****
Geçmişte, Yun Qingci onu kışkırtırken, Li Ying muhtemelen ona bakıp ortalığı karıştırmaması için sakince uyarırdı.
Ama o anda sadece kısa bir süre kaşlarını çattı, sonra gazlı bezi bileğinin etrafına daha nazikçe sardı.
"Kestiriyorum," dedi Yun Qingci ayaklarıyla onu itmeye devam etti ve "Ayakkabılar."
Li Ying çömeldi, ayakkabılarını çıkarmasına yardım etti ve "Ayaklarını silmen gerekiyor. "
Li Ying burada olduğuna göre, onu kullanalım. Yun Qingci ayaklarını doğrudan kucağına koydu. Li Ying çoraplarını çıkardı ve yeni bir havlu sipariş etti.
Yun Qinci'nin ayak bileklerinden ayak parmakları arasındaki boşluklara kadar çok dikkatli bir şekilde sildi, her yer ılık suyla temizlendi. Tabanına dokunulduğunda, Yun Qingci aniden küçüldü.
Sonra geri çekildi ve tekrar sakin görünüyordu.Li Ying'in gıdıklandığını anlayıp anlamadığını kim bilebilir ama Yun Qingci'nin ayaklarına bir daha kasten dokunmadı. Ayaklarını itaatkar bir şekilde yıkadıktan sonra kalan suyu kuru bir havluyla sildi.
Sonra Yun Qingci'nin bir şey söylemesini beklemeden onu aldı, birkaç adım yürüdü ve kanepeye koydu.
Bu 'hizmetkarın' o kadar iyi bir öfkesi vardı ki, hizmetlerinden hoşnut olmamak için hiçbir neden yoktu. Li Ying, Yun Qingci'nin saç tokasını çıkardı, sonra yorganı çekti ve üzerini örterek göğsünü hafifçe okşadı.
Yun Qingci kayıtsızca ona baktı, arkasını döndü, gözlerini kapadı ve uykuya dalmaya başladı.
Başlangıçta çeyrek saat boyunca Yuanbao'nun yarım kalan sözlerini düşünüyordu. Majesteleri, Majestelerine ne oldu?
Cevabı bulamadı ve uzun zamandır uyuklamaya alışmış olan vücudu tanıdık uyuşukluğa kaydı. Yun Qingci rahatladı ve mışıl mışıl uyudu.
Bir el dikkatlice kulağına uzandı ve sonra yavaşça geri çekildi.
______
Yasak Şehir, Taici Sarayı.
Ölü bir dalın bir bölümü bakımlı parmaklarla kesildi. İmparatoriçe Dowager Zhang makası aldı ve sabırla budadı, " İmparator yine Başbakanın Malikanesine mi gitti?"
Onun yanında, yakın görevlisi hadım Qin Yan başını indirdi: "Birkaç kez oradaydı."
"Delirmemesine şaşmamalı."Alay etti," Bu sefer şanslıydı. İmparator ona birkaç kez koştu ve tekrar gökyüzüne kaldırdı."
Qin Yan kıkırdadı: "Ne de olsa Başbakan'ın ailesinin en küçük oğlu, biraz istekli olması şaşırtıcı değil. "
"İşe yaramaz şey."Makası leğenin kenarına atan İmparatoriçe Dowager Zhang arkasını döndü ve Qin Yan ellerini silmesi için hemen ona bir bez uzattı. "Kolayca elde edilen iyiliğe değer verilmez. İmparator bu gerçeği anlamıyor, onun yerine böyle onursuz bir şey yapıyor."
"İmparatoriçe bu sefer bileğini kestiğinde Majesteleri çok üzülmüş olmalı."
"Ne olursa olsun, hala alınması gerekiyor. Zhou Zhao'nun sakatlığı nasıl?"
"O bir baş b"İmparator, Aijia'nın (kendilerine atıfta bulunan dul imparatoriçe) işleriyle ilgilenmesini hiç sevmemişti. Zhou Zhao bundan bahsetmeye cesaret etti-hayatını sürdürdüğü için zaten şanslı."Ana koltuğa oturdu, bir fincan taze demlenmiş çayı kabul etti ve şöyle dedi: "Ama imparator bu sefer oldukça ağırdı. Onu daha önce böyle görmemiştim."
"İmparatoriçe'nin yarası Majestelerini rahatsız etmiş olmalı."
İmparatoriçe Dowager, ifadesi birdenbire çok incelikli bir şekilde," Sonuçta onlar çocukluk sevgilileridir " dedi. " O zaman gidip onu geri dönmesi için ikna etmelisin, " diye ekledi umursamadan.
"Majesteleri bu hizmetçi onu geri dönmesi için ikna edemez ... "
"İmparator sadece onu takip eder, onu geri dönmesi için nasıl ikna edebilir."İmparatoriçe Dowager kayıtsızca şöyle dedi:" Onu korkutup korkutmalısın. Eğer onu körü körüne şımartırsan, kibirli ve istekli olur."
Başbakan Yun ve Leydi Yun başlangıçta başkentteki herkesin kıskandığı bir çiftti. Derinden aşıktılar, ancak daha sonra Başbakan Yun'un romantik bir olaya karışması nedeniyle düştüler. Leydi Yun böyle bir hakarete dayanamayan bir kadındı. O zamanlar hamileydi ve doğruca banliyödeki diğer avluya taşındı. Başbakan Yun'un diğer avluya girmesine izin verilmedi ve Yun Qingci'yi doğumundan yedi yaşına kadar tek başına büyüttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Obsessive Shou Moves On / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )
Tarihi KurguÖnceki yaşamında Yun Qingci, imparatoru yaşamdan ve ölümden daha çok severdi. Hayattayken ona çorba ve kıyafet yapardı ve siyasette yetkililerinin, hatta ailesinin izlenmesine yardım ederdi. Sadece imparatora adanmıştı ve tüm entrikacı stratejileri...