[Yeniden Doğuş] Bölüm 9

109 12 3
                                    


***

Yun Qingci o gece çok uyudu. Uyandığında yatağının başında şeffaf kremalı sığ bir şişe buldu.

Bunun Li Ying'in pavyonda kendisine uygulamak istediği kutsal şifa ilacı olduğunu hatırladı. Dün reddetmişti, ama gece tekrar gönderildi.

İlaç vermek amacıyla gece geç saatlerde rüzgara ve karlara göğüs germek mi?

Kötü fikirleri olmasaydı, bir hayalet görmüş olmalıydı.

Dolgulu bir palto giydi, ayağa kalktı ve masaya gitti, çekmeceyi açtı ve koyu renkli ahşap bir kolye çıkardı. Ahşaptan yapılmış olmasına rağmen dokunması ağırdı ve oymalar karmaşıktı. Dikkatli bir şekilde temizlenirdi; yüzey çok pürüzsüzdü ve kıvrımlar arasında toz birikmiyordu.

Li Ying onu bizzat kırmızı fasulye ağacından kesmiş ve damarlı desenleri kendisi oymuştu. Dalgalı bir dokuya sahipti ve oymalar, Yun Qingci'nin 'ci' karakteri olan bir manzara karakteri oluşturmak için suyu, dalgaları, yıldızları, ayı, bir anka kuşunu ve diğer unsurları birleştirdi.

Li Ying'in aynı tarza sahip diğer kolyesi, birçok unsuru ve anka kuşuna uygun bir ejderhası vardı. Besteledikleri manzara karakteri onun 'ying ' karakteriydi.

Ayrıca iki tahta kolyenin arasına bir mıknatıs sıkıştırmıştı. Birbirlerine karşı koyuldukları sürece bir araya geleceklerdi ve onları ayırmak çok güç gerektiriyordu. Onları Yun Qingci'ye ilk verdiğinde tahta kolyeler birbirine yapışmıştı. İlk başta, Yun Qingci bunun tek bir eşya olduğunu düşündü, ta ki Li Ying elini tutup kolyeleri ayırmasına yardım edene, ona bir parça verip diğerini alana kadar.

Bu, Yun Qingci onu giymeye dayanamadı ve kaybedileceğinden korkarak Li Ying'in sık sık giymesine izin vermedi, ancak sık sık elinde tutmayı, her santimini kemiğine ve kanına kazımayı severdi.

Bu kolyeye sahip olan, Qing Tümeni üzerindeki en yüksek güce sahipti, en yüksek amiriydi ve Yun Qingci'ydi.

Günlük temasları için özel bir camgöbeği boynuzu tütsü kullandı, ancak bu sefer aceleyle saraydan sürüldü ve yanına almadı. Elbette onu almak için saraya geri dönemedi, bu yüzden sadece bu kolyeyi kullanabilirdi.

Qing Bölüğüne bağlı simgenin değiştirilmesi biraz zaman alacaktı. Li Ying'i hayatından yavaş ve tamamen çıkarması gerekecekti.

Li Ying'in yeni evlendiklerinde ona verdiği sevginin bir simgesiydi.

Yun Qingci tahta kolyeyi beline koydu ve zili çaldı. Bu soğuk günde kahvaltı yapmak için babasına ve kardeşlerine eşlik etmeye gitmedi, odasında yemek yedi.

Giyindikten sonra dışarı çıktı ve Yun Qingsu ile tanıştı: "İyi misin? Xiao Hou buz pistine gitmek için bizi almaya geldi. Tam zamanında geldin. Bugün ikinci kardeşimiz de bizimle gelecek."

Yun Qingci itaatkar bir şekilde onu takip etti ve " Babam nerede? "

"Babam Bazhenju'ya gitti. Bugün müzayedede sevdiği bir porselen seti var. Bir süre önce gözlerini ona dikti. Kabul etmek zorunda."

Yun Qingci babasının bu küçük hobisini biliyordu ama bu sefer babasının kalbi kırılacaktı. Büyük Komutan Qiu'nun babasının yolunda, hareket ettirilemeyen bir araba ve yolun ortasında ağlayan bir kadın gibi çeşitli engeller kurduğunu çok iyi hatırladı. Babası geldiğinde porselen seti çoktan satılmıştı.

Yun Qingci'nin Başbakanın malikanesine kasıtlı olarak dikkat etmesi değildi, ancak Qing Bölümü çok adanmıştı. Tüm bakanları izlediler, birbirleriyle iyi ve kötü ilişkileri de dahil olmak üzere onlar hakkında mümkün olan her bilgiyi topladılar.

The Obsessive Shou Moves On  / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin