katmanlı bir taç ve burnu yüksek anka kuşu gümüş botları da dahil olmak üzere bir dizi aksesuar getirdi. Liu Ziru temkinli bir şekilde öne çıktı: "Lütfen, Lord İmparatoriçe, geri dönün ve giyin."
Li Ying aniden İmparatoriçe Dowager Zhang'ın ciddi bir ifadeyle kenara çekildiğini gördü. O anda gözlerinde beklenmedik bir şey parladı, fark edilemeyecek kadar hızlı.
Uzağa baktı ve Yun Qingci'ye doğru yürüdü.
Siyah gazlı bez tacın kenarı görkemli brokarla süslenmişti ve yanlarından zarif ve uzak yakışıklı yüze uyan, hem zarif hem de görkemli iki parmak genişliğinde altın şerit asılıydı.
Yun Qingci'ye baktı ve usulca, " Seni alıp eve gitmek için buradayım."
Arkasında imparatorluk ejderhası yeşim sedan sandalyesinin yanı sıra Yun Qingci için özel olarak tasarlanmış phoenix sedan sandalyesi vardı, bu da Lord İmparatoriçe'nin imparatorla birlikte mi yoksa tek başına mı oturacağını seçmesini kolaylaştırdı.Liu Ziru, Li Ying'in bu sefer Yun Qingci'yi saraya geri götürmeye gerçekten karar verdiğini biliyordu ve ayrıca kortej saraya geri döndüğünde, yarım gün içinde ortadan kaldırılan Lord İmparatoriçe hakkındaki söylentilerin söneceğini de biliyordu.
Yun Qingci, on bin kişinin üstünde ve bir kişinin altındaki konumunun onurunu ve gururunu yaşayarak yeniden ülkenin Lord İmparatoriçesi olacaktı.
Yun Qingci'nin imparatorun tören sürüşünü reddetmek için hiçbir nedeni yoktu.
İmparatoriçe Dowager Zhang bunu çok net anladı.
Ama o anda aniden Yun Qingci'nin reddedeceğini umuyordu. Li Ying hazırlanmak için çok zaman harcadı ve bu gezinin onun için önemli olduğu belliydi. Eğer Yun Qingci az önce ona gösterdiği gururu göstermeye devam ederse, bu felaket olurdu...
Cennetin Oğlu'nu bu kadar çok insanın önünde reddetmek, imparatora savaş ilan etmek için Yun ailesinin gücüne güvenmek anlamına gelirdi.
Li Ying'in artık Yun ailesine tahammül etmesi için bir nedeni olmazdı.
Ve Yun ailesi hariç...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Obsessive Shou Moves On / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )
Historical FictionÖnceki yaşamında Yun Qingci, imparatoru yaşamdan ve ölümden daha çok severdi. Hayattayken ona çorba ve kıyafet yapardı ve siyasette yetkililerinin, hatta ailesinin izlenmesine yardım ederdi. Sadece imparatora adanmıştı ve tüm entrikacı stratejileri...